Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Is dat nou een Chrysler Horizon?
En die Asia ja, straal vergeten maar je zag ze eind jaren 90 best wel eens rijden.
En die Mazda Coupé is volgens mij "gewoon" een 626 Hardtop.
Wouter82 zei:Is dat nou een Chrysler Horizon?![]()
General Custom zei:Hier vinden de import-diesels hun laatste rustplaats...
Stif zei:Leuk dit!
Waarom alle banden verwijderen en vervolgens de velgen weer plaatsen?
General Custom zei:Vandaag ben ik bij sloperij Van Zutphen in Veghel geweest voor wat onderdelen voor de Volvo 343.
Idranor zei:Leuke sloperij! Waar is dit? Is dit die ene ergens in Brabant, regio Veghel ofzo? Enig idee of je daar een beetje schappelijk onderdelen kunt sprokkelen? Ik zie wel wat in die Ritmo.![]()
Die zal wel geplet zijn, direct na aankomstJW01 (vanaf een Appel) zei:Ben benieuwd of ik onze Daewoo hier ooit nog tegenkom. Waar die is terechtgekomen weet ik niet, wel dat-ie naar de sloop zou.
the Fox zei:Die zal wel geplet zijn, direct na aankomstJW01 (vanaf een Appel) zei:Ben benieuwd of ik onze Daewoo hier ooit nog tegenkom. Waar die is terechtgekomen weet ik niet, wel dat-ie naar de sloop zou.![]()
General Custom zei:the Fox zei:Die zal wel geplet zijn, direct na aankomstJW01 (vanaf een Appel) zei:Ben benieuwd of ik onze Daewoo hier ooit nog tegenkom. Waar die is terechtgekomen weet ik niet, wel dat-ie naar de sloop zou.![]()
Dat hoeft niet per se, er staan wel een paar Daewoo's. Welk kenteken had hij? Dan zal ik wel eens kijken![]()
Stif zei:Waarom alle banden verwijderen en vervolgens de velgen weer plaatsen?
General Custom zei:
General Custom zei:Idranor zei:Leuke sloperij! Waar is dit? Is dit die ene ergens in Brabant, regio Veghel ofzo? Enig idee of je daar een beetje schappelijk onderdelen kunt sprokkelen? Ik zie wel wat in die Ritmo.![]()
De prijzen vallen mee vind ik, hoewel ik nog nooit echt dingen heb gehaald waar hun handel in hebben (daarvoor ga ik naar de Volvo club). Ik denk dat onderdelen van die Ritmo, die er overigens nog best netjes uitzag, dus ook wel mee zullen vallen.
SuperRaman zei:Dat is echt de slechtste shop evah ;p
speedtouch zei:Maar waarom toch die shops op dit forum? Een keer zie ik als een grapje, de volgende als vervuiling!
Tweeëntwintig??!Erikje zei:Mooie foto's weer bijgekomen de laatste weken!
Vooral leuk die Vauxhall Viva! Toen ik klein was hebben mijn ouders er 22 gehad!
bellamacchina zei:Is een 626 coupe
Tergelijkertijd ??? . Zal wel een 2 te veel staan zeker . :Tthe Fox zei:Tweeëntwintig??!Erikje zei:Mooie foto's weer bijgekomen de laatste weken!
Vooral leuk die Vauxhall Viva! Toen ik klein was hebben mijn ouders er 22 gehad!
Erikje zei:Trouwens, die Chrysler van de vorige pagina... Het zou een Chrysler Horizon kunnen zijn, maar ik denk eerder dat het wel eens een Dodge Omni (of hoe die ook hier heeft geheten) kan zijn. Die is begin jaren 80 ooit nog hier verkocht...
Typfoutje, het waren er maar 2...the Fox zei:Tweeëntwintig??!Erikje zei:Mooie foto's weer bijgekomen de laatste weken!
ginkelvanmichiel zei:echt?
Als je ziet wat daar bijv. op FordWorld voor wordt betaald...