Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Volgens mij ligt die inmiddels op de stapel. Even verder zoeken in dit topic.
toyotake30 zei:Jammer hij ziet er beter uit dan de mijne
op welke sloop licht die ?
dan ga ik binnenkort proberen wat delen te redden
Klassiekerrijder zei:Volgens mij ligt die inmiddels op de stapel. Even verder zoeken in dit topic.
Astrawez zei:Wat zonde zeg van die W123!!![]()
Astrawez zei:
Is inderdaad een geluk dat het zo is afgelopen.Astrawez zei:Ai, dat is jammer zeg! Wel weer geluk dan dat de schade toch nog beperkt is gebleven. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Tilburg en Venlo weet ik nog wel wat sloperijen waar altijd wel Kadettjes staan.
Bart81 zei:Dat doorzagen en weer aan elkaar lassen, is dat vanwege ruimtebesparing in de container (er passen er meer in zo), of heeft dat te maken met besparing op uitvoer/invoer heffingen voor "auto-onderdelen" t.o.v. volledige auto's?
Lijkt me haast niet de moeite, zelfs met de lage lonen in Africa.... En de auto zal er niet beter (rechter) van worden,,,
D' oh zei:toyotake30 zei:Jammer hij ziet er beter uit dan de mijne
op welke sloop licht die ?
dan ga ik binnenkort proberen wat delen te redden
Jeetje, die is al een hele tijd terug geplet. Ik meende er een foto van te hebben dat deze zonder wielen, voorruit en motorblok klaarlag om geplet te worden maar die heb ik blijkbaar toch niet. Als je nog een stukje spiegel van deze Carina kan vinden op het terrein dan heb je geluk!
Zoals Micha D. al zei stond deze toentertijd bij Rutte in Velserbroek. Inderdaad, doodzonde...![]()
Klassiekerrijder zei:Er zal wel een forse invoerheffing op complete auto's zitten. In sommige landen is die zo hoog dat je bijna gedwongen wordt om in ouwe barrels te blijven rijden. En als de wegen slecht zijn, merk je niet hoe slecht de auto rijdt.
gve zei:Hee Danny,
Die 100 nx zag er nog goed uit of was hij vanachter weg gerot?
groeten gerwin
leeuw123 zei:ogenblikje...
Astrawez zei:leeuw123 zei:ogenblikje...
Als je dan je eerste serie even verwijderd.. Nu staat er een serie op die te groot is waardoor ie langzaam laadt, én er staat nog een extra serie bij. Daar wordt het niet sneller van.
Desalniettemin leuke foto's, er staan behoorlijk wat youngtimers daar!
Wil ik het graag zien, of staat hier links achter echt een Kadett Combo?
leeuw123 zei:Het lukt me niet om het eerste bericht te wijzigen/verwijderen. De optie "bericht wijzigen" is hier niet in beeld...