A
Anoniem
Guest
Een beetje STANGEN is soms ook wel leuk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In geval van nood kan dat nog best hoor. Maar het proberen om elke koppelfapper middels de wetten van Newton op het rechte pad te krijgen zijn inderdaad verleden tijd. Ik heb geleerd dat er teveel kennis verschil was en van mijn zijde te weinig leraarskwaliteiten.Twix zei:Dat weet ik maar 'vroeger', onder de naam Geelhoed, liet hij nog wel eens wat natuurkundige kennis op het forum los. Dat is helaas voorbij.
Een communicatiestudent... die wel te dom of te lui, of beiden, is om even de forumregels te lezen waar toch zeer duidelijk staat dat :
5. Reclame maken voor commerciële producten, evenementen diensten of websites is niet toegestaan. Ook het aanbieden van commerciële producten, evenementen, diensten of websites is verboden, net als het houden van enquêtes of onderzoeken.
Even ter verduidelijking: net als het houden van enquêtes of onderzoeken.
Moeilijk hé, lezen? Ga anders je werk zoals elke student copy-pasten van Wikipedia.
Klopt. Maar jammer genoeg hebben 'leraarkwaliteiten' en 'meesterschap' vandaag de dag weinig meer met elkaar te maken...vectrafan zei:Meesterschap begint met het erkennen en herkennen van je zwakheden![]()
D-C zei:Mag ik trouwens zeggen dat ik dit niet zo aardig vind?
Een communicatiestudent... die wel te dom of te lui, of beiden, is om even de forumregels te lezen waar toch zeer duidelijk staat dat :
5. Reclame maken voor commerciële producten, evenementen diensten of websites is niet toegestaan. Ook het aanbieden van commerciële producten, evenementen, diensten of websites is verboden, net als het houden van enquêtes of onderzoeken.
Even ter verduidelijking: net als het houden van enquêtes of onderzoeken.
Moeilijk hé, lezen? Ga anders je werk zoals elke student copy-pasten van Wikipedia.
Waarschijnlijk schrik je je een ongeluk als communicatiestudent![]()
Rob0118 zei:Wat een misselijke opmerking zeg, en dat nog wel voor een moderator. Met zo'n opmerking voel ik mij, als student, ook aangesproken. Kennelijk copy-paste ik alles van Wikipedia... Dat in werkelijkheid Wikipedia ten strengste verboden is als bron zal vermoedelijk niet bekend zijn bij iemand die - blijkbaar - al heel lang of nog nooit in die wereld heeft gezeten.![]()
Rob0118 zei:Kennelijk copy-paste ik alles van Wikipedia...
D. Elzinga zei:Rob0118 zei:Kennelijk copy-paste ik alles van Wikipedia...
Niet? Welke website gebruik je dan?![]()
Rob0118 zei:D. Elzinga zei:Rob0118 zei:Kennelijk copy-paste ik alles van Wikipedia...
Niet? Welke website gebruik je dan?![]()
www.autoweek.nl![]()
Rob0118 zei:Inderdaad, goed bezig! Ik zal mij bescheiden opstellen en m'n cijfers niet publiceren.![]()
Rob0118 zei:Wat een misselijke opmerking zeg, en dat nog wel voor een moderator. (...)
Yellow Cab zei:Rob0118 zei:Wat een misselijke opmerking zeg, en dat nog wel voor een moderator. (...)
Je kunt ook té lange tenen hebben. Ik ben het ermee eens dat de terechtwijzing vriendelijker of in ieder geval neutraler had gekund, en persoonlijk had ik ook andere keuzes gemaakt. Maar om je 'als student' aangesproken te voelen, vind ik nogal zwaar aangezet. Je hoort mij toch ook niet over zo'n opmerking, terwijl mijn beroepsgroep daar toch ook niet al te positief wordt weggezet.
Iets heel anders: het tweede deel van je opmerking - 'en dat nog wel voor een moderator' - stoort me eigenlijk wel. Laten we alsjeblieft ophouden met doen of moderators een soort superwezens of forumengelen zijn. Een moderator is ook een mens die, bewust of onbewust, wel eens wat onbehouwen uit de hoek kan komen. Ik word wel eens een beetje moe van die foei-vingertjes van sommige forummers, zeker als die zelf ook niet louter van onbesproken gedrag zijn.
YC zei:Iets heel anders: het tweede deel van je opmerking - 'en dat nog wel voor een moderator' - stoort me eigenlijk wel. Laten we alsjeblieft ophouden met doen of moderators een soort superwezens of forumengelen zijn. Een moderator is ook een mens die, bewust of onbewust, wel eens wat onbehouwen uit de hoek kan komen. Ik word wel eens een beetje moe van die foei-vingertjes van sommige forummers, zeker als die zelf ook niet louter van onbesproken gedrag zijn.
Carkiller zei:(...) lees dat meldingen en PB's vervelend zijn weet ik het eerlijk gezegd ook niet meer...
Yellow Cab zei:Rob0118 zei:Wat een misselijke opmerking zeg, en dat nog wel voor een moderator. (...)
Je kunt ook té lange tenen hebben. Ik ben het ermee eens dat de terechtwijzing vriendelijker of in ieder geval neutraler had gekund, en persoonlijk had ik ook andere keuzes gemaakt. Maar om je 'als student' aangesproken te voelen, vind ik nogal zwaar aangezet. Je hoort mij toch ook niet over zo'n opmerking, terwijl mijn beroepsgroep daar toch ook niet al te positief wordt weggezet.
Yellow Cab zei:Ik word wel eens een beetje moe van die foei-vingertjes van sommige forummers, zeker als die zelf ook niet louter van onbesproken gedrag zijn.
JP2010 zei:(...) Ik had veel meer verwacht dat je ergens naar toe wilde bouwen dmv deze discussie te starten. Maar je bleef voor mijn gevoel te veel op de achtergrond nu.
JP2010 zei:Kan me ook je reactie in een ander topic voor de geest halen waarin je leek aan te geven dat je binnen kort ging stoppen, dat je er niet meer tegen kon.
Yellow Cab zei:Ik geniet enorm van mijn lieve vrouw, mijn gezin, mijn uitdagende baan, ontwikkelkansen, mijn nieuwe huis... Nu alleen nog een keer m'n rijbewijs halen.![]()
Er niet meer tegen kunnen is wel heel zwaar uitgedrukt, maar ik merkte wel dat het modereren mijn forumplezier deed afnemen. Dat vond ik jammer, en daarom heb ik bij de forumbeheerder aangegeven graag ontheven te willen worden van mijn taken. Daarop is nog geen actie ondernomen, en dus vervul ik tot die tijd naar eer en geweten mijn moderatorschap. Daar heb ik ooit voor getekend tenslotte.
JP2010 zei:Yellow Cab zei:Ik geniet enorm van mijn lieve vrouw, mijn gezin, mijn uitdagende baan, ontwikkelkansen, mijn nieuwe huis... Nu alleen nog een keer m'n rijbewijs halen.![]()
Ok, ben blij dat te lezen.![]()
![]()
JP2010 zei:Yellow Cab zei:Ik geniet enorm van mijn lieve vrouw, mijn gezin, mijn uitdagende baan, ontwikkelkansen, mijn nieuwe huis... Nu alleen nog een keer m'n rijbewijs halen.![]()
![]()
Rob0118 zei:JP2010 zei:Yellow Cab zei:Ik geniet enorm van mijn lieve vrouw, mijn gezin, mijn uitdagende baan, ontwikkelkansen, mijn nieuwe huis... Nu alleen nog een keer m'n rijbewijs halen.![]()
![]()
Uiteindelijk is dat wel waar het allemaal om draait.
En bier...
En SBS6...
En auto's...
voiture zei:Dat is dan weer erg overtrokken. De meeste mensen die een invalidenparkeerplaats gebruiken lopen maximaal met een kruk.
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:JP2010 zei:Yellow Cab zei:Ik geniet enorm van mijn lieve vrouw, mijn gezin, mijn uitdagende baan, ontwikkelkansen, mijn nieuwe huis... Nu alleen nog een keer m'n rijbewijs halen.![]()
![]()
En bier...
En SBS6...
En auto's...
Je vergeet één héél belangrijke....![]()
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:(...) Het geeft je een trigger eens kritisch naar je eigen rol en/of toegevoegde waarde op het forum te kijken.
Rob0118 zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:JP2010 zei:Yellow Cab zei:Ik geniet enorm van mijn lieve vrouw, mijn gezin, mijn uitdagende baan, ontwikkelkansen, mijn nieuwe huis... Nu alleen nog een keer m'n rijbewijs halen.![]()
![]()
En bier...
En SBS6...
En auto's...
Je vergeet één héél belangrijke....![]()
Hoeren?
Peugeot?
SpongeBob?
Erwtensoep?
![]()
Yellow Cab zei:Carkiller zei:(...) lees dat meldingen en PB's vervelend zijn weet ik het eerlijk gezegd ook niet meer...
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Of dat ik me wat onbeholpen heb uitgedrukt. Hoe dan ook: meldingen zijn af en toe noodzakelijk om het forum draaiend te houden, en je wordt bij deze persoonlijk en hartelijk bedankt voor je geleverde bijdragen daarin. Er zijn echter personen die de meldknop en persoonlijke berichten op een andere manier gebruiken.
British Racing Green zei:Yellow Cab zei:Carkiller zei:(...) lees dat meldingen en PB's vervelend zijn weet ik het eerlijk gezegd ook niet meer...
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Of dat ik me wat onbeholpen heb uitgedrukt. Hoe dan ook: meldingen zijn af en toe noodzakelijk om het forum draaiend te houden, en je wordt bij deze persoonlijk en hartelijk bedankt voor je geleverde bijdragen daarin. Er zijn echter personen die de meldknop en persoonlijke berichten op een andere manier gebruiken.
Het zou misschien nuttig zijn als op het forum een zichtbaar tekentje verschijnt zodra een melding op een post werd verstuurd. Dat zorgt ervoor dat geen tientallen keren dezelfde post in jullie moderatorboxen verschijnt, en geeft ook aan dat de discussie on forum kan stoppen tot er een reactie op de melding volgt.
British Racing Green zei:Het zou misschien nuttig zijn als op het forum een zichtbaar tekentje verschijnt zodra een melding op een post werd verstuurd. Dat zorgt ervoor dat geen tientallen keren dezelfde post in jullie moderatorboxen verschijnt, en geeft ook aan dat de discussie on forum kan stoppen tot er een reactie op de melding volgt.
Yellow Cab zei:British Racing Green zei:Het zou misschien nuttig zijn als op het forum een zichtbaar tekentje verschijnt zodra een melding op een post werd verstuurd. Dat zorgt ervoor dat geen tientallen keren dezelfde post in jullie moderatorboxen verschijnt, en geeft ook aan dat de discussie on forum kan stoppen tot er een reactie op de melding volgt.
Dat zou een interessante technische verbetering zijn!Maar de huidige staat van de forumsoftware in acht nemende, zijn er nog wel wat andere dingen die verbeterd of in ieder geval weer werkend gemaakt zouden kunnen worden. Enfin, da's een discussie voor een ander topic.
![]()
280SE zei:
Je hebt ook genoeg mensen die er voor de buitenwereld er gezond uitzien,die toch echt een invalidenparkeerplaats nodig hebben.
Ubo zei:Ik vind dat het Autoweek-forum precies in het midden zit. We zijn klein genoeg om niet meteen iedereen te veroordelen, maar groot genoeg om elkaar niet héél overdreven vriendelijk te behandelen. Ik zie dus niet echt waar de topicstarter zich druk om maakt.
Pjötr zei:Ook in een ander topic waar ik nog wel eens kom, het bloggerstopic, is er zoveel onderling haat en nijd dat ik denk, geef mijn portie maar aan Fikkie". Een superleuk initiatief, maar door de sfeer af en toe, durf ik me daar amper meer te vertonen.
j.ko zei:Pjötr zei:Ook in een ander topic waar ik nog wel eens kom, het bloggerstopic, is er zoveel onderling haat en nijd dat ik denk, geef mijn portie maar aan Fikkie". Een superleuk initiatief, maar door de sfeer af en toe, durf ik me daar amper meer te vertonen.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar zou je toch willen vragen daar gewoon te blijven komen. Jouw bijdragen daar zijn waardevol. Bovendien is er na de laatste haat-en-nijd-uitbarsting uitgesproken dat we elkaar daar wat nadrukkelijker en eerder (voordat het uit de hand loopt) op gaan wijzen. Zou dus een stuk beter moeten gaan vanaf nu...
the Fox zei:En de personen die zich hieraan schuldig maken mogen hierop aangesproken worden. Reacties die op de persoon gericht zijn in plaats van op de inhoud van de reactie kunnen wat mij betreft ook niet.