A
Anoniem
Guest
foto's ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
simca1006 zei:foto's ?
![]()
simca1006 zei:@ Matrancho ; wanneer ? want helaas zijn is de planning voor 2012 al hier thuis aangebroken...
kwassie zei:sasso ik wens je veel succes met je 1100 ik ben zelf al 5 jaar bezig met een body off restauratie van een 1100 van 1973 , en heb hem bijna helemaal klaar maar de sierlijsten en dat soort dingen gaat toch ook veel tijd inzitten ,maar het maakt een simca 1100 wel helemaal af nogmaals succes
Matrancho zei:Meestal wordt het Hemelvaart weekend hiervoor gebruikt, dus ook in 2012.
SIMCA1100 zei:Hoi SimcaHarm,
Met wat voor 1100 ben je aan het restaureren ?
Is het een bekende auto binnen de Simcaclub ?
Simca1100.
Plan jij maar tot 2012? 2022 is bij mij al volgepland.simca1006 zei:@ grensrijder ; tja misschien kun je je dat niet voorstellen maar soms werken dingen bij mensen wel zo en dus weet ik vaak meteen of ik niet kan of wel mbt evenement. Hoef ik later niet af te zeggen...![]()
stoterstangen90 zei:Plan jij maar tot 2012? 2022 is bij mij al volgepland.simca1006 zei:@ grensrijder ; tja misschien kun je je dat niet voorstellen maar soms werken dingen bij mensen wel zo en dus weet ik vaak meteen of ik niet kan of wel mbt evenement. Hoef ik later niet af te zeggen...![]()
the Fox zei:Matrancho zei:Ik heb genoten van het kampeerweekend en wil de organisatie hiervoor nogmaals via deze weg bedanken.
Klik hier voor de foto's
Ik herken iets van 'Boer zoekt vrouw'.
Matrancho zei:the Fox zei:Matrancho zei:Ik heb genoten van het kampeerweekend en wil de organisatie hiervoor nogmaals via deze weg bedanken.
Klik hier voor de foto's
Ik herken iets van 'Boer zoekt vrouw'.
We waren met de club op bezoek bij "Boer Hans" en hebben de Gerberakwekerij bezocht.
grensrijder zei:Vandaag zag ik een Duitse Samba rijden met een Eriba-caravan aan de haak. Daarachter tufte een Citroën LN.
grensrijder zei:Apart. Ik zag hem eind van het weekend bij Hilversum en dat lijkt me vanaf Veenendaal niet de kortste route naar Duitsland.
Martijn_vK zei:Ze vielen me zo op, omdat ik juist aan het rondkijken ben om een Samba (maar dan een dichte) aan te schaffen.