Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Gaaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ginkelvanmichiel zei:Wat een prachtige wagen wordt het. Zijn er bij toeval nog originele lichtblauwe kentekenplaten bij? Ik zie op de foto een GAIK-plaat... Lichtblauw zou het wel afmaken![]()
929V6 zei:ginkelvanmichiel zei:Wat een prachtige wagen wordt het. Zijn er bij toeval nog originele lichtblauwe kentekenplaten bij? Ik zie op de foto een GAIK-plaat... Lichtblauw zou het wel afmaken![]()
Kan hij nooit gehad hebben, het bouwjaar is 1978. Gele platen waren toen al verplicht, al gaan er natuurlijk altijd verhalen rond van uitzonderingen.
Waarom een Rover? Een 7 liter Chrysler is meer on topic.....Pauli zei:Heel mooi allemaal,ergens jammer dat je niet een Rover V8 hebt ingebouwd,zoals veel Engelsen dat doen bij dit soort wagens.
Zie o.m. hun vele Y-T filmpjes.
Ok,het vergt wat aanpassingen,maar je auto lag toch al helemaal uit elkaar.
Niettemin is het echter een schitterend resultaat.
Dat.Klassiekerrijder zei:Het kan wel, maar het hoeft niet. Niet iedereen heeft behoefte aan een samengeknutseld hok met teveel vermogen.
Dat had je ook kunnen begrijpen als je ziet hoeveel moeite er hier wordt gedaan om een auto tot in detail weer origineel te maken...
Rush2112 zei:Mijn insteek is om auto's te restaureren naar de staat zoals ze van de band gerold zijn.
Rush2112 zei:@Pauli: Ik ben niet zo van het ombouwen. Ik vind het heel knap wat die gasten allemaal doen en het zal enorm kicken zijn.
Mijn insteek is om auto's te restaureren naar de staat zoals ze van de band gerold zijn.
Stif zei:
Ga dit topic eerst maar eens even helemaal doorlezen beste Pauli, tot en met de passat aan toe!!
Dan ... je wel anders. (op de drie stipjes dien je hard piep te roepen)