Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astrawez zei:Ik weet iig dat hij de laatste jaren niet veel heeft gereden. Hij stond werkelijk altijd in dezelfde straat als ik er langs kwam (niet helemaal altijd op dezelfde plek overigens). De apk is net 2 dagen verlopen, dus dat zou goed de reden tot afstand kunnen zijn. Hier zie je nog wat plaatjes van deze auto.
D-C zei:Astrawez zei:Ik weet iig dat hij de laatste jaren niet veel heeft gereden. Hij stond werkelijk altijd in dezelfde straat als ik er langs kwam (niet helemaal altijd op dezelfde plek overigens). De apk is net 2 dagen verlopen, dus dat zou goed de reden tot afstand kunnen zijn. Hier zie je nog wat plaatjes van deze auto.
Stond die vroeger niet aan het Bossche Broek? Jammer dat het einde nabij lijkt.
Je foto's van pagina 97 zijn trouwens briljant!![]()
D' oh zei:D@vy zei:Hallo iedereen,
Ik kwam na wat Googlen (omdat ik me afvroeg wat er met mijn Montrealblauwe ex-BMW 316i is gebeurd, omdat hij volgens VWE is gedemonteerd) dit topic tegen. Voor ik de vraag ga stellen dus eerst even het waarom ik wil weten wat er met de auto is gebeurd... Ik heb mijn auto in 2011 met 208 dkm verkocht aan iemand uit Hellevoetsluis... Deze heeft hem rond mei 2014 te koop gezet(apk tot februari 2015) met 278xxx km op Marktplaats met ook een boel vernieuwd, dus goed onderhouden...alleen helaas met krasdeuk op rechterzijkant. Hij is in mei ook weer overgeschreven, dus er is nog een kleine 2 maanden mee gereden. Toen ik vorige week het kenteken (JX-GZ-74) bij het RDW invoerde bleek het niet meer te bestaan. 2 mogelijkheden: hij was geëxporteerd of gedemonteerd. Kenteken bij VWE ingevoerd en daar bleek dat ie dus gedemonteerd zou zijn.
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd...._=1417577930_c8cf9cc0e54dc32c71ff98a64499d267
Wie o wie weet wat er met de mooiste auto die ik heb gehad is gebeurd of heeft hem gespot bij het demontagebedrijf? Witte knippers, brede stootstrips, lm-wielen en mistlampen (heeft de eigenaar na mij eruit gehaald) zaten er niet meer op. De CCFL angel eye koplampen wel. Let ook op de achterspoiler, en de 316i badge(zat er bij mij nog wel op), dat waren typische herkenningspunten...
Alvast bedankt voor het kijken jongens!![]()
Ik kom zelf maar op één sloperij. Wil daar volgende keer best even kijken. Jammer dat zo'n nette auto in zo'n korte tijd op de sloop kan belanden.![]()
Ik heb hier in Henglo de laatste tijd ook weer heel wat jong spul voorbij zien komen. De bekende Laguna's, maar ook betrekkelijk jonge C5-en, Renaults Meganes en Scenics van nog geen 10 jaar oud, eentweetal Opels Vivaro van 6, 7 jaar oud... En nog regelmatig behoorlijk nieuwe auto'sDarkhorse zei:Dank voor de toelichting! Wat duidelijker nu. Blijft gek om zo'n mooie en betrekkelijk nieuwe auto afgedankt op de sloop te zien liggen. Zijn er meer auto's die betrekkelijk snel op de sloop belanden als gevolg van, bijvoorbeeld, een slechte motor?
ginkelvanmichiel zei:Vandaag weer 'ns op GAOS geweest. Ze zijn flink aan het ruimen geweest. Het ziet er ineens netjes uit. Gelukkig staan er nog heel wat bijzondere auto's, maar helaas was de Panda 34 waarvoor ik kwam weg...
ginkelvanmichiel zei:Die Y10 staat er nog wel. Ornament. Er is ondertussen niet veel meer van over, de voorkant is geheel losgeroest van de achterkant![]()
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Astrawez zei:Je vergeet de Peugeot 306, op de bovenste foto aan de rechter kant.
Ik ben wel benieuwd wat er onder die Mégane sedan ligt. Er ligt iets donkerroods onder wat op een oude Volvo lijkt, en daaronder lijkt op een oude amerikaan.. Ik zal er morgen eens een uitsnede van maken.![]()
grapjas zei:ja dat klopt 15 jaar geleden nog onze heilige koeien nu allemaal rommel
zo gaat dat nu eenmaal en over 15 jaar ligt de huidige zooi van de nederlandse wegen er ook zo bij
niets is onvergankelijk aan alles komt een eind
ook aan de auto dus
en aan de mens
en aan de wereld
en het heelal
aan alles
Je Bijbel niet gelezen?grapjas zei:ja dat klopt 15 jaar geleden nog onze heilige koeien nu allemaal rommel
zo gaat dat nu eenmaal en over 15 jaar ligt de huidige zooi van de nederlandse wegen er ook zo bij
ook aan de auto dus
en aan de mens
en aan de wereld
en het heelal
aan alles
A.BRANDHORST zei:Je Bijbel niet gelezen?grapjas zei:ja dat klopt 15 jaar geleden nog onze heilige koeien nu allemaal rommel
ook aan de auto dus
en aan de mens
en aan de wereld
en het heelal
aan alles
Niet aan alles komt een eind. Lees 'm maar 'ns goed door.
scooby!! zei:de beruchte "koenen"
ik had de foto's zo van 2 jaar geleden kunnen nemen.
Dit was gisteren
https://s1243.photobucket.com/user/1970scooby/library/autohandel%20koenen/koenen2014
MwB zei:scooby!! zei:de beruchte "koenen"
Dit was gisteren
https://s1243.photobucket.com/user/1970scooby/library/autohandel%20koenen/koenen2014
En die man verkoopt niets? Wat daar binnen staat kun je menig liefhebber mee blij maken... gezien hij z'n spul letterlijk laat wegrotten is hij die liefhebber in ieder geval niet.
MwB zei:scooby!! zei:de beruchte "koenen"
Dit was gisteren
En die man verkoopt niets? Wat daar binnen staat kun je menig liefhebber mee blij maken... gezien hij z'n spul letterlijk laat wegrotten is hij die liefhebber in ieder geval niet.

CXXX zei:Opvallend weinig roest aan die D-Kadett!
En die rechtse Golf II lijkt me aan de bumpers te zien een Tour..