Guest
Radar zei:mocht je nog eens op die sloperijen komen, wil je dan eens kijken of je nog kentekens deel 3 op de voorruit zie zitten voor me?
Die spaar ik..en is toch niets meer waard....
thnx alvast!
Tuurlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Radar zei:mocht je nog eens op die sloperijen komen, wil je dan eens kijken of je nog kentekens deel 3 op de voorruit zie zitten voor me?
Die spaar ik..en is toch niets meer waard....
thnx alvast!
A.BRANDHORST zei:Bij iemand in de tuin heb ik een jaar of 4 geleden eens wat foto´s gemaakt, nu horen de auto´s die er nog staan eigenlijk het beste hier thui
Helaas is de eigenaar van deze auto´s 2 maanden geleden overleden, maar voor alles weggehaald wordt (vermoedelijk op korte termijn), nog even wat foto´s.
Voor liefhebbers kan ik contact zoeken met de vrouw van deze man, als je nog wat onderdelen zou zoeken, maar vrijwel alle auto´s zijn in slechte staat ... Mocht je geïnteresseerd zijn in een Simca 1100 Bestel, volgens mij VF2 officieel genoemd, en origineel NL, deze staat in een oud schuurtje, maar hoe goed de auto nog is, weet ik niet! Hij staat onder heel veel oude kranten... Dus daarvan ook geen foto...
Deze Volvo is rijdend weggezet, maar is hard afgetakeld...is van 02-01-1986...
![]()
Je hebt pb, maar je moet wel snel zijn, wordt waarschijnlijk deze week nog opgehaald. Probeer uiterlijk dinsdag even de vrouw van deze eigenaar te bellen zou ik je adviseren. Verdere gegevens in pb.General Custom zei:Ik heb wel interesse in die Volvo 340, ik (of iemand van de Volvo 300 club die in de buurt woont) zou er best een aantal onderdelen van willen redden.
the Fox zei:Begin mei was ik een paar dagen in de Ardennen en heb daar o.a. een groepje zielige Volvo's gespot bij de entree van Malmedy, in België, aan de Av du pont de Warche, tegenover de Decorama.
O.a. staan er 6 Volvo's uit de 300-serie, waarvan er vier zichtbaar zijn op de foto.
Dit groepje is ook via streetview te bezichtigen.
Daar in de buurt, in Stavelot, zit nog een bedrijf dat interessante objecten op het buitenterrein heeft staan.
Gaat om dit bedrijf: Mathoul aan de Rue de Chefosse 4970 Stavelot.
TéDé-I zei:Op het achterterrein van het Citroën museum net buiten Castellane kwam ik dit afgelopen zomer tegen:
AmazingD. Elzinga zei:1932 Ford V8, 1933-1934 Ford V8 Tudor, 1939-1940 Ford Coupe.
Phoenixrood74 zei:Soms denk ik wel eens dat jij elke min of meer interessante auto in Nederland al hebt gefotografeerd...
Phoenixrood74 zei:Soms denk ik wel eens dat jij elke min of meer interessante auto in Nederland al hebt gefotografeerd...
Pedigreepaul zei:Phoenixrood74 zei:Soms denk ik wel eens dat jij elke min of meer interessante auto in Nederland al hebt gefotografeerd...
+1 hier.
Ik denk dat ik er maar mee stop, het is geen doen meer..
D' oh zei:
En dan kondigt XBXG ook nog eens (dreigend?) aan dat hij zich in mijn jachtgebied gaat begeven. Ik ga maar een andere hobby zoeken voor de zondagmiddag...XBXG zei:Pedigreepaul zei:Phoenixrood74 zei:Soms denk ik wel eens dat jij elke min of meer interessante auto in Nederland al hebt gefotografeerd...
+1 hier.
Ik denk dat ik er maar mee stop, het is geen doen meer..
D' oh zei:
Haha, grapjassen.
Er is nog een hoop dat nooit heb gefotografeerd. Maar zo af en toe zie ik een auto/kenteken voorbij komen en dan denk ik "hey, die ken ik".![]()
Clignoteur zei:En ook van deze rode (zelfde eigenaar, is dit een eerste-serie Corvette?) weet ik het zo net nog niet...
![]()
the Fox zei:Begin mei was ik een paar dagen in de Ardennen en heb daar o.a. een groepje zielige Volvo's gespot bij de entree van Malmedy, in België, aan de Av du pont de Warche, tegenover de Decorama.
![]()
Phoenixrood74 zei:En dan kondigt XBXG ook nog eens (dreigend?) aan dat hij zich in mijn jachtgebied gaat begeven. Ik ga maar een andere hobby zoeken voor de zondagmiddag...![]()
72grande zei:Dat is een Sunbeam Alpine ...
Klassiekerrijder zei:72grande zei:Dat is een Sunbeam Alpine ...
Of, leuker, een Tiger.

Begin mei was ik een paar dagen in de Ardennen en heb daar o.a. een groepje zielige Volvo's gespot bij de entree van Malmedy, in België, aan de Av du pont de Warche, tegenover de Decorama.
Jazz. zei:Begin mei was ik een paar dagen in de Ardennen en heb daar o.a. een groepje zielige Volvo's gespot bij de entree van Malmedy, in België, aan de Av du pont de Warche, tegenover de Decorama.
Daar ben ik een jaar of 6 geleden ook eens geweest, de meeste auto's staan nog steeds zoals toen. Bizar!
XBXG zei:Die Simca stond in deze garage aan de Lanckhorstlaan in Heemstede, die vorig jaar is gesloopt.
https://d12.e-loader.net/D5k1G0k82C.jpg
Deze foto is van dezelfde auto, maar gevonden op internet...
https://d11.e-loader.net/COenPhInFx.jpg