Guest
Simcat, GEWELDIGE SOLARA MAN!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SimcaHarm zei:Ik blijf het jammer vinden van de Grand Raid dat het zo gelopen is. Ik had jou er liever nog jaren in zien rijden maar dat is jouw keuze en die respecteer ik. Daar bij heb ik me nog wel me aangesloten bij de lobby die zich beroept op onbehoorlijk bestuur, ( daar kan iedereen met vele redenen wel een lobby voor beginnen met deze regering), in de hoop dat zij nog wat vinden.
Die JEEP is wel erg mooi ook. En je hebt altijd de Horizon nog voor een club evenement toch?
Groet Harm
Muddy Bandit zei:En de nieuwe eigenaar kennende laat hij me vast nog wel een keer toe achter het stuur van de Grand Raid.![]()
Muddy Bandit zei:Die 56000 totaal kan wel ongeveer kloppen, tot 1980 was het Matra Simca Rancho en vanaf 1980 was het Talbot Matra Rancho.
Van de Grand Raid zijn er 2435 gebouwd in 1980/-81, waarvan er voor zover bekend nu nog 16 exemplaren (zowel wrak als rijdend) over zijn verspreid over heel europa. (info gekregen via een lid van het franse MatraPassion)
Wrangler zei:Jongens weet niet of jullie de fotograaf Richard Huntjens kennen of de locatie van de fotoserie, maar wil je jullie de link niet onthouden:
LINK
holunder zei:Beste Maarten,
Goed dat je die 1510 gaat opknappen.
Ik ken deze auto uit Dordrecht, van ene Jan waar ik ooit een Solara gekocht heb.
Waarvan ik dacht dat die beter was dan de 1510 maar helaas heeft deze niet overleefd.
Als je seriieus geinteresseerd bent in een Solara, dan heb ik er nog een voor je,
de PS-09-BR, een automaat GLS uit 86 die ik al eerder hier op het forum onder
de aandacht gebracht heb, toen was er weinig tot geen interesse.
Er is wel werk aan de carosserie maar op zich is deze auto nog in redelijke staat.
Heeft nog 10 maanden APK !
Voor de echte liefhebber mag ie voor een bescheiden prijsje weg.
Als je interesse hebt of meer info wil dan hoor ik het graag.
groetjes,
Holunder / alias WIm uit Zoetermeer
Simcajetje zei:Hoi Pascal,
Klopt, toen ik deze bij Profile wilde fotograferen was ie weg. Zo'n 2 jaar geleden stond ie altijd op de Leutherweg, maar toen vergat ik iedere keer mijn fototoestel. Opeens was ie weg, maar dook ie plots weer op bij Profile en naderhand weer op de "eigen" plek op de Leutherweg. Volgens mij heeft deze auto ook ooit in De Limburger gestaan, in de autorubriek op vrijdag. Meen dat er iets met relatieperikelen was, dat ie niet meer op de Leutherweg stond. Leuk dus dat de auto nu schijnbaar, met eigenaar, weer welkom is op de Leutherweg. Maar dat zijn zaken die me verder ook niet zo boeien, die Simca des te meer echter![]()
exhorizon zei:3xBaghera (denk ik, of een ander merk of type) stapelen op een aanhangwagen. Kwam deze vorige week tegen op een kleine sloop in Terneuzen.
Baghera)
[/img]![]()