ronald's garage met een volvo amazon / land rover en een sparta sport

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
Ronald, de nieuwe APK was goed nieuws. (tu) Nog een prettige vakantie in Ierland. Ik gun je heel veel mooi weer. B)
Trouwens de Sparta brommert lijkt een leuk project.

Weer terug van vakantie en met volle kracht weer in het hok gedoken ,

Nieuwe bandjes , velgen gestraald en likje verf , motortje loopt mooi , maar wacht nog op nieuwe ontsteking , en verse olieen er in , vandaag de kabels binnen gekregen ,

Vant weekend proefrijden ???

Dan nog bij de rdw langs ,

Nog genoeg te doen , maar super leuk en wat sneller dan een auto inelkaar schroeven . (:B

Ja die moet ook nog ontkoolt worden en dan poetsen , maar ze moet niet te nieuw worden , :D

Lekker met nieuwe energie aan het werk. (tu)
Ik miste de kabels inderdaad maar een nieuw achterlichtje?:D

Met pijn in het hart , verkocht de 1600 TL . Doet wel pijn hoor 15 jaar super veel plezier beleeft van deze auto ,

Zolang die veel te stoere Land Rover maar blijft.
Al zal het inderdaad wel raar aanvoelen, afscheid nemen van een oudje waarvan je zelf elk onderdeel wel eens in handen had.
Hopelijk is hij goed terecht gekomen.

Tja , die gaat helaas ook weg , mag niet meer rijden , en dan heb je er niet veel meer aan ,
Maar de TL heeft een goed plekje gevonden , (tu)

Jammer om te lezen. Ik was juist in de veronderstelling dat het wel redelijk ging. Sterkte!

Groetjes,
Jan

Een wijze man zei me: je bent pas echt dood als ze niet meer over je praten .

Ronald was op dit forum voor het laatst op 12 mei 2016. Twee dagen later is hij overleden. Hij liet een vrouw en twee kinderen achter.

Ik ben van mening dat het niet aan mij was/is om dat soort dingen hier te melden. Ik kende Ronald niet persoonlijk. In overleg met A3 white meld ik het jullie nu.

Het lijkt me heel aardig dat een ieder die dat wil hier zijn herinnering aan Ronald schrijft.

#rip Ronald

Ik heb me vermaakt met het lezen van Ronald's avonturen rondom de laro's. Zijn brug met hefdak is uiteraard geniaal te noemen.

Ronald bedankt. Vaarwel.

Koos

Ronald zijn enthousiasme, oplossingen en klussentrucs blijven mij altijd bij. Geniaal, maar simpel, handvaardigheid en geen angst.

Ach, wat een sneu bericht :(
Ik genoot van Ronald zijn topic en bovenal zijn ogenschijnlijke enthousiasme, ondanks zijn ziekte.

Mijn medeleven gaat uit naar zijn familie, al vermoed ik dat die dit topic niet lezen.

@uwbuurman: je mag het niet 'aan mij' vinden om het te melden, ik vind het toch mooi en goed dat je dit hier meldt!

Ah bah wat verschrikkelijk, ben er even stil van :(
Ronald was idd echt een auto liefhebber in hart en nieren, heb met veel plezier zijn topic altijd gelezen.
Veel sterkte aan familie en vrienden.

Gatver, ik moest vanmiddag nog aan hem denken en vroeg me af hoe het met hem ging.

Alle nabestaanden heel veel sterkte :(.

Ronald was in mijn ogen een echte autoliefhebber. Wat jammer dat deze man zo jong heen is gegaan... :(

Wat een ontzettend naar bericht. Ook ik moest laatst nog aan hem denken toen ik een mooie series II LR zag.

Heb zeker van zijn topic genoten, Land Rovers, Amazones, verven, lassen, opknappen, what's not to love.

Sterke voor de nabestaande. RIP Ronald.

Ik zag dit topic weer in de actieflijst verschijnen en vreesde al voor dit droeve nieuws...
Na de grote openheid van Ronald over de slechte evolutie van zijn ziekte, en het duidelijke afscheid van zijn wagenpark om zijn familie daar niet mee op te zadelen, is dit niet echt een verrassing, maar het blijft toch schrikken.
Mijn medeleven voor de weduwe en kinderen!

R.I.P. Ronald.

Ondanks mijn vermeende grote mond zijn er momenten dat ik stil ben/ stil val. Ik weet dan niet goed wat ik zeggen laat staan schrijven moet, vandaar mijn vertraagde post.

De reacties hierboven geven mijn gevoelens al goed weer. En er zijn forumleden die dit mooier en beter kunnen omschrijven. Toch is het waardeloos wanneer je wordt ingehaald door een (slopende) ziekte. Ik waardeerde zijn humor, het enthousiasme waarmee Ronald sleutelde, praktische maar soms onconventionele oplossingen bedacht en deze deelde op dit forum. Ik zal hem missen.
Mijn medeleven gaat uit naar zijn familie.

Beste Ronald,
hoewel ik slechts de ervaringen via het forum heb meegelezen, zal je gemist worden.
De creativiteit, de passie voor auto's en de kunde er wat mee te doen, alle lof hiervoor.

Evengoed een vroeg einde is bitter, zo cru kan deze ziekte helaas zijn.

Sterkte voor familie, bekenden en vrienden van Ronald.
Rust in vrede.

Wat een treurig bericht. Het laatste bericht van Ronald in dit topic had ik gemist. Ik had dan ook hoop op een ander soort update toen ik dit topic opende. Rust zacht Ronald. Je zult ook hier gemist worden. :(

Hier word je toch stil van... Veel sterkte aan de nabestaanden gewenst.

Heb nooit veel gereageerd in dit topic, maar las altijd wel mee. Was heerlijk topic om door te lezen.

Treurig om te lezen dat er weer een creatieve auto liefhebber niet meer onder ons is. Hoewel ik ook meer een lezer ben vond ik zijn topic erg leuk/interessant om te volgen. Ik wens zijn familie en naaste omgeving veel sterkte.

Even een ouder topic omhoogschoppen. 2 jaar geleden was Ronald nog op dit forum. Over 4 dagen is het precies twee jaar na zijn sterfdag, 14 mei 2016. Voor wie hem niet mee heeft gemaakt, lees dit topic eens door. Voor wie hem wel heeft meegemaakt, lees dit topic eens door voor old time sakes.

Ik zag gisteren de 412-aanhanger te koop staan, toen moest ik weer aan Ronald denken. Goed om dit topic weer eens door te lezen!

Twee jaar geleden alweer......

Ik heb eens gehoord, en het blijft me bij: je bent pas echt dood als er niet meer over je gepraat word.

Zijn brug, met het dak van de garage er aan gemaakt zodat beiden omhoog gingen, wat een oplossing, zo simpel, maar zo effectief.

Twee jaar geleden alweer.....

Ja, twee jaar alweer. Daarom kon ik het niet laten nu al te posten, niet die 4 dagen af te wachten. En wat toch mooi, dit topic. Wat een verhalen van Ronald. En nu over Ronald.

uwbuurman zei:
Even een ouder topic omhoogschoppen. 2 jaar geleden was Ronald nog op dit forum. Over 4 dagen is het precies twee jaar na zijn sterfdag, 14 mei 2016. Voor wie hem niet mee heeft gemaakt, lees dit topic eens door. Voor wie hem wel heeft meegemaakt, lees dit topic eens door voor old time sakes.

14 mei 2016.... dat is vandaag 6 jaar geleden, dat ons een markante forummer ontvallen is. Ronald, de man die een schuur had, die te laag was voor een brug met auto. Dus ging zijn dat op en neer met de brug. Geniaal. 6 jaar.....

Zes jaar alweer. De verhalen voelen als gisteren. Zal het topic dit weekend nog eens doorlezen.

Ik denk nog regelmatig aan dit topic en de briljant oplossingen van Ronald, met het garage dak als hoogtepunt.

Terug
Bovenaan