Guest
Modder staat anders wel mooi ruig bij zo'n natuurkleur! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
grensrijder zei:Modder staat anders wel mooi ruig bij zo'n natuurkleur!![]()

ginkelvanmichiel zei:Simcat, heb je de Tagora met kenteken HT-47-BB al in je register?
Zonee, dan kan ik je de gegevens daarvan wel even PM-en.
ddrman zei:een simca horizon is gesloopt met kenteken jr-51-sv
heb wel een foto
Radar zei:van wie is die rode Simca: GS-21-VR ??
die auto is van een verkoper van Fiat geweest in Leerdam ooit.....
deze auto deed hij toen met veel moeite weg...
Ik wist toen nog wel het kentekenbewijs deel 3 van deze man te krijgen toen dertijd...
ik net opgezocht en het kenteken komt overeen...vandaar dat ik weet van wie deze simca geweest is, maar niet waar deze nu rijdt...
simca ti zei:Radar zei:van wie is die rode Simca: GS-21-VR ??
Ik wist toen nog wel het kentekenbewijs deel 3 van deze man te krijgen toen dertijd...
ik net opgezocht en het kenteken komt overeen...vandaar dat ik weet van wie deze simca geweest is, maar niet waar deze nu rijdt...
je wilt deze toch niet komen stelen?
alarm zit er nog niet op.
wordt nog steeds dagelijks gebruikt en zonder problemen.
regio zuid holland.
Radar zei:simca ti zei:Radar zei:van wie is die rode Simca: GS-21-VR ??
regio zuid holland.
nee hoor...ik zal deze heus niet stelen, maar wel leuk dat ik zie dat hij nog steeds rijdt.....
maar heeft u de auto al lang dan? regio Zuid Holland is erg groot natuurlijk, maar is het nog in de buurt van Leerdam?
Matrancho zei:Deze hadden jullie nog van mij tegoed, de foto's van de Afsluitmiddag d.d. 7 november 2010.
Klik hier voor de foto's.
Ronald![]()
Simcat zei:Hallo Pedigreepaul,
Yep, deze 1000LS van 1974 is reeds bekend. Heb jij de wagen gezien of weet jij wete hem heeft? Even een PB-tje sturen. Kan ik e.e.a. in het register vermelden.
Bedankt!
Simcat
Muddy Bandit zei:Matrancho zei:Deze hadden jullie nog van mij tegoed, de foto's van de Afsluitmiddag d.d. 7 november 2010.
Ronald![]()
Mooie foto's Ronald!
Maar waar was jou Rancho eigenlijk?
simca1006 zei:Muddy Bandit zei:Matrancho zei:Deze hadden jullie nog van mij tegoed, de foto's van de Afsluitmiddag d.d. 7 november 2010.
Ronald![]()
Mooie foto's Ronald!
Maar waar was jou Rancho eigenlijk?
Ik gok thuis in de stalling...
simca ti zei:Radar zei:simca ti zei:Radar zei:van wie is die rode Simca: GS-21-VR ??
regio zuid holland.
nee hoor...ik zal deze heus niet stelen, maar wel leuk dat ik zie dat hij nog steeds rijdt.....
maar heeft u de auto al lang dan? regio Zuid Holland is erg groot natuurlijk, maar is het nog in de buurt van Leerdam?
ik heb de ls bijna 2 jaar en de vorige eigenaar kwam uit de buurt van amsterdam.
daarvoor heeft de ls nog in de buurt van zoetermeer gereden en was in het bezit van een piloot in opleiding.
de 1100ls zal nu denk ik niet meer van eigenaar veranderen want hij bevalt prima.
Pedigreepaul zei:Simcat, hoe staat het met de Samba? is ie nog in ons midden?
matra zei:heb jij hem gekocht pedigreepaul?
ben deze 1000 vaak tegen gekomen op marktplaats.
ben benieuwd hoe deze er aan toe is.
1 van de vorige eigenaren heeft mij wel eens om raad gevraagd over de remmerij.
Pedigreepaul zei:Nope! Ik niet.. Deze is gespot door een Flickr-fotocollega van mij
Pedigreepaul zei:Wat ik zo zie is de trailer inderdaad van v/d Ven. Foto schijnt toch echt in Hengelo te zijn genomen..
Pedigreepaul zei:Simca 1000 80-BE-17 al bekend?
matra zei:heb jij hem gekocht pedigreepaul?
ben deze 1000 vaak tegen gekomen op marktplaats.
ben benieuwd hoe deze er aan toe is.
1 van de vorige eigenaren heeft mij wel eens om raad gevraagd over de remmerij.
Ines zei:Pedigreepaul zei:Simca 1000 80-BE-17 al bekend?
Hallo mensen,
Ik rijd in de Simca 1000 80-BE-17 rond!
Mooi is 'ie hè?
Helemaal roestvrij!
Heeft 20 jaar in een schuurtje gestaan, waardoor de onderkant helemaal hard is.
Carrosserie had te lijden gehad door stof, dat vocht aantrekt (kleine gaatjes), maar die is helemaal gerestaureerd en overgespoten.
Van binnen ook in perfecte staat.
I.v.m. aanschaf grote hond ben ik echter op zoek naar een klein terreinwagentje.
Dus de Simca komt binnenkort te koop.
Wel balen, want het is starten, rijden, en vooral dikke pret.
Maar ja, heb ook nog een PV444 uit '52 en om nou 3 auto's naast huis te zetten is ook zo wat...
Groetjes,
Ines.