Pjötr zei:
Blackadder the 5th zei:
Pjötr,
Ik ben zoals gezegd nog niet zo lang op het forum, en heb geen kennis van de voorgeschiedenis van de diverse forummers.
Is aan de ene kant een nadeel, aan de andere kant een voordeel ...
Lees het topic nog eens door van begin tot eind en vraag je dan af wat de rol was van de diverse posters, inclusief die van mij ...
Min max snelheden
Waar ik vooral erg moe van word, is het feit dat er alleen maar wordt "blijven hangen op Rob". De onderlinge haat, aanvallen en weet ik veel wat allemaal nog meer richting hem, is niet de hoofdmoot dat de sfeer van het forum niet tof is!
Maar klaarblijkelijk is het allemaal zijn schuld, so be it, laat de discussie maar zitten, ik krijg het verwijt dat ik zijn kant kies en het allemaal te roze zie..
Het zei zo, gelukkig is de sfeer op de rest van het forum wel super goed, en is iedereen daar wel kei leuk en tof naar elkaar(ooh nee wacht, dat is ook een blik door wederom die roze bril

)
Ik heb tot nu toe nog geen namen genoemd, mede ook omdat ik pas weer actief ben op het forum. Ongeveer 5 jaar geleden was ik vrij actief hier, maar ik ben een lange periode weg geweest omdat ik in het buitenland zat. Sinds een week of 2 reageer ik hier weer. En 1 persoon valt me meteen op, omdat hij OVERAL en ALTIJD onrust lijkt te stoken. Hij heeft een grote mond over iedereen, maar doet zelf zo te zien geen enkele moeite om zichzelf fatsoenlijk te gedragen. Ja, ik heb het over Rob. Sterker nog, ik heb het idee dat hij de enige is in de laatste twee weken dat ik hier weer actief ben die STRUCTUREEL bijdraagt aan de slechte sfeer. Ja, iedereen zegt wel eens iets vervelends op een forum, maar niet zo structureel als hij. Ik had liever geen namen genoemd, maar ik begrijp dat anderen namen noemen. Want er wordt nu gedaan alsof de sfeer door iedereen verpest wordt op het forum, maar dat idee heb ik dus helemaal niet. Dus als er dan uit frustratie naar iemand gewezen wordt en vervolgens anderen doen alsof het helemaal niet aan deze persoon ligt, dan voel ik me ook geroepen om het beestje bij de naam te noemen.
Maar, iedereen maakt fouten. Ik denk dat het het beste is als iedereen even stil staat bij zijn eigen gedrag en dat we vanaf morgen (01-01-2015) gewoon met een schone lei opnieuw beginnen en het Autoweek forum weer opbouwen tot iets moois. MET goede discussies, ook met scherpe discussies, maar waar argumenten respectvol worden verworpen...