Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Camelman zei:Is het zeker dat er geen hybride versie (GTE) komt?
M. X zei:
Rob0032 zei:Oei, die onderste foto laat goed zien waarom ik nog een beetje twijfel aan de proporties. Net een uit elkaar getrokken Octavia. De blauwe kleur erboven vind ik echt heel mooi!
Nationaal debuut op de AutoRAI
De nieuwe Superb beleeft zijn Nederlandse debuut op de AutoRAI 2015 (17-26 april RAI Amsterdam). Dan worden ook de prijzen bekend gemaakt. De levering start medio juni.
Rob0032 zei:Ik las gisteren in de nieuwste AW dat het kwaliteitsverschil van het interieur tussen de Superb en Audi- en VW-equivalenten wel duidelijk merkbaar was. Ook moet je absoluut niet de intentie hebben enige vorm van sportiviteit in de Superb te vinden, want dat lukt gewoon niet.
[D2] zei:Rob0032 zei:Ik las gisteren in de nieuwste AW dat het kwaliteitsverschil van het interieur tussen de Superb en Audi- en VW-equivalenten wel duidelijk merkbaar was. Ook moet je absoluut niet de intentie hebben enige vorm van sportiviteit in de Superb te vinden, want dat lukt gewoon niet.
Tsja, ik heb alledrie de auto's uitgebreid bekeken en bevoeld, en ik verbaasde me juist over het gebrek aan merkbaar kwaliteitsverschil. Maar als AW meldt dat het er wel is, ach wie ben ik dan...
En 'sportiviteit' in een auto van een dergelijk formaat, lijkt mij te allen tijde een contradictie. Het zijn gewoon grote, logge auto's, ze zijn niet bedoeld om voluit mee over slingerende bergweggetjes te blazen. Iemand die dat belangrijk vindt, kiest sowieso iets kleiners en compacters.
Flipje1977 zei:
Rob0032 zei:Het was ook zeker niet mijn intentie om jouw of RWD zijn mening ten aanzien van de kwaliteit onderuit te halen hoor, maar ik vond het opvallend omdat AW het verschil juist wel merkte. Ergens kan ik het me wel voorstellen (de prijs moet immers ergens vandaan komen), maar ook Skoda-interieurs zijn kennelijk behoorlijk netjes in elkaars geschroefd.
En je hebt sportiviteit en sportiviteit. Het zal geen MX-5 worden, maar dit schijnt een ander uiterste te zijn. Lees het artikel eens, daar werd het namelijk als specifiek nadeel benoemd, met deels dezelfde kanttekening als die van jou overigens.
C70 zei:@Rob0032 Speciaal voor NL ontwikkelen zal meevallen, ook in een plugin zal veel Passat techniek verwerkt zijn. In Geneve werd gezegd dat er al wel aan gewerkt wordt.
Barri zei:Hoe groot moet het fiscale blok zijn? Achterbank een paar centimeter naar voren en je rijdt 'm op grijs kenteken![]()