Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:De velgen van de andere SC400 zijn voor mij persoonlijk ook net een maatje te groot. De eigenaar is wel een echte liefhebber met veel kennis van de techniek en bijzonderheden van dit model. Wel jammer dat hij er vandaag achter moest komen dat hij al een paar jaar met een lek uitlaatspruitstuk aan de linkerzijde rondrijdt. We hadden het over motorgeluid en ik gaf aan dat de V8 geluidssensatie bij mij nogal afwezig was. Hij herkende dit niet. Een vergelijk tussen onze 2 auto's gaf inderdaad een hele andere geluidsbeleving... De mijne loopt inderdaad belachelijk stil.
Carkiller zei:En wat is ie waard?
Micha D. zei:heb ook geen idee. Zal best richting de 20k kunnen gaan denk ik zo. Taxatie ligt vaak ook weer wat hoger dan waar hij voor verkocht wordt.
smarter zei:Ik ben zelf heel blij met een auto die verzekerd is voor ruim het dubbele van de aanschafprijs.
Durashift zei:smarter zei:Ik ben zelf heel blij met een auto die verzekerd is voor ruim het dubbele van de aanschafprijs.
Ow, dan valt het niet tegen.![]()
smarter zei:Dat neemt niemand me meer af .....
smarter zei:Ik ben prima tevreden. Het gaat me ook helemaal niet over eventuele verkoopwaarde.
smarter zei:Waar het mij om gaat is dat deze auto gewoon netjes hersteld wordt op kosten van de verzekering als er bijvoorbeeld hagelschade ontstaat of er iemand tegenaan rijdt zonder briefje achter te laten. Zonder taxatie is het gewoon 3K vangen en de auto afvoeren. Nu kan er in ieder geval zeker tot 2/3 van de taxatiewaarde hersteld worden zonder dat de auto total loss gaat.