A
Anoniem
Guest
Is Simcat z'n bahia al kwijt, trouwens ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ginkelvanmichiel zei:Die Rancho ziet er ook nog netjes uit
héé, ik heb de -ling!
In dit geval, een Rancholing
De auto die Bassie en Adriaan reden in de serie ,,het geheim van de sleutel'' en ook de auto die getest is in de autovisie van 1978, en ook de auto die voor de Nederlandse reclame's is gebruikt![]()
Muddy Bandit zei:Misschien de familie Van Toor eens vragen wat er met deze wagen gebeurt is na de filmopnames?
simca1006 zei:Is Simcat z'n bahia al kwijt, trouwens ?
Muddy Bandit zei:Misschien de familie Van Toor eens vragen wat er met deze wagen gebeurt is na de filmopnames?
Muddy Bandit zei:Zijn er nog mensen die naar de afsluitmiddag van de Simcaclub gaan?
jan brinkman zei:hoi allen
ook ik heb nu de tweede deel gevonden
rubain zei:Muddy Bandit zei:Misschien de familie Van Toor eens vragen wat er met deze wagen gebeurt is na de filmopnames?
Beste medeforummers,
De HT-16-RS is volgens mijn recherchen op 13-12-1992 de laatste keer verkocht.
Simcat
ginkelvanmichiel zei:leuk zo'n reactie terug
Maar inderdaad, dan moeten we toch iemand hebben die bij de pliesie werktDie kunnen -maar mogen officieel niet voor derden- in het systeem koekeloeren.
simca1006 zei:Simcat ; volgens mij ben je even abuis, ik had/heb geen scherm van een 1100 te koop. Maar centjes overmaken naar mij mag best hoor per pb wil ik best een rekeningnr doorgeven waar het heen kan.![]()
Muddy Bandit zei:Zijn er nog mensen die naar de afsluitmiddag van de Simcaclub gaan?
Simcat zei:Muddy Bandit zei:Zijn er nog mensen die naar de afsluitmiddag van de Simcaclub gaan?
Ik zal in ieder geval proberen naar de afsluitmiddag te komen. Desnoods met de 206 als het weer weer pokke blijkt.
Simcat.
wat is jouw favoriete simca?Simcat zei:simca1006 zei:Simcat ; volgens mij ben je even abuis, ik had/heb geen scherm van een 1100 te koop. Maar centjes overmaken naar mij mag best hoor per pb wil ik best een rekeningnr doorgeven waar het heen kan.![]()
Sorry kerel, maar ik dacht echt dat jij Bub was. Wie is Bub dan hier op het forum?
Simcat
Simcat zei:Hee mensen,
Wie gaat er naar de afsluitmiddag van de Simca club?
"SimcaTI": Neem jij het binnenscherm en het luchtfilter mee? Alvast bedankt!
Simcat
jan brinkman zei:hoi muddy bandit
ik wil wel graag foto,s invoeren maar hoe doe ik dat
als je me dat vertelt zal ik zorgen voor mooie foto,s
jan
Muddy Bandit zei:jan brinkman zei:hoi muddy bandit
ik wil wel graag foto,s invoeren maar hoe doe ik dat
als je me dat vertelt zal ik zorgen voor mooie foto,s
jan
Er zijn wel meerdere mogelijkheden voor
Ik doe het altijd met https://imageshack.us/?no_multi=1
Foto uploaden, "Email (optional)" gewoon overslaan, image resize even instellen op 640 x 480 en dan "upload now".
Even wachten en dan de link "forum code" copiëren en plakken op het forum.
Succes.
Simcat zei:Hee mensen,
Wie gaat er naar de afsluitmiddag van de Simca club?
"SimcaTI": Neem jij het binnenscherm en het luchtfilter mee? Alvast bedankt!
Simcat
Tagora zei:Wat dacht je van 3 Tagora's?
waar komen die vandaan dan?
hoe meer zielen hoe meer vreugde toch?
simca ti zei:Tagora zei:Wat dacht je van 3 Tagora's?
waar komen die vandaan dan?
hoe meer zielen hoe meer vreugde toch?