Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Zo te zien heeft de motor van de LT het opgegeven. Te oordelen aan de rest van de auto moet het de moeite zijn om er een andere in te hangen.
danny1995 zei:Tim, beetje laat, maar ik zie nu pas op die foto's van die Mercedes boven aan deze pagina dat er een Nissan Prairie achter staat. Wordt die ook gesloopt en heb je daar ook foto's van. Ze worden onderhand namelijk erg zeldzaam
Het zou maar zo kunnen, jij bent de kenner. Ik heb hem helaas niet van dichtbij gezien.Klassiekerrijder zei:Dat lijkt me geen 924, maar een RX-7...
Astrawez zei:@ D'oh: mooie plaatjes weer van Rutte. De Jeep en LeBaron zien er toch best nog goed uit. Vooral die eerste zou in Afrika nog best een paar jaar mee kunnen lijkt me. Heb je trouwens ook de groene D Kadett nog gezien?
gve zei:Hoelang ligt die datsun cherry eral en volgens mij is hij nog in goede staat of niet
Ik merk het ook overal inderdaad! Op elke sloperij waar ik kom staan ze rijen dik.danny1995 zei:Deze gaan hard:
https://farm9.staticflickr.com/8667/16210472638_de44ffcca7_c.jpg
Dank je wel voor de foto.danny1995 zei:Een iets nieuwere Opel, speciaal voor Wesley:
https://farm8.staticflickr.com/7374/15775643824_325f7f44fa_c.jpg
De vignetten weet ik zo even niet. Wel viel mij op dat de voorbumper miste en dat er ( volgens mij nokian) voorbanden onder zaten waarvan de letters waren witgeverfd. Verder leek het op het oog een nette auto.gve zei:Even bericht aan Danny,
Die licht groene Audi A4 2.6 was die voorzien van meerder autobahn vignetten op de vooruit? en welke staat was hij verder.
Astrawez zei:Het zou een Swift, Charade, of misschien zelfs een Renault 5 kunnen zijn. Wie helpt?
Oké, mooi zo, dan denk ik dat ik daar ook nog eens ga kijken.RenaultF1 zei:Heb binnen even gevraagd of ik er een rondje mocht lopen en dat was geen probleem
RenaultF1 zei:Heb binnen even gevraagd of ik er een rondje mocht lopen en dat was geen probleem
Zo'n Charade niet!Pobresh zei:ik gok eerder op een 205, zoals al eerder genoemd. Kijk ook maar naar de lijn onder de zijruiten.
Charade, Renault 5 en Corsa A hebben daklijsten.