ginkelvanmichiel
Kilometervreter
Straks rijden er nog meer Tagora's in Nederland dan in Frankrijk en Duitsland samen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tagora zei:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg maar nee, dan krijg je er twee!
Heb de blauwe Tagora met 14.000 km binnen en tevens met TT-Jan een grijze gekocht in Frankrijk.
Voor de blauwe moet ik 2000 km rijden voor de grijze 1200...![]()
Toen ik dit las dacht ik dat je de blauwe in Duitsland bedoelde, maar het ging achteraf dus om de grijze in Frankrijk. Hartelijk gefeliciteerd, briljante aankoop!Tagora zei:Er komt overigens weer een Talbot voorgoed richting Nederland, eind van de week vertel ik er meer over.![]()
SimcaHarm zei:Hoi,
Ik vond het ook een hele leuke dag. Heb ook nog een paar foto's. Even experiment of dit werkt'
https://autoharm.hyves.nl/album/67303557/Simca/Nz_N_RjP/
anders even plakken in de adresbalk
Groet Harm
Simcat zei:Hier een Tagora met automaatbak!::O
https://www.leboncoin.fr/voitures/238144070.htm?ca=15_s
Is wel even rijden: Zuid Frankrijk. Máár daarom wellicht roestvrij!
Heeft zerls geeneens zo gek veel regeden die auto...
ZÉÉÉÉR zeldzaam. Ik ken er geeneen in Nederland. Wie durft?!
Niet te duur zelfs!
Simcat
Simcat zei:Tagora zei:Er komt overigens weer een Talbot voorgoed richting Nederland, eind van de week vertel ik er meer over.![]()
Volgens mij heb jij het over die schitterende, blauwe, Tagora GLS op Ebay.... Tjonge als DIE auto naar Nederland zou dat gewéldig zijn...
Simcat
Matrancho zei:Volgens mij gaat jouw zoon niet in de Grand Raid rijden!!![]()
Speedster2001 zei:Simcat zei:Tagora zei:Er komt overigens weer een Talbot voorgoed richting Nederland, eind van de week vertel ik er meer over.![]()
Volgens mij heb jij het over die schitterende, blauwe, Tagora GLS op Ebay.... Tjonge als DIE auto naar Nederland zou dat gewéldig zijn...
Simcat
hmmmm serieuze gesprekken hier thuis over deze auto gehad... komt deze nu naar Nederland ?
grensrijder zei:Hoe vaak zie je nu een bruine Tagora te koop?![]()
Matrancho zei:Geweldige actie Muddit!!!![]()
A.BRANDHORST zei:Hier even snel de foto´s van mijn Solara zoals ik hem vandaag aantrof, hij is nu gespoten, de voor en achterruit en laatste zijruitjes zijn weer gemonteerd, nu nog de motorkap, kofferdeksel en deuren, en de afmontage kan beginnen.
Dan nog een LPG tank inbouwen en het kenteken aanvragen bij de Rdw, waarna ik de Solara nog laat behandelen met Dinitrol tegen de roest, want het opknappen moet natuurlijk wel duurzaam zijn, als ik geen antiroestbehandeling regel, dan kunnen we misschien over 3 jaar weer opnieuw beginnen en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
N.B.: Het is overigens blijkbaar niemand opgevallen dat ik al enige tijd afwezig ben op het forum, hetgeen me ook doet twijfelen of ik nog wel een meerwaarde geef aan het forum door wel regelmatig te posten, missen doe ik het eigenlijk niet om heel eerlijk te zijn. En ik
word zo te zien ook niet gemist...
Maar dat even terzijde.
Heb dit dus eigenlijk alleen maar gepost omdat er misschien mensen zijn die het leuk vinden om te zien hoe de Solara weer een volwaardige mooie, sjieke auto kan worden als je er maar energie en aandacht in stopt!
SimcaHarm zei:Hallo A. Brandhorst.
Als eigenaar van ook 2 Solara's was ik door de stilte eigenlijk bang dat de Restauratie van jouw Solara even een pauze had. Dat kan gebeuren immers. Laatst nog in een gesprek met Tagora had ik het nog ever jou en was ik weer gerust gesteld. Ik ben dan ook heel blij met de foto's die je nu plaatst. Het ziet er erg mooi uit en die kleur blijft ook geweldig mooi en passend bij de Solara. Dus je werd wel gemist maar dan in afwachting
En over stilte gesproken, Hoe gaat het eigenlijk met de 1100 van Sasso? Daar ook al een tijdje niets van gehoord.
Even wat nieuws van mezelf; Ik heb van Simcat de Talbot Samba Bahia gekocht. Gewoon rijdend opgehaald en verbaasd over hoe zuinig hij rijdt. Dat is dan weer verbazend. Ik ben erg blij met deze auto. Hij verkeerd in een erg goede staat . Het is misschien leuk om te vermelden dat hier in ons klein dorpje nog een Samba Sympia rijdt die voor mooi weer ritten gebruikt wordt. Even kijken of ik een gezamelijke foto kan schieten.
Groet Harm
Muddy Bandit zei:Ik heb de Rancho dit weekeinde in gebruik voor het goede doel: de actie "Modderpoel voor KiKa" die wordt gehouden op het outdoor event Sfeer & Meer in Oldenzaal.
De Rancho is een KiKa-beren verkooppunt geworden, er zitten 180 beertjes in.
En Stichting Modderpoel https://www.modderpoel.nl geeft hierbij aan alle bezoekers van Sfeer & Meer de kans om tegen een donatie van 2 euro voor KiKa te ervaren hoe het is om met een 4WD terreinwagen mee te rijden op het offroad-parcours... kortom een superactie!!!
A.BRANDHORST zei:Hier even snel de foto´s van mijn Solara zoals ik hem vandaag aantrof, hij is nu gespoten, de voor en achterruit en laatste zijruitjes zijn weer gemonteerd, nu nog de motorkap, kofferdeksel en deuren, en de afmontage kan beginnen.
Dan nog een LPG tank inbouwen en het kenteken aanvragen bij de Rdw, waarna ik de Solara nog laat behandelen met Dinitrol tegen de roest, want het opknappen moet natuurlijk wel duurzaam zijn, als ik geen antiroestbehandeling regel, dan kunnen we misschien over 3 jaar weer opnieuw beginnen en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
SimcaHarm zei:Hallo A. Brandhorst.
En over stilte gesproken, Hoe gaat het eigenlijk met de 1100 van Sasso? Daar ook al een tijdje niets van gehoord.
Even wat nieuws van mezelf; Ik heb van Simcat de Talbot Samba Bahia gekocht. Gewoon rijdend opgehaald en verbaasd over hoe zuinig hij rijdt. Dat is dan weer verbazend. Ik ben erg blij met deze auto. Hij verkeerd in een erg goede staat . Het is misschien leuk om te vermelden dat hier in ons klein dorpje nog een Samba Sympia rijdt die voor mooi weer ritten gebruikt wordt. Even kijken of ik een gezamelijke foto kan schieten.
Groet Harm
Tagora zei:Speedster2001 zei:Simcat zei:Tagora zei:Er komt overigens weer een Talbot voorgoed richting Nederland, eind van de week vertel ik er meer over.![]()
Simcat
hmmmm serieuze gesprekken hier thuis over deze auto gehad... komt deze nu naar Nederland ?
Hallo Speedster 2001, deze Tagora komt inderdaad naar Nederland.