simca,matra,talbot en sunbeam topic deel 2

Hij staat aan de rand van de bebouwde komgrens van het dorpje Woubrugge (ZH)

Vanmorgen reed ik er weer langs, wilde wat meer foto's maken maar het kwam met bakken uit de hemel.

Straks op de terugweg zal ik een poging wagen als het droog is, zal ook even op de APK sticker op de kentekenplaat kijken.
Misschien krijgen we dan een beeld wanneer deze als laatste jaar op de weg is geweest.

Wat trouwens ook nog een theorie zou kunnen zijn:
Altijd bij een boer in opslag gestaan, nu boer overleden of grote opruiming en eigenaar niet meer kunnen berichten/bereiken dat de auto weg moet.
Heb vaak gehoord dat eigenaars auto's ergens laten staan en nooit meer iets van zich laten horen omdat ze er geen heil meer in zien of gewoon zijn vergeten. Als je dan zo'n auto op deze manier dumpt wordt deze vanzelf weggehaald door de gemeente.

Ik heb een slecht voorgevoel ; eigenaar is niet achterhalen of kan niet bewijzen dat hij / zij het is. Gemeente ruimt op en weg is ie... :cry:'
Dit mag niet gebeuren.

2631239558_5a9a478ced.jpg

Is er niet een boerderij vlakbij ofzo waar iemand even kan vragen? Je weet nooit, die mensen in zo'n dorpje kennen elkaar waarschijnlijk wel :)

edit: in het kentekenregister staat dat hij apk gekeurd moest worden op 11-11-1985 - dat wil zeggen dat hij waarschijnlijk één keer goedgekeurd is, getuige de apk sticker, maar aan de andere kant kan het ook zo zijn dat die gegevens niet meer bekend zijn, want 11-11-1985 is precies 3 jaar na de 1e tenaamstelling, en dan zou het dus kunnen zijn dat het een 'gis' datum is...

edit #2
moest even goed zoeken, maar ik meen me te herinneren dat de 'andere' PTT-simca waar we het destijds over hadden dit exemplaar was:

cimg0082dj8.jpg

cimg0079ma3.jpg

Hopelijk nu weer geheel in RAL 6018...

Ligt daar nou een weekend tas in?
Misschien is het wel de woning van een zwerver.....
Zo te zien is hij zo de bosjes in geduwd, boem is ho.
Hij zal het dus wel niet meer doen.
Ik had een hele berg foto's verwacht, maar zie nu dat je hem voldoende hebt gefotografeerd, meer is er gewoon niet te zien z'n neus hangt in de bosjes.

Beste medeforummers,
Ik heb, heden, de stoute schoenen aangetrokken en inzake de Simca, eigenlijk Talbot, gebeld met de politie regio Hollands Midden en het verhaal van deze, vermoedelijk, achtergelaten Talbot VF2 verteld. Daar kom men mij niet helpen. :confused: Men verwees mij door naar de gemeente Kaag en Braassem waar het dorp Woubrugge onder valt. Daar heb ik vervolgens heen gebeld en gesproken met meneer Michel Bril. Via de telefoon heb ik dhr. Bril laten inloggen op het forum opdat hij, wellicht de locatie van de auto kan herkennen. Dat lukte helaas niet. Dhr. Bril was bijzonder (klant)vriendelijk en buitengewoon behulpzaam(y). Petje af voor de gemeente Kaag en Braassem inzake deze toch "vrij ongebruikelijke vraag" om het zo maar eeven uit te drukken. Dhr. Bril legde mij de situatie als volgt uit: De auto wordt, morgen, opgespoord door enkele Toezichthouders van de gemeente en vervolgens gestickerd. Als de auto dan niet binnen een paar dagen is verwijdert wordt hij vervolgens door de gemeente inbeslag genomen en voor 3 maanden gestald teneinde de rechtmatige eigenaar in de gelegeheid te stellen om de auto, alsnog, op te komen halen. dat zal vermoedelijk niet gebeuren immers is de auto bij de RDW. als gedemonteerd gemeld en was de laatste eigenaar vermoedelijk een sloper. Het kan natuurlijk echter ook zijn dat iemand de auto heeft afgemeld teineinde hem te stallen en ooit nog eens op te knappen en er nu de brui aan heeft gegeven en hem heeft gedumpt. Na een stalling van 3 maanden zal de Talbot verkocht worden om opdat de gemeente op zijn minst de opslagkosten eruit krijgt. Het moge duidelijk zijn dat deze Talbot geen honderden euro's meer waard is maar dat het duidelijk is dat liefhebbers vanuit de club proberen deze auto waarvan er een handvol van over zijn te behouden. Ook dhr. Bril zag dat wel in. Hij herkende het model nog van vroeger, haha.
Ik heb dhr. Bril mijn telefoonnummer en adresgegevens en telefoonnummer van mijn vriendin in Nederand gegeven opdat ik, natuurlijk mede uit naam van jullie medeforummers die graag willen weten hoe e.e.a. afloopt met de auto, bereikbaar ben.
Hopelijk redt de auto het alsnog een paar dagen en wordt hij niet gesloopt doordat vandalen, alsnog ruiten ervan ingooien en de boel kletsnat kan regenen van binnen of erger nog wordt hij in elkaar getrapt en of in de hens gezet... :confused:
Als de auto wordt opgeslagen, zo hoop ik, zal dhr Bril mij bellen opdat de 3 maanden opslagtermijn kunnen afgeteld worden. Hij heeft de link van het forum gekopieerd en weet dat wij er hier over kletsen. Voor opslag zal door de gemeente een kleine vergoeding per dag moeten worden geteld, hetgeen begrijpelijk is. Ik hoop echter dat gezien de uitzonderlijke situatie mbt. deze zeer zeldzame auto en waaraan inmiddels een aantal mensen uit de club en van het forum werken om hem alsnog voor de szene te redden een leuk stukje kan opleveren voor een plaatselijk blad alsook het clubblad Simcarama van de Simca Automobiel Club Nederland en dat de gemeente Kaag en Braassem over haar hart strijkt door de kosten zo laag mogelijk te houden om op die manier uiteindelijk eraan meegewerkt te hebben om deze zo tot de verbeelding van nog zovelen sprekende auto uit het neerlands straatbeeld van welleer te redden. Wordt aldus vervolgt!(y)
Simcat

Heel mooi, nu is in ieder geval bekend dat wij hier de auto in beeld hebben, en dat er mensen zijn die deze auto een warm thuis doen wensen.

Zoiets als een ,,front ter behoud van het frans -en nederlands- erfgoed'' :p 't is tenslotte een originele PTT wagen..

Het project "met 6 man een auto kopen"welke door enkele forummers/leden van de vereiniging Elk Merk Waardig onlangs gedaan is zou hierin wellicht een vervolg kunnen krijgen. Misschien een leuk idee om dit als enkele SCAN clubleden dit zouden doen, mij lijkt het wel wat.

hebben jullie mijn verhaal wel goed gelezen:
er ligt nu een briefje in de auto op de voorstoel met mijn telefoonnummer.....
als woubrugge onder de gemeente alphen aan den rijn valt kan ik veel betekenen

Heb je briefje net zien liggen, Matra. Zojuist even wat meer details foto's gemaakt.

9097df0c.jpg

8f89c259.jpg

728ef2c2.jpg

9c58cae3.jpg

532a8138.jpg

1853855b.jpg

42ddba72.jpg

57c9769c.jpg

c0b61aff.jpg

68ed0178.jpg

f22e3cda.jpg

04a8e8a8.jpg

095018e7.jpg

5632c4be.jpg

63455b58.jpg

cc266fe9.jpg

fd10c566.jpg

847fd05f.jpg

62244960.jpg

e7625c4b.jpg

matra zei:
hebben jullie mijn verhaal wel goed gelezen:
er ligt nu een briefje in de auto op de voorstoel met mijn telefoonnummer.....
als woubrugge onder de gemeente alphen aan den rijn valt kan ik veel betekenen

Heb jij simcats verhaal wel goed gelezen :) "gemeente Kaag en Braassem waar het dorp Woubrugge onder valt"

weet niet waar jij woont cutlass.. anders halen we hem samen toch gewoon weg daar..
zetten we hem wel bij mijn loods in Nieuwkoop

Wat een uniek ding! zeker met alles van de PTT wat er nog in zit...

Het zou zeer gaaf zijn als hij werd gerestaureerd en weel in RAL 6018 en met PTT logo's zou kunnen staan blinken...!

Heren Cutlass en Matra, ik zeg ophalen dat ding, dit soort mysteries kan ik slecht tegen...

ja wat mij betreft....gewoon slepen die handel.
hij kan gewoon bij mij staan voorlopig.
ruimte zat.

voor je het weet is het straks een item bij òpsporing verzocht`.
straks wordt die afgevoerd en gaat de eigenaar aangifte doen.
dit is toch wel de kracht van het internet.
vroeger had ik zelf diverse auto`s[simca`s]op parkeerterreinen staan om die te gebruiken voor onderdelen of reparatie.
ging altijd goed maar je moest ze niet te lang laten staan op 1 en dezelfde plek.
in die tijd viel een geroeste auto nog niet op.
heden ten dage des te meer getuige deze foug 2.

even iets anders:heeft iemand nog ergens een 3 drs 1100 nieuwe type zien staan?
ik ben druk op zoek.o_O

Klassiekerrijder zei:
Om de een of andere reden komt me het kenteken van die VF2 erg bekend voor.

De monteur die bij je destijds de kabel heeft aangelegd voor internet reed er mee ? :D

:eek: STOM....:eek: STOM....:eek: STOM.....

Ik hoop maar dat de eigenaar nog enigszins gecharmeerd kan zijn van al deze ondernomen acties... als deze auto mijn eigendom zou zijn dan zouden er zeker de nodige harde woorden en krachttermen gaan vallen.

Ik weet dat dit alles is gebeurt met goede bedoelingen en dat dit alles is gedaan om de auto te kunnen redden, maar om zonder toestemming andermans auto te openen en dan ook nog de officiële (lees kostengevende) instanties erbij in te schakelen dat gaat mij veel te ver.
Dit is zondermeer schadelijk voor de eigenaar, en kan ook nog eens funest uitpakken voor de auto.

Door soortgelijke actie ben ik een paar jaar geleden een nog te restaureren Suzuki SJ410 uit 1982 kwijtgeraakt, deze stond ook even 2 weekjes op een openbare parkeerplaats wegens verhuizing naar een andere stallingsruimte :(... beseffen jullie eigenlijk wel hoe hoog de kosten zijn als de gemeentelijke instanties zich gaan bemoeien met een auto"wrak" en dat het eindresultaat hiervan dus meestal de pers is doordat de bergings- en stallingkosten vele malen hoger zijn dan de waarde van het voertuig?????

Muddy, ik kan voor een heel groot deel met je meegaan in je gedachte maar wat nou als niemand iets deed, de auto bleef staan en de lokale hangjeugd deze auto ging “restylen”. Dan zou ook niemand daar blij van worden ook de huidige eigenaar niet,
om vervolgens toch afgevoerd te worden en eindigen tot niets. Ik geloof nooit dat Matra bewust iets gesloopt zou hebben aan het slot en vervolgens zijn er alleen maar foto’s gemaakt. Eigenlijk niks verkeerds dus
Simcat’s actie richting de lokale wetshandhaver is ook met goede bedoelingen geweest.
Vaak zegt men achteraf dat iemand iets gedaan zou moeten hebben.

Ik zou zeggen, stel die auto zelf veilig en meld dit bij de politie, dan doe je in mijn beleving niks mis en kost het de gemeenschap niets.
Eens te vragen in de buurt wat en hoe is natuurlijk ook goed,misschien heeft iemand iets gezien.

Vervelend dat Nederland zo vol is en dat overal regeltjes voor zijn. Ik denk ook, goede bedoelingen of niet, dat de eigenaar niet vrolijk gaat worden van deze actie. Ik moet ook wel eens een auto tijdelijk op een openbare plek stallen als er geen ruimte voorhanden is, en ik weet niet voor wie ik banger moet zijn: vandalen of goed bedoelende bemoeizuchtige burgers.

Hallo iedereen,
Tjonge, de actie betreffende de VF2 roept de nodige discussie op. Dat dacht ik ik wel eigenlijk. Da's niet erg want daar is tenslotte een, eh ons, forum voor waar het o.a. erom gaat gespotte auto's te melden en op allerlei manieren en over allerlei onderwerpen daaromtrent met mekaar te kletsen daarover. Hoewel ik nu de stoute schoenen heb aangetrokken wil dat natuutlijk niet betekenen dat een eventuele eigenaar, voor het geval die er nog mag zijn danwel getraceerd wordt wordt gedwarsboomd om zijn rechtmatig eigendom ergens te kunnen parkeren en of van aldaar weer te verwijderen. Veelmeer is nu e.e.a. in werking gezet en wordt door d egemeente gekeken naar of en wat er nu al of niet aan de hand is met een feitenlijk reeds gedomonteerde auto die wordt aangetroffen op de openbare weg. Of ik nu de gemeente had gebeld of iemand uit Woubrugge die zijn hond in het buitengebied uit had gelaten en zich dezelfde vragen omtrent de auto stelt. Dus ik denk dat mijn actie geen probelem hoeft te veroorzaken voor een mogelijke nog-eigenaar van de auto. Vergeet niet dat de auto is gedemonteerd volgens de RDW. Veelmeer is nu duidelijk dat liefhebbers zoals wij hier allen zijn op dit forum zich inzetten om deze auto te behouden. Uiteraard kunnen over die "inzet" natuurlijk meningen verschillen en ik heb dan ook respect voor hen die deze zaak ietwat anders zouden hebben benadert. Maar zie het zo forumvrienden, het roept discussie op en da's gewoon erg leuk, hoe de zaak ook moge aflopen. Helemaal vervelend natuurlijk voor jou Muddy die juist door dit soort, goed bedoelde, zaken een auto kwijt is geraakt. Wat zal hij gebááld hebben man... Sorry, Muddy, kerel, ik had geen weet ervan dat het bij jou destijds zo verkeer afliep. Mijn excuses ervoor dat jij nu daar zó aan wordt herinnerd...:cry:
Simcat

Ik kan dergelijke pogingen om een auto te redden wel waarderen. Bij de ene poging kan volstaan worden met wat emailverkeer of meldingen in een forum, een andere keer zijn verdergaande acties nodig. Ik heb door berichten, linkjes en foto's op het Autoweekforum reeds enkele auto's kunnen redden door hun bestaan breed uit te meten op websites van potentiële liefhebbers en ze te verwijzen naar de informatie op het Autoweekforum. Zo zijn o.a. een Golf Pasedena Station en een Celica cabriolet gered. Beide puike auto's dreigden het slachtoffer te worden van de door mij gehate slooppremie, alleen maar vanwege hun leeftijd en geringe dagwaarde. Het maakt mij dan niet meer uit hoe de auto's gered worden, als ze maar gered worden, want aan onzinnige, nodeloze kapitaalvernietiging heb ik een gruwelijke hekel.
Ik vind het prima dat er aandacht wordt geschonken aan verlaten auto's. De reden van het achterlaten van een auto is vaak onbekend. Het kan een praktische reden zijn maar er kan ook een drama achter schuilen. Voor hetzelfde geld is de eigenaar verdwaasd het weiland ingerend en sindsdien spoorloos. De autoriteiten mogen wat mij betreft proberen te achterhalen waarom die auto daar staat. Ik vraag me wel af wat de inhoud is van die weekendtassen op de voorstoel. Hopelijk zitten er geen ledematen in :rolleyes:.

zijn geen weekeind tassen in ieder geval.
is een hoop draadboom uit een auto met soort zeil/doeken er op.
maar wat doen we nou?
ik wil het wel wagen met hulp om hem bij mijn loods neer te zetten.

the Fox zei:
Ik kan dergelijke pogingen om een auto te redden wel waarderen. Bij de ene poging kan volstaan worden met wat emailverkeer of meldingen in een forum, een andere keer zijn verdergaande acties nodig. Ik heb door berichten, linkjes en foto's op het Autoweekforum reeds enkele auto's kunnen redden door hun bestaan breed uit te meten op websites van potentiële liefhebbers en ze te verwijzen naar de informatie op het Autoweekforum. Zo zijn o.a. een Golf Pasedena Station en een Celica cabriolet gered. Beide puike auto's dreigden het slachtoffer te worden van de door mij gehate slooppremie, alleen maar vanwege hun leeftijd en geringe dagwaarde. Het maakt mij dan niet meer uit hoe de auto's gered worden, als ze maar gered worden, want aan onzinnige, nodeloze kapitaalvernietiging heb ik een gruwelijke hekel.
Ik vind het prima dat er aandacht wordt geschonken aan verlaten auto's. De reden van het achterlaten van een auto is vaak onbekend. Het kan een praktische reden zijn maar er kan ook een drama achter schuilen. Voor hetzelfde geld is de eigenaar verdwaasd het weiland ingerend en sindsdien spoorloos. De autoriteiten mogen wat mij betreft proberen te achterhalen waarom die auto daar staat. Ik vraag me wel af wat de inhoud is van die weekendtassen op de voorstoel. Hopelijk zitten er geen ledematen in :rolleyes:.

een golf 2 station???

Ik zeg ophallen voordat de gemeenten hem heeft
Maar is het wel zo slim om dat hier alemaal te posten ook als de gemeenten er vanaf weet dat dit topic hier is wat simcat zecht'
En dan lezen hun dat jij hem hebt opgehaald en dan ben jij de sjaak
maar 1 ding is zeker hij moet daar weg voordat de gemeenten hem heeft

Laat maar jongens, hij is vandaag weggehaald. De parkeerplaats was leeg toen ik rond 18:00 langsreed. Ben benieuwd of ie nog ergens opduikt.

Scheelt weer. Nu hopen dat het de eigenaar betreft en niet de gemeente. Daarnaast ligt er een briefje in, dus mocht de eigenaar er vanaf willen kan ie via het briefje een liefhebber benaderen.

Cutlass zei:
Laat maar jongens, hij is vandaag weggehaald. De parkeerplaats was leeg toen ik rond 18:00 langsreed. Ben benieuwd of ie nog ergens opduikt.

Hè ? 't zal toch niet ? Is dit een grap ofzo... Die VF2 uit het oog... :cry:

Simcat ff bellen met de betreffende meneer Bril of de gemeente hem opgehaald heeft.
ik zal even de sloperijen afrijden hier in de buurt voor de zekerheid.

Ik hoop maar dat de eigenaar hem heeft weggehaald en niet een bergingsbedrijf in opdracht van de gemeente.
Het zal me benieuwen of er nog een reactie komt op het achtergelaten briefje....

Hallo jongens,

Ik lees dat de auto is weggehaald. Het zal niet zo zijn dat de gemeente dat gedaan heeft, want de toezichthouders zouden de auto eerst gaan stickeren. Ik ken dat soort praktijken maar al te goed. Het achterlaten van een auto is een overtreding in de zin van de APV. en dan moet je zo'n eigenaar nog altijd een paar dagen in de gelegenheid stellen de auto zelf weg te halen voordat er zgn. "bestuursdwang" op wordt losgelaten. Dat de auto nu weg is is met zekerheid géén actie van de gemeente. Het zou wel zo kunnen zijn dat uit de toch, ook door mij voorafgaand aan de gemeente, in kennis gestelde politie de auto heeft veilig gesteld inzake een onderzoek. Hangende dat is het natuurlijk te achterhalen op welke basis-eenheid de wagen, alsdan, staat en wat er na afsluiten van dat onderzoek mee gaat gebeuren. Wat dat zal worden lijkt mij gesneden koek of althans duidelijk: dan valt de Talbot alsnog ten prooi aan de schrootklauw. Ik zal inderdaad even proberen te bellen met dhr. Bril om te horen of hij er maar van weet. Wellicht dat er een terugkoppeling komt vanuit de politie als dhr. Bril even zou willen informeren of de plaatselijke politie de auto heeft geborgen. Hopelijk kan hij het verhaal uitleggen en kan de auto, achteraf, alsnog gered. Ik had hem onder geen beding zelf alvast weggehaald zoals sommigen zeggen op het forum. Dan pleeg je toch wel diefstal. Dat zou de kansen op een redding op zijn laatst bij de RDW. als de auto wordt aangeboden voor de APK. stuklopen en dat met de nodige gevolgen. Jullie horen van mij jongens!
Héél gunstig nu is dat in deze specifieke situatie dat er een briefje van iemand van ons in de auto ligt. Ik veracht vanuit mijn onderbuikgevoel eerder dat degene die hem heeft weggehaald alsnog degene gaat bellen en de auto zomee alsnog gered kan. Laten wij onze hoop daar maar op vestigen jongens.
Simcat

Ik ben vandaag even op de gemeentewerf in Almelo geweest, kunnen jullie eens zien hoe er door instanties omgegaan wordt met auto's die van de openbare ruimtes zijn afgevoerd.

Dit is dus het droevige resultaat van ijverige ambtenaren en bemoeizuchtige "brave" burgers....:cry:

De Triumph ziet er van buiten redelijk uit maar staat tot dorpelhoogte vol met water, de Volvo "kattenrug" is compleet en een haalbaar restauratieproject (is al veel aan gebeurd) waarvan de eigenaar door een onteigening z'n stalling kwijtgeraakt is.
Beiden zijn niet APK-gekeurd, moeten officieel dus geschorst worden en hierom mogen ze niet op de openbare weg staan.

Beide oldtimers staan hier al minimaal vanaf maart, eigenaren kunnen ze nog ophalen tegen gemaakte bergings- en stallingkosten maar de pers begint eraan te komen.... zo'n lot wensen jullie die Simca VF toch ook niet?

Simcat zei:
Hoi Muddy,
Shit man.... Het spijt mij oprecht kerel.... :(:(:(
Simcat.

Hoi Simcat,

No hard feelings hoor.;)

Ik wil alleen even laten zien wat het risico voor zowel voertuig als eigenaar is als men de locale overheden in gaat schakelen om een voertuig te laten onderzoeken.
Ik ben er in het verleden zelf dus al eens door gedupeerd, maar dit gebeurt gewoon nog steeds en met regelmaat overal in Nederland.
Beperk je bij nieuwsgierigheid gewoon tot een briefje achter de ruitenwisser (of in de auto) of rondvraag in de buurt maar laat de instanties er in ieder geval ver buiten.
Als de eigenaar dan contact wil zoeken dan doet deze het wel... geduld is ook een schone zaak.

Nu weet ik dat jij door je baan heel snel en gemakkelijk de juiste contacten kunt leggen met overheden die deze dingen kunnen onderzoeken, maar pas daar wel heel goed mee op in dit soort gevallen... voor hetzelfde geld was de (liefhebbende???) eigenaar z'n project nu voorgoed kwijt geweest.
En zoiets gun je niemand.

Ik benadruk nog maar eens bij herhaling dat ik het niet oké vind als mensen zo doorslaan in het achterhalen van een eigenaar, met het doel een auto te redden. Laat iemand gewoon in zijn waarde, hij of zij heeft recht op privacy en vast een goede reden om een auto zo op straat te dumpen. Die mensen mogen hun hobby op hun eigen manier beleven. Wij moeten ze niet gaan lastigvallen met reddingspogingen.

Beste medeforummers,

De auto is inmiddels weg zoals al opgemerkt door "Cutlass" en wie hem meegneomen heeft, Joost mag het weten. Aldus gebeld met dhr. Bril van d egemeente Kaag en Braasem. Bleek dat dhr. Bril was niet aanwezig was. Een vriendelijke medewerker van handhaving wist mij te vertellen dat er nog niemand van hun dienst (...), ondanks de toezegging van dhr. Bril dat afgelopen maandag iemand zou gaan kijken naar waar zich de auto precies bevond, laat staan stickeren, dit niet is gebeurd.
De medewerker via de telefoon vervolgens laten inloggen op het forum en zie daar de man wist zich aan de hand van de fotos', daarop, te oriënteren en wist zodoende de parkerplaats waar de wagen gestaan had te duiden. Mij werd door hem meegegeven dat het opslaan van voertuigen haast nooit voorkomt in het landelijke gebied van genoemde gemeente en dat, alsdan, natuurlijk kosten daaraan verbonden zijn. ik vertelde die medewerker van het feit dat ik in het voortraject, ook al contact had gehad met de politie Hollands Midden. Daar wilde men niet naar de auto gaan kijken "omdat dat vooral iets van de gemeente is"... Dit ondanks een tegoedertrouw gedane medling van een gespotte auto waarvan het kenteken niet meer zou bestaan (gedemonteerd)... Lees echter "Dit heeft voor ons géén prioriteit"... Maar verdernog was de achterliggende gedachte om vooral NIET te gaan kijken bij de auto dat ook de politie geen kosten wil maken inzake opslag en dientengevolge, vooringenomen al bepaald, tevens zinloos onderzoek naar herkomst en of ander gebeuren rondom deze misterieuse, volgens de RDW. niet meer bestaande Talbot.
Hoe het ook zij, Holland op zijn smalst zoals zo vaak. Ik wist het ook, want ik spreek uit ervaring in mijn werk als diender is dit schier dagelijkse praktijk als het gaat om het elkaar tussen gemeente en politie toeschuiven van de zwarte piet als het erop aankomt kosten te maken die vooringenomen reeds bepaald "niet terug zullen worden verdiend". Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, de medewerker van Handhaving van de gemeente Kaag en Braassem maakte een verdere aanvulling in hun klachtensysteem waarin vermeld dat men mij op mijn mobiele nummer zou bellen als de auto weer eens binnen de gemeente zou opduiken waar men een briefje (...) in zal leggen, teneinde de nog eigenaar te bewegen mij hopelijk te bellen om de auto "te redden" (dubbelzinnig bedoeld)... ZUCHT..... Ik, notabene zelf als diender zijnde, vraag mij af hoe hier in dit kikkerland verantwoordelijken omgaan met meldingen van gegoede burgers die te goedertrouw iets te melden hebben? Nog te melden, moet ik zeggen, hebben want als dit zo doorgaat meldt niemand nog ueberhaupt iets... Nog maar te zwijgen van verantwoordelijkheden van de betrokken diensten.... Dit uiteraard los van de discussies welke wij hier op dit forum voeren als zaken als de gespotte Talbot VF2, hier, opduiken. Geleerd hebben wij allen in ieder geval ervan. Ieder op zijn manier iets... ps. Die Talbot staat overigens genoteerd in het kentekenregister van de club! De szene weet in ieder geval dat er nòg een VF2-tje bestaat. Dat geeft hoop voor de toekomst!
Simcat

Klik hier voor de echte doe het zelvert!!!!

Klik vervolgens hier voor de juiste kleur.

En via deze site zijn nog wel letters te koop.

Dan nog ff naar de RDW en klaar is Kees! :LOL:

.

Terug
Bovenaan