Guest
Dat interieur ziet er inderdaad wat opvallender uit dan het exterieur. Het is jammer dat het onderhoud van zo'n Biturbo nogal in de papieren kan lopen anders zou t best het overwegen waard zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
the Fox zei:Die Biturbo's spreken absoluut niet tot mijn verbeelding. Heb je een Maserati, oogt ie als een onopvallende doos op wielen.
Timo1990 zei:De Jazz stond in het rijtje net binnen gekomen! Dus met accu, vloeistoffen er nog in etc.
Dat zou je een promotie kunnen noemen.Radar zei:ik had die auto ook gespot...toen stond hij nog op een Peugeot 406...hij is nu opgeshoven en staat nu op een 605...
Radar zei:volgens mij kom jij bijna wekelijks daar bij Rutte of niet dan?
![]()
the Fox zei:Maakt het niet minder spijtig.
Wat denk je dat zo'n interieur zou moeten kosten?Timo1990 zei:En tenslotte stond er een Opel Omega met echt schitterend leer. Zou zonde zijn als dat verloren zou gaan!
Opel Omega by Timo1990NL, on Flickr
the Fox zei:Hmm, de door de trein geramde Kever was de 52-VG-31. Dat is volgens de RDW een Kever uit 1979. Dus geen origineel exemplaar met "liggende koplampen" maar een verbouwde. Maakt het niet minder triest trouwens.
Timo1990 zei:Gisteren ben ik bij Rutte in Velserbroek geweest. Wat leuke dingen op de foto gezet.
Een 340:
Volvo 340 by Timo1990NL, on Flickr
Als ik al een Omega had was ik het gaan ophalen, maar ik vroeg het me nu gewoon meer af. Ik ben wel een beetje aan het kijken naar een leuke Omega.Timo1990 zei:Bel ze even?
Ik heb bij Rutte een keer een interieur meegenomen helemaal compleet (dashboard, stijlen, stoelen+bank, tapijt etc) voor 100 euro. Maar dat was gewoon stof.
General Custom zei:D' oh zei:Tussen de handelswagens bij sloperij Rutte:
Het redden waard? Ik bedoel, er zijn hier toch wel wat liefhebbers? ([size=x-small]SVenska-01-SKit[/size])![]()
Zou je eens willen vragen wat hij moet kosten?
Dujardin zei:General Custom zei:D' oh zei:Tussen de handelswagens bij sloperij Rutte:
Het redden waard? Ik bedoel, er zijn hier toch wel wat liefhebbers? ([size=x-small]SVenska-01-SKit[/size])![]()
Zou je eens willen vragen wat hij moet kosten?
en al gedemonteerd....![]()
Dat ziet er toch echt uit als een originele 66'erD' oh zei:the Fox zei:Hmm, de door de trein geramde Kever was de 52-VG-31. Dat is volgens de RDW een Kever uit 1979. Dus geen origineel exemplaar met "liggende koplampen" maar een verbouwde. Maakt het niet minder triest trouwens.
Dus het was deze? Foto is niet van mij maar heb ik gevonden op Flickr.com. Gefotografeerd door Rienk Mebius. (Aparte naam?)