Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Ik vermoed de dame ook wel. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Micha D. zei:Wel doodzonde, nooit geweten dat hij daar stond. Stomme plek ook voor zo'n gigantische garage.
Fordfreak zei:Hoi, weet er toevallig iemand een Sierra in deze kleur op de sloop te vinden?
Ben op zoek naar een paar knappe deuren.
https://i242.photobucket.com/albums/ff165/Formule1nr265/2012-08-02205134.jpg
Heb de auto vorige week van de sloop weten te redden! Betreft een 2.0 CL uit 1989
Mooi dat mensen nog zoveel zien in een oude sierra sedan dat ze hem van de sloop reddenD. Elzinga zei:Fordfreak zei:Hoi, weet er toevallig iemand een Sierra in deze kleur op de sloop te vinden?
https://i242.photobucket.com/albums/ff165/Formule1nr265/2012-08-02205134.jpg
Heb de auto vorige week van de sloop weten te redden! Betreft een 2.0 CL uit 1989
Geen idee waar je deuren kunt vinden, maar ik wil wel even laten weten dat ik het top vind dat dit soort auto's gered worden![]()
Fordfreak zei:Hoi, weet er toevallig iemand een Sierra in deze kleur op de sloop te vinden?
![]()
Sierra ghia zei:Fordfreak zei:Hoi, weet er toevallig iemand een Sierra in deze kleur op de sloop te vinden?
Goed streven, daar word ik blij van
Lastige kleur, deze kleur is alleen op de "Special" uitvoering geleverd ( op kenteken een CL ).
Zal lastig te vinden zijn, paar jaar terug nog eentje gespot op de sloop maar dat is inmiddels een lantaarnpaal geworden...
Deuren weet ik wel voor je te vinden, in Uden, Venlo en richting St. Anthonis zitten wel sloperijen die er nog wel eens wat hebben liggen, alleen zul je moeten spuiten.
Zal binnenkort eens neuzen in Venlo, hij had er eentje staan maar de deuren waren beschadigd, gaat het om de voordeuren?
Anders eens op MP neuzen, ford onderdelen... zit bovenin het land iemand die ze voor de rodeo gebruikt en hij had een mk1 in die kleur... het glasoppervlak is bij een mk2 ( heb jij ) iets groter.
BeWo zei:Lichtjes offtopic maar ik moest toch even schrikken toen ik deze foto zag (bron) :
Blijkbaar vallen de C5 I, Focus I en Laguna II dus ook al onder de categorie slopers. De tijd vliegt.
BeWo zei:Er kleven dus wel degelijk voordelen aan dat aan de verkeerde kant van de weg rijden![]()
lion605 zei:Heee, waar staan die 605"s ? Ik heb nog wat delen nodig !
General Custom zei:Malmedy Volvo's in detail
Het is niet echt een sloperij, maar ik denk toch dat dit de beste plaats is voor foto's van de bekende Volvo's in Malmedy.
![]()
vanBee zei:Ach in Nederland waren ze al lang naar de shredder gestuurd om geplet te worden.
D' oh zei:General Custom zei:Malmedy Volvo's in detail
Het is niet echt een sloperij, maar ik denk toch dat dit de beste plaats is voor foto's van de bekende Volvo's in Malmedy.
https://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/420019_273759459405503_998047750_n.jpg
Vooral die voorste is er slecht aan toe.
Ben je er nu speciaal naartoe gereden?
Goedendag zei:Wow daar staat veel spul. Je ben de D-elzinga kadett vergeten.
Wat staan daar veel golfjes 4![]()
929V6 zei:@n. kroon,
Peugeot 305 op de onderste foto?
n.kroon zei:@fordfreak: Zie ik daar nu een gele landrover?
en wat is de ronde koplamp naast de Lada?
Goedendag zei:n.kroon zei:@fordfreak: Zie ik daar nu een gele landrover?
Klopt een discovery.
Bedoel je die mini???
n.kroon zei:Goedendag zei:n.kroon zei:@fordfreak: Zie ik daar nu een gele landrover?
Klopt een discovery.
Bedoel je die mini???
haha, nu zie ik dat het een mini is, net was de foto een stuk dichterbij en viel hij er buiten.
Af en toe kom ik hier op t forum foto's tegen die de ene keer buiten beeld vallen en als je later er weer langs komt dan zijn ze weer gewoon, iemand enig idee hoe dat kan? (sorry, ff off-topic)
Goedendag zei:n.kroon zei:Goedendag zei:n.kroon zei:@fordfreak: Zie ik daar nu een gele landrover?
Klopt een discovery.
Bedoel je die mini???
haha, nu zie ik dat het een mini is, net was de foto een stuk dichterbij en viel hij er buiten.
Af en toe kom ik hier op t forum foto's tegen die de ene keer buiten beeld vallen en als je later er weer langs komt dan zijn ze weer gewoon, iemand enig idee hoe dat kan? (sorry, ff off-topic)
Dan is de foto te groot geupload, Dus dan resized Autoweek hem zelf, maar dat duurt even