Guest
Met deze rancho's word is inmiddels in heel Nederland al geleurd. en inplaats van dat ze worden afgebouwd gebeurt er niets aan en stijgt zo te zien alleen maar de prijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A.BRANDHORST zei:![]()
Die hoort hier ook thuis, een doordeweeks straatbeeld in ´s-Gravendeel bij mij voor de deur...:T
Simcat zei:Hoi Bram91,
Leuk dat ik weer eens wat van deze auto hoor. Kan het zijn dat jij hem in Uden hebt gekocht? Is er toch na 5 jaar weer een geldige APK. op deze van oorsprong witte invaliden-Fourgonette. Als jij wilt kun jij mij even jouw gegevens mailen opdat ik e.e.a in de registers kan muteren. Vast bedankt!
Simcat
Wikipedia... zei:De in 1936 opgerichte Rijksautomobielcentrale (RAC) was ook een onderdeel van de PTT en werd eind jaren tachtig verzelfstandigd tot PTT RAC B.V. In 1993 werd de naam gewijzigd in PTT Autolease en weer later in KPN Autolease. In 1998 werd KPN Autolease verkocht aan de autoleasetak van ABN AMRO en het bedrijf werd toen opgenomen in Autolease Holland (ALH). Eind 2003 ging Autolease Holland verder onder de naam LeasePlan Nederland. In 2004 verkocht ABN AMRO LeasePlan Nederland aan Volkswagen (50%), Mubadala Development Company (25%) en Olayan Group (25%).
Simcat zei:Hoi Bram91,
Leuk dat ik weer eens wat van deze auto hoor. Kan het zijn dat jij hem in Uden hebt gekocht? Is er toch na 5 jaar weer een geldige APK. op deze van oorsprong witte invaliden-Fourgonette. Als jij wilt kun jij mij even jouw gegevens mailen opdat ik e.e.a in de registers kan muteren. Vast bedankt!
Simcat
Heb je een prive bericht gestuurd.
Stif zei:Mijn mening over de kleur van de fourgonette is, Geel!
Ja simca geel.
In mijn jeugd waren ze ptt rood, ptt groen of simca geel.
Tagora zei:Gaat er nog iemand naar het Oldtimer treffen in Appelscha op 21 september?
Tagora zei:Gaat er nog iemand naar het Oldtimer treffen in Appelscha op 21 september?
Dattoman zei:Hallo,
Is dit (Orange Pendjhari) dezelfde oranje kleur welke medio 1975 erg populair was op de Simca 1100? Ik ben erg benieuwd of er in Nederland nog een 1100 in deze oranje kleur bestaat.
Hahagrapjas zei:nee jongens doe dat vooral maar niet
dan gaan er nog meer van die mooie elixen naar de jachtvelden toe als zo,n simca in het nederlandse klimaat komt nou dan kan je erop wachten dan is ie zo weg zomaar verteerd en ik kan het weten heb een 1301 uit frankrijk en moet erg oppassen dat hij niet wegrot want ondanks dat dinitrollen roest ook deze simca bijzonder veel en hard je hoort hem kraken in de droge garage met verwarming geloof me het zijn mooie auto,s maar o zo kwetsbaar voor nederlandse weersomstandig heden ik weet zeker dat er geen originele simca in nederland te vinden is die niet gerestaureerd is echt die zijn er niet
dus laat die laatste elixen maar mooi in frankrijk dan kun je daar wel naar toe om zo,n auto te bekijken
dit is natuurlijk een grap van de grapjas ja dat had u natuurlijk alwel door
greetzzz grapjas
grapjas zei:nee jongens doe dat vooral maar niet
dan gaan er nog meer van die mooie elixen naar de jachtvelden toe als zo,n simca in het nederlandse klimaat komt nou dan kan je erop wachten dan is ie zo weg zomaar verteerd en ik kan het weten heb een 1301 uit frankrijk en moet erg oppassen dat hij niet wegrot want ondanks dat dinitrollen roest ook deze simca bijzonder veel en hard je hoort hem kraken in de droge garage met verwarming geloof me het zijn mooie auto,s maar o zo kwetsbaar voor nederlandse weersomstandig heden ik weet zeker dat er geen originele simca in nederland te vinden is die niet gerestaureerd is echt die zijn er niet
dus laat die laatste elixen maar mooi in frankrijk dan kun je daar wel naar toe om zo,n auto te bekijken
dit is natuurlijk een grap van de grapjas ja dat had u natuurlijk alwel door
greetzzz grapjas
grapjas zei:... je hoort hem kraken in de droge garage met verwarming geloof me het zijn mooie auto,s maar o zo kwetsbaar...