Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
the Fox zei:De Seat ziet er eerder uit als een verzamelobject dan als een sloper. Wat een unieke wagen. Het interieur oogt als nieuw en dan die kilometerstand! Wat ontzettend jammer.
Stefan-V6 zei:Als hij toch al is afgemeld, hoeft er ook geen wegenbelasting betaald te worden totdat hij weer aangemeld is verwacht ik.
marcel21674 zei:the Fox zei:De Seat ziet er eerder uit als een verzamelobject dan als een sloper. Wat een unieke wagen. Het interieur oogt als nieuw en dan die kilometerstand! Wat ontzettend jammer.
Ontzettend jammer ja, maar ik snap het ook wel weer, bedenk wel dat het nog geruime tijd gaat duren voordat dit een belastingvrije oldtimer gaat worden. Je kan gewoon het volle pond betalen voor de auto, gezien hij ook niet in de overgangsregeling valt.
Stefan-V6 zei:Wat zou zo'n auto nou moeten kosten?
the Fox zei:
ginkelvanmichiel zei:Die Malaga heeft ook nog eens 'brandweer' op de motorkap staan. Dan is het lot wel duidelijk.
Overigens, kenteken terugkrijgen is geen probleem. Afspraak maken bij de RDW. Dan krijgt de auto een uitgebreide keuring (dus apk moet 100% zijn) en dan krijg je gewoon het kenteken terug.
edit #1
Oh en Stefan, ik zou bellen, niet mailen...
edit #2
Ik zie net dat Hovingh in Groningen nog een spatbord voor de Malaga heeft liggen. Dus dat is ook geen argument meer...
ginkelvanmichiel zei:Ik neig ernaar wel door te zetten, maar of dat zo slim is... Ik heb 'm niet nodig en de vraag is of iemand zo'n auto wil kopen...
Gelukkig heb ik nog een zondag om er over te denken. Het is wél een leuk projectje.
Stefan-V6 zei:Zou ook best een occasiondealer geweest kunnen zijn, bij een merkdealer willen ze zo'n auto doorgaan niet eens meer hebben
Astrawez zei:Ik zeg: foto's!n.kroon zei:Wel stond er nog een Opel D-kadett met wit dak en een opel manta voor zo ver ik vanachter het gesloten hek heb kunnen zien vandeweek.![]()
the Fox zei:Ik las een tip in een ander topic:
zoek je een sloopauto?
Ik heb nog een klemmetje nodig voor de middenarmsteun van mijn Corolla uit 2003. Ik dacht, die vind ik nooit want die auto's kom je niet tegen op de sloop. Toets ik de gegevens in van mijn auto, blijken er over het land verspreid circa 20 op de sloop te staan. Een snelle screening leerde mij dat de meeste in puin zijn gereden, maar daar hoeft het klemmetje niet onder geleden te hebben. Binnenkort maar eens een bezoekje brengen aan één van de sloperijen. (Binnenkort betekent in mijn belevingswereld zoiets als ooit, dus reken de komende maand nog niet op foto's).
the Fox zei:Ik las een tip in een ander topic:
zoek je een sloopauto?
Ik heb nog een klemmetje nodig voor de middenarmsteun van mijn Corolla uit 2003. Ik dacht, die vind ik nooit want die auto's kom je niet tegen op de sloop. Toets ik de gegevens in van mijn auto, blijken er over het land verspreid circa 20 op de sloop te staan. Een snelle screening leerde mij dat de meeste in puin zijn gereden, maar daar hoeft het klemmetje niet onder geleden te hebben. Binnenkort maar eens een bezoekje brengen aan één van de sloperijen. (Binnenkort betekent in mijn belevingswereld zoiets als ooit, dus reken de komende maand nog niet op foto's).
Das onzin.marcel21674 zei:Stefan-V6 zei:Als hij toch al is afgemeld, hoeft er ook geen wegenbelasting betaald te worden totdat hij weer aangemeld is verwacht ik.
Als hij afgemeld is als zijnde gesloopt, kun je nooit meer wat met deze auto, behalve de onderdelen gebruiken.
ginkelvanmichiel zei:Ik heb gebeld.
Moet over een uurtje terugbellen, ze gaan even overleggen.
@sst90
inderdaad, én er bestaat een correctieformulier: binnen een week na afmelding kun je de afmelding ongedaan maken. Daar stuur ik op aan, mits ik weet wat de wagen kosten moet.