Guest
Valt ie tegen ????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Martijn_vK zei:grensrijder zei:Apart. Ik zag hem eind van het weekend bij Hilversum en dat lijkt me vanaf Veenendaal niet de kortste route naar Duitsland.
Lijkt mij ook niet. Ik zag ze zaterdagmiddag. Misschien een rondreisje Utrechtse heuvelrug aan het maken.
Ze vielen me zo op, omdat ik juist aan het rondkijken ben om een Samba (maar dan een dichte) aan te schaffen.
Matrancho zei:Gezien op Marktplaats.
Dan heb jij nog nooit een Rancho gezien, ben je niet abuis met de Matra Bagheera of zo?Muddy Bandit zei:Kan haast niet, polyester roest immers niet....
![]()
lion605 zei:Zoekplaatje... even een vraag aan de kenners. Onlangs heb ik een partij Peugeotdelen gekocht en daar zat ook het een en ander aan Talbotspul bij. Het meeste is voor mij wel herkenbaar /herleidbaar, maar ik heb hier een Jaeger doosje met daarin een digitaal klokje. Zo te zien groene cijfers, strak design, de enige bedrukking is H linksonder en MN rechtsonder, Jaeger in 't midden. Onderdeelnummer Talbot 00 570 642 00. Kan ik niet thuis brengen en in mijn folderverzameling kom ik 'm ook niet tegen... Wie weet meer???
speedtouch zei:Dan heb jij nog nooit een Rancho gezien, ben je niet abuis met de Matra Bagheera of zo?Muddy Bandit zei:Kan haast niet, polyester roest immers niet....
![]()
![]()
Lisc zei:We hebben trouwens nog wel wat onderdelen van de Rancho, o.a. achterlichten, mocht er animo voor zijn, dan hoor ik het wel.
Muddy Bandit zei:Lisc zei:We hebben trouwens nog wel wat onderdelen van de Rancho, o.a. achterlichten, mocht er animo voor zijn, dan hoor ik het wel.
Maak maar foto's en een lijstje met prijzen, wie weet zit er nog wat bruikbaars tussen voor mij...![]()
the Fox zei:Niet te enthousiast heren, dat drijft de prijs op.
matra zei:mm is vlakbij mij.
zal ik er een papiertje op plakken met de vraag wat ermee gebeurt?
grensrijder zei:De politie bellen is inderdaad een soort onbedoelde vorm van verlinken. Een auto met de status 'gedemonteerd' mag immers niet aan de straat staan. Mijn voorstel: laat de eigenaar gewoon in zijn waarde. Hij kan vast en zeker zelf prima bepalen wat hij met dit voertuig wil doen.![]()
grensrijder zei:De politie bellen is inderdaad een soort onbedoelde vorm van verlinken. Een auto met de status 'gedemonteerd' mag immers niet aan de straat staan. Mijn voorstel: laat de eigenaar gewoon in zijn waarde. Hij kan vast en zeker zelf prima bepalen wat hij met dit voertuig wil doen.![]()