Guest
Mooie wielen onder die accord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedendag zei:oude dametjes beroven, bank overvallen, zakken rollen, auto's stelen, in drugs handelen.
Of gewoon werken![]()
Timo1990 zei:Donderdag was ik ook nog even bij Van Olst geweest, en daar stond ook een groene type 1 Xantia uit België meen ik, met een súperzeldzaam alcantara interieur.
VSOP zei:Jammer van die Morris Oxford. Maar als ik verder inzoom op de foto's moet ik wel erkennen dat die echt 'kats verrot' is. Had hem een tijdje terug op de nieuwsgroep van het AMRW register geplaatst, met het idee voor donor onderdelen. Maar ben bang dat dit ook niet meer interessant is.
Astrawez zei:Het zijn ook wel kale wrakken die er liggen zo te zien (op de Kadett na dan). Wellicht worden ze eerdaags opgehaald door de oud-ijzerboer ofzo..
Timo1990 zei:Afgelopen donderdag even bij autosloperij Rutte en Gaos geweest. Bij Rutte lagen de Volvo 340 en Morris Oxford die D'oh op de vorige pagina had gespot inmiddels op de stapel:
En stond deze supernette Carina met nog geen ton op de klok in een hoekje:
Toyota Carina by Timo1990NL, on Flickr
Zijn er meer auto's die betrekkelijk snel op de sloop belanden als gevolg van, bijvoorbeeld, een slechte motor?
Jazz. zei:Zijn er meer auto's die betrekkelijk snel op de sloop belanden als gevolg van, bijvoorbeeld, een slechte motor?
Yes... vooral de auto's die voor de export niet interessant zijn. Ik noem onder andere de Matiz en de Ka.
Astrawez zei:
Ik zou het niet weten wat het is. Hij stond in een hoekje (rechts achter de Peugeot 604) waar je niet bij kon komen zonder over een auto heen te lopen. :TStif zei:Ik zie ook nog een achterkant van een vrachtwagen cabine,het zou een scania vabis kunnen zijn, op de foto van die blauwe taunus.
Inderdaad de inventaris van het sloperijmuseum.929V6 zei:Je zou haast zeggen dat het sloperijmuseum naar buiten is verhuisd... Er ligt in elk geval een schat aan onderdelen! Zie bijvoorbeeld maar eens mooie voorschermen voor een A-Kadett te vinden.