ronald's garage met een volvo amazon / land rover en een sparta sport

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
Ontzettend veel beterschap en sterkte Ronald. Voor jou en ook je naasten.
Heb van dichtbij al een aantal mensen gezien die zich uiteindelijk ´schoon´ gevochten hebben.
Hoop dat de Friese trots, nuchterheid en doorzettingsvermogen jou die kracht blijven geven.

betterskip tawinske !

Lees net het hele topic heb respect voor je vakmanschap ,en helaas ook de mindere berichten sterkte met alles en succes met de verkoop.

had nog een volvo overdrive liggen . die moest er nog maar ff onder (:P)

het rijd wel super hoor zo'n 5e versnelling .

voordeel van het opruimen dat je nog eens wat terug vind .

vind het mooi staan een set verstralers

wist niet meer dak ze had . mooi klusje voor de zondag middag .

Staat top, dat er maar meer licht in de duisternis mag komen.:-D

Is de wissel van de versnellingsbak ook al gelukt?

Altai zei:
Staat top, dat er maar meer licht in de duisternis mag komen.:-D

Is de wissel van de versnellingsbak ook al gelukt?

jazeker . en dat rijd top . heb vrijdag een koper voor de amazon gehad . maar die zocht een perfectere auto . eigenlijk was ik heeeeeeeeeeel blij dat ie m niet nam . heb besloten dat de auto niet weggaat zolang het nog gaat . (:P)

Dat klinkt goed. Nu nog je voorgenomen plan uitvoeren met dat apparaat.B)

de 412 is verkocht . en de nodige onderdelen zijn ook al weg . ruimt lekker op zo

en de land rover moet weer voor de APK . woensdag voor keuren . een balk verrot en wielrem cilinder die niet mee wil doen

remmerij schoon gemaakt en een nieuwe cilinder er op en klaar .
de balk

zaterdagje ff lekker klussen en de boel zit er weer onder .
vanmiddag nog ff tijd om m af te melden . en weer legaal tot 21.06.2016 .

Hé er wordt hier weer geknutseld, goed man. (tu)

Zo'n landrover is wel een lekker modulair ding hè? Stuk eraf zagen/schroeven en een nieuw stuk erop. :D

Greetzz Renate.

jazeker renate . en alles is nog voor betrekkelijk weinig centen te verkrijgen . dat is het voordeel dat een consept niet verandert .

. yes . heel goed nieuws . volgens de petscan van vorige week zijn de laatste kwaadaardige cellen weg gebrand . en dus weerschoon verklaard . nu weer elk kwartaal een totaal scan en kijken of we het voorkunnen blijven . :-D

haha . ik denk dat ik vanavond niet meer weet hoeveel het er geworden zijn . proost

Geweldig om te lezen.

Waarom zit jij ineens met zo'n big-smile achter de pc vraagt net m'n vrouw.

Groetjes,
Jan

Ronald, wat heerlijk zeg! Gefeliciteerd wil ik zeggen, maar eigenlijk is dat niet genoeg. Ik denk dat niemand zich kan voorstellen hoe jij je nu voelt!

Ronald, dat is goed nieuws, daar kunnen we verder mee.
Lekker een of meer op nemen vanavond en morgen.....

Zoals eerder beschreven voor de aanhanger
"Uw reclamewens is ons bevel:

Ronald’s garage
Voor al uw oldtimer onderhoud
levert op verzoek ook stookhout

en is uw kind een brokkenpiloot
Ronald maakt alle maten glas in lood!

Kwaliteit is mijn kenmerk
en ik lever nooit half werk

[sub]n.a.v. A3 white leuk op een halve aanhanger[/sub]"

Vanaf morgen wordt het tijd om de tweede helft te spelen.(tu)

bedankt allemaal . loop nog steeds een beetje op wat wolken . .
vriendin heeft een cursus in a dam . en kan niet rijden . en met het ov denk ik dat ze in maastricht uit komt . dus breng haar ff . kan ik mij zelf lekker trakteren op het louwman museum . (:P)

ronald39 zei:
bedankt allemaal . loop nog steeds een beetje op wat wolken . .
vriendin heeft een cursus in a dam . en kan niet rijden . en met het ov denk ik dat ze in maastricht uit komt . dus breng haar ff . kan ik mij zelf lekker trakteren op het louwman museum . (:P)

Ja, moet je doen! Is echt een aanrader. En met Museumkaart zelfs gratis. (tu)

en weer terug . wat een mooi museum . unieke autos staan daar . en de vw heeft zich geweldig gedragen .

dit was voorlopig haar laatste rit .

restauratie moet nu toch gebeuren nu ze blijft . nieuwe spatborden en daar zal wel wat lasserij bijkomen . verder weer op nieuw in de kleur .

goed om te lezen.....ben erg blij voor je!

ja het Louman museum is erg gaaf!

Wow! Dit is echt geweldig om te lezen. Genieten tot het laatste gaatje en dan weer door. Helemaal top (tu).

Ik vind de "oplaptopics" altijd leuk om te lezen. En ik vind het helemaal fantastisch dat je zelf ook weer opgelapt bent! (tu)(tu)(tu)

En nu wordt ook nog eens door Ronald de VW 1600 TL opgelapt/opgeknapt.(tu) (tu):D

bedankt allen . jazeker . gelijk naar huis en alle autos uit de verkoop gehaald . en toen pas de familie gebeld . idd jammer dat de 412 weg is . deed al pijn maar nu nog mee . maarja . het had ook de andere kant uit kunnen gaan .

stiekem kijken om een projectje ?? B)

is niet beslist noodzakelijk . vind een bestel eend ook mooi en volvo duett wel dicht dus m.a.w iets grijs kentekens en natuurlijk origineel nl kenteken . hetliefst hele maal uit elkaar liggen . kan je zien wat je koopt .

In Berlijn heb ik nog een leuke 412 zien staan die wel toe is aan een projectje...
IMG_3349.jpg

Barri zei:
Duett had je toch ook nog staan, of alleen de opbouw?

ik had er idd een gekocht . nelemaal uit elkaar en origineel nl . maar toen begon de ellende en ben met de verkoper overeen gekomen dat ie m weer te koop zou zetten . en nu staat ze ergens anders .

zo eindelijk weer eens wat zin en energie gevonden om wat te doen . had al een paar weken een overdrive voor de laro liggen en gisteravond en vanmiddag ff lekker aan de klus .

zit er in en is een verademing . van 4000 toeren naar 3000 . bij ca 100 km scheelt nog al wat .

Terug
Bovenaan