Als die link niet hier op het forum geplaatst was dan had ik hem ook nooit gezien.
Op de frontpage kijk ik al jaren niet meer, deels door hetgeen wat daar aangeboden wordt maar grotendeels dankzij m'n ergernis over de vele kleuterwaardige reacties die daar gegeven worden op een artikel... ik lees dan liever de papieren versie die in de brievenbus valt.
Op dit forum kijk ik echter bijna dagelijks, Autoweek en het Autoweek-forum zijn wat mij betreft 2 totaal verschillende dingen die totaal los van elkaar staan.
Reviews van m'n eigen auto's heb ik in het verleden wel geplaatst en bijgehouden, maar deze heb ik een paar jaar geleden ook allemaal al weer verwijderd vanwege kinderachtige reacties en een hoop PB-spam. (en niet alleen van enkele negatieve forumgebruikers maar ook van auto-opkopers, assurantiën, autohaters en andere vage figuren)
Ik heb zelfs nog meegewerkt aan de serie "autogek van de week" voor Autoweek enkele jaren geleden: ik vond het ook heel leuk om te doen en hier een dag voor op te offeren, maar enkele naweeën waren helaas ook weer minder leuk dankzij kinderachtige reacties van trollen en een hoop PB-spam.
Dat Autoweek zich wil verbeteren kan ik alleen maar toejuichen, de laatste jaren gaat het naar mijn idee alleen maar steeds verder bergafwaarts.

Maar als de moeite nemen om dat "meedenken/verbeteren" op het forum te vermelden en hier tevens even op onderzoek te gaan al te veel gevraagd is dan heb ik eigenlijk ook al weer m'n vraagtekens bij dat 'meedenken/verbeteren" en welke personen ze nu precies zoeken.... zoeken ze nu de spammers die de frontpage hoog in het nieuws houden of zoeken ze de gewone autoliefhebbers die voornamelijk vrij actief zijn op het Autoweek forum zijn en daar de andere gebruikers ook vooruit willen helpen met hun auto gerelateerde vragen/problemen?