Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Er lopen rare mensen op de wereld rond...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
simca ti zei:had je al die auto`s nog maar want dit zijn allemaal stuk voor stuk zeldzame auto`s geworden.
@matrancho:kon er helaas afgelopen week er niet bij zijn want ik kwam tijd te kort die week.
wel weer fijn dat er ondanks het slechte weer toch een goede opkomst was.
ik ben wel in de weer geweest om de 1100ls te verbeteren qua wegligging aangezien ik er wat sportiever me gaat rijden.
ik had de ls een heel stuk verlaagd en dat zag er met de 14"inch velgen zeer fraai uit.
het nadeel hier van is dat ik niet eenvoudig meer over de drempels kon.
ik heb de ls daarom weer iets verhoogd zodat ik de drempels weer als vanouds kan nemen.
alle schokdempers verwijdert en deze vervangen door gele bilsteiners die ik bij een srt meeting had gekocht.
aangezien dit zeer stugge gasdempers zijn dacht ik een stuiter 1100 te krijgen die snoeihard afgeveerd is.
het tegendeel is waar want ik behoud het comfort maar de wegligging is wat mij betreft nu wel subliem.
de bochten en de rotondes zijn een feest om te nemen.
de ls breekt niet uit en volgt de weg zeer goed.
volgende keer zal ik een paar foto`s nemen en hier plaatsen.
Tagora zei:Ik kijk er naar uit! Wanneer verschijnt deze uitgave?
grensrijder zei:In de volgende uitgave van Youngtimer Magazine
grensrijder zei:Kijk, zo zijn er dus twee Rancho's goed terechtgekomen.![]()
Matrancho zei:grensrijder zei:Kijk, zo zijn er dus twee Rancho's goed terechtgekomen.![]()
Ik ben benieuwd naar de foto's van de betreffende Rancho's!
Muddy Bandit zei:Matrancho zei:grensrijder zei:Kijk, zo zijn er dus twee Rancho's goed terechtgekomen.![]()
En ik natuurlijk ook.
Trouwens welkom hier op dit forum Ruben, het is leuk dat je hier ook mee gaat posten.![]()
simca1006 zei:Die Jag kwam mij ook bekend voor idd,Dat blad is idd leuk en wordt beter naar mate de nummers verder oplopen. Overweeg zelfs een Abo'tje te nemen.
Mooi wagenpark heb je, Rubain. Mustang, Opel GT...rubain zei:hoi,
even nieuw op dit forum, en zelf ook nog maar net trotse eigenaar van een Rancho! (te restaureren uiteraard![]()
grensrijder zei:simca1006 zei:Die Jag kwam mij ook bekend voor idd,Dat blad is idd leuk en wordt beter naar mate de nummers verder oplopen. Overweeg zelfs een Abo'tje te nemen.
Heel goed! Steun je mij indirect ook mee.![]()
Muddy Bandit zei:Inderdaad al goed bezig!
Maar eerst nog even de laatste oppervlakteroest weghalen en dan alles netjes strak maken. (of laat je dat ook doen door de spuiter?)
En maak je de onderkant en de motorruimte ook eerst nog geheel schoon en vrij van die oude tectieltroep?
A.BRANDHORST zei:.....Toch vraag ik me nu af... waar zie jij OUDE tectieltroep dan??
Mijn favoriete model met de smalle achterlichten.Pedigreepaul zei:
rubain zei:Muddy Bandit zei:Matrancho zei:grensrijder zei:Kijk, zo zijn er dus twee Rancho's goed terechtgekomen.![]()
En ik natuurlijk ook.
Trouwens welkom hier op dit forum Ruben, het is leuk dat je hier ook mee gaat posten.![]()
![]()
Dankje Muddy Bandit
Dit is een foto van de Rancho die net aan mijn neus voorbijgereden is (hoewel hij niet meer reed, hij stond reeds 20jaar in een loods)
Misschien is het deze wel? Nu ja, hopelijk is hij alvast ergens bij een liefhebber terecht gekomen en niet bij een oud-ijzerhandelaar...
Foto's van mijn Rancho volgen alvast nog!
Gegroet!
We delen dezelfde autostalling en blijkbaar woon je ook nog eens bij me in de buurt. Deze Horizon heb ik ook vaak zien staan aan de Conradkade. Ik zag trouwens laatst een vergelijkbare Horizon op internet te koop staan. Zal eens kijken of hij nog te vinden is. Herstel: hij is een paar posts geleden al gespot! Die stok bij de achterklep was me ook al opgevallen. Hoe zou de motorkap worden opengehouden?labrang zei:Wat hier uiteraard ook hoort is een Plymouth Horizon.
Staat (of stond) geregeld in de buurt. Tijd lang weggeweest, toen ineens weer terug vorig jaar. Ik zie em de laatste tijd niet meer.
de oranje zij-markeerders zijn afgeplakt om APK technische redenen lijkt me. (ken het probleem bij mijn eigen US spec auto)
![]()
Klopt, ik woon in de Bloemenbuurt, direct achter de LvM!labrang zei:@Muddy Bandit - ik ken je balans van tijd-geld-plek-andere projectjes. Ik heb zelf 4 geschorste auto's op 2 plekken staan, en moet dus ook lijdzaam toezien dat ik niet de nodige objecten zelf kan "redden".
@phoenixrot74, ja, ik had je al eens zien rijden wat verder zuidwaarts langs de LaanvM