danny1995
Net ingestapt
Afgelopen middag bij Van Olst geweest, dus hier maar weer een fotoreportage.
De GTI die ik pas postte bleek overigens onderhuids een TDI te zijn en is naar Oosterveld in Dronten gegaan zag ik op schadeauto's.nl
Dan de foto's.
Als eerste nog even een foto van de voorkant van de A4 avant, hij had inderdaad diverse vignetten op de voorruit en had meer schade dan ik dacht:
Audi A4 Avant , PP-RS-34 by dannyvandestreek, on Flickr
De Panda van de vorige keer is ook gesloopt:
Fiat Panda , 88-FH-HJ by dannyvandestreek, on Flickr
De Xedos 9 is ook al aardig verwoest helaas:
Mazda Xedos 9 by dannyvandestreek, on Flickr
Alto in herfstsferen:
Suzuki Alto by dannyvandestreek, on Flickr
Handig voor de Nederlandse regering, deze manier van dijkversteviging:
Dijkversteviging by dannyvandestreek, on Flickr
Deze Prelude kijkt pas echt boos:
Honda Prelude by dannyvandestreek, on Flickr
Normaal zie je ze amper en zo staan er ineens twee op de sloop:
Fiat Palio Weekend by dannyvandestreek, on Flickr
Wat er met deze Golf is gebeurd is mij een raadsel, brandschade aan de zijkant en deels in het interieur
Volkswagen Golf 3 by dannyvandestreek, on Flickr
Volkswagen Golf 3 by dannyvandestreek, on Flickr
Heb je een keer een mooie import, is hij total loss:
Mercedes benz W214 , 50-LDF-9 by dannyvandestreek, on Flickr
Ze zijn inmiddels in grote getale aanwezig en eigenlijk allemaal met schade, kan ik nu concluderen dat 206 rijders gevaarlijk zijn
?
7x Peugeot 206 by dannyvandestreek, on Flickr
Erg dikke Omega, gelukkig nog niet afgemeld:
Opel Omega B2 , 65-DZ-FD by dannyvandestreek, on Flickr
Deze Rover met lederen interieur stond tussen de handel:
Rover 25 , 63-HV-KT by dannyvandestreek, on Flickr
En ook deze Thunderbird stond er:
Ford Thunderbird , NV-LG-96 by dannyvandestreek, on Flickr
Om af te sluiten met een bizar verhaal. Onlangs postte ik deze Porsche die er met voorschade en brandschade achter stond.
Nu eens een foto van de achterkant gemaakt:
Porsche 911 996 by dannyvandestreek, on Flickr
De sloperij eigenaar stond erbij en zei tegen me dat naar het schijnt de eigenaar met deze Porsche op een weg heeft gereden en de achterwielophanging afbrak (dat verklaard het achterwiel). Vervolgens is hij tegen de vangrail gereden linksvoor (dat verklaard de voorschade) Door de klap is daarna ook nog eens een benzineslang los geschoten en is er benzine over de hete motor heen gespoten en is de motorruimte afgebrand.
Tja soms heb je pech en soms heb je drie dubbel pech, of zoals ik tegen de sloperij eigenaar zei, zelfs viermaal als je er ook nog eens bij rekent dat het om een Porsche gaat.
De GTI die ik pas postte bleek overigens onderhuids een TDI te zijn en is naar Oosterveld in Dronten gegaan zag ik op schadeauto's.nl
Dan de foto's.
Als eerste nog even een foto van de voorkant van de A4 avant, hij had inderdaad diverse vignetten op de voorruit en had meer schade dan ik dacht:

De Panda van de vorige keer is ook gesloopt:

De Xedos 9 is ook al aardig verwoest helaas:

Alto in herfstsferen:

Handig voor de Nederlandse regering, deze manier van dijkversteviging:

Deze Prelude kijkt pas echt boos:

Normaal zie je ze amper en zo staan er ineens twee op de sloop:

Wat er met deze Golf is gebeurd is mij een raadsel, brandschade aan de zijkant en deels in het interieur

Heb je een keer een mooie import, is hij total loss:

Ze zijn inmiddels in grote getale aanwezig en eigenlijk allemaal met schade, kan ik nu concluderen dat 206 rijders gevaarlijk zijn

Erg dikke Omega, gelukkig nog niet afgemeld:

Deze Rover met lederen interieur stond tussen de handel:

En ook deze Thunderbird stond er:

Om af te sluiten met een bizar verhaal. Onlangs postte ik deze Porsche die er met voorschade en brandschade achter stond.
Nu eens een foto van de achterkant gemaakt:

De sloperij eigenaar stond erbij en zei tegen me dat naar het schijnt de eigenaar met deze Porsche op een weg heeft gereden en de achterwielophanging afbrak (dat verklaard het achterwiel). Vervolgens is hij tegen de vangrail gereden linksvoor (dat verklaard de voorschade) Door de klap is daarna ook nog eens een benzineslang los geschoten en is er benzine over de hete motor heen gespoten en is de motorruimte afgebrand.
Tja soms heb je pech en soms heb je drie dubbel pech, of zoals ik tegen de sloperij eigenaar zei, zelfs viermaal als je er ook nog eens bij rekent dat het om een Porsche gaat.