Astrawez
Net ingestapt
Dat komt omdat het in Venlo is, en er dus ook veel Duitse auto's ter demontage worden aangeboden.Radar zei:wat me overigens ook opvalt...dat op deze sloperijen veel auto's die duitse milieusticker op de ruit hebben zitten....zo kan je ook makkelijk achter het kenteken komen....![]()
Dank je. Ik gebruikte eerste altijd gewoon de automatische stand, maar daarbij stoorde ik me regelmatig aan de te wazige foto's. Tegenwoordig gebruik ik dus wat andere standen, waaronder ook de landschap-stand, waardoor de kleuren wat feller overkomen.the Fox zei:Mooie foto's Astrawez. Prachtige kleuren. Gebruik je een speciaal filter of zo?
Klopt, maar die heb ik een jaar geleden al eens op de foto gezet (toen ik nog geen flickr account had zie ik nu).Gijs571 zei:En daarbovenop een Suzuki swift, die zie je nog minder tegenwoordig.
Zeker zonde ja! We hebben bij de Civic helaas niet onder de motorkap gekeken.TeusTussengas zei:Eeuwig zonde van die Civic bij Heijnen.
enig idee of hij nog motorisch compleet was?
Ik was trouwens nog een foto vergeten van Bliek. Namelijk een uiterst zeldzame Fiat Fiorino, welke helaas definitief aan zijn eind is gekomen..