Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Inderdaad. Er werd heel veel gesloopt en heel veel gejat...
Stefan-V6 zei:@Astrawez: Dit is niet de enige in de banger gesneuvelde Rekord-ambulance. Ik kwam op de site van één of ander banger-evenement een foto tegen van een ander, groen gespoten exemplaarDat zijn er dus 2 in korte tijd...
Klassiekerrijder zei:Stapeltje omgevallen?![]()
danny1995 zei:Tim, beetje laat, maar ik zie nu pas op die foto's van die Mercedes boven aan deze pagina dat er een Nissan Prairie achter staat. Wordt die ook gesloopt en heb je daar ook foto's van. Ze worden onderhand namelijk erg zeldzaam
danny1995 zei:Vandaag bij Van Olst geweest. Helaas bleek daar dat ze het nieuwe jaar flink gebruiken om de blijvende handelsvoorraad weg te werken naar het sloopterrein
Daarom nogmaals een aantal foto's in de hoop dat er nog liefhebbers voor deze auto's worden gevonden, de paarse focus is het volgende slachtoffer en is al afgemeld, net als de grijze BMW. Er staan nog een aantal Saabs, enkele import Benzen van de seventies, een Ford Cougar, Toyota Camry, Lancia Lybra en een hele nette Polo
Volgens mij is dat deze, toch?Stif zei:@D'oh
Ik zie op jou laatste foto, die van die corolla diesel, nog net een kontje van een opel B ascona, had je die al eens op de foto gezet?
D' oh zei:Nog een paar foto's van 3 januari 2015 bij sloperij Rutte.
Dit is de de JZ-24-RD. Ik had hem al eens vaker gespot.Hij staat sinds 5 januari weer op naam van een nieuwe eigenaar? Een goed teken?
De Kadett was verkocht aan een modelautowinkel. Helaas stond de hele buurt op stelten, en werd de eigenaar zelfs lastig gevallen. Dus is onder druk van de buurt het plan weer afgeblazen, en is hij helaas terug gegaan naar Rutte gisteren of zo.
De Kadett in de etalage, de bedoeling was om er een 1:1 diorama vante maken
![]()
De Kadett was verkocht aan een modelautowinkel. Helaas stond de hele buurt op stelten, en werd de eigenaar zelfs lastig gevallen. Dus is onder druk van de buurt het plan weer afgeblazen, en is hij helaas terug gegaan naar Rutte gisteren of zo.
929V6 zei:De Kadett was verkocht aan een modelautowinkel. Helaas stond de hele buurt op stelten, en werd de eigenaar zelfs lastig gevallen. Dus is onder druk van de buurt het plan weer afgeblazen, en is hij helaas terug gegaan naar Rutte gisteren of zo.
Ongelofelijk, waar slaat dat op zeg? Kunnen die mensen zich niet met hun eigen zaken bemoeien?![]()