ronald's garage met een volvo amazon / land rover en een sparta sport

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
Telkens als ik dit topic lees krijg ik kippenvel. Sterkte de komende tijd en laten we hopen dat er meer positief nieuws te melden valt in 2014.

Zojuist je topic met veel plezier aan het doorlezen, kom je het trieste verhaal tegen. Goed om te lezen dat de kuren aanslaan.

Over je auto's kunnen we ook kort zijn, prachtig!

ronald39 zei:
weinig auto nieuws MAAR WEL GOED NIEUWS OVER DE KUUR . HIJ SLAAT AAN . DE TUMOREN ZIJN ENORM AFGENOMEN . pjuuw . dat is het mooiste nieuws van 2013 , nu bezig met de 3e kuur . geen autonieuws maar moest het ff kwijt

Nou, dat is mooi. Zet 'm op. (tu)

ronald39 zei:
bedankt allemaal . en 2014 word het weer helemaal .

heb er ook weer meer zin in . dus wat kl.te klusjes die altijd blijven liggen
bij de amazon wel eens wat elektra storingen ff de zekering schuren wat met de draden kl..ie en ze mopperde niet meer .

dat is al een verschil ff door de straalkast heen

en wat verdacht stekkers er uithalen

en alles werkt weer .

iedereen een goed uiteinde en een zeeeeeeeeeeeeeer goed 2014 .

en denk om de vingertjes

Nog goed nieuws op de rand van 2013 dus, fijn te horen Ronald! (tu)
En hopen dat het qua gezondheid nog beter zal gaan in 2014!
Ook voor jou een fijne jaarwisseling!

alles loopt en doet het . dus tijd om weer eens wat te bedenken :
een aanhanger van een rest stukje auto . ( hergebruik is in )

eerst maar ff kijken hoe het met de dissel komt .
en natuurlijk een reden bedenken om weer wat gereedschap aan te schaffen > je moet toch wat als gereedschapoviel

dit past . morgen de boel vast maken en voor kant bedenken .

Ha ha, goed bezig. Je bent net zo'n freak als ik.:}

Vandaag ook nog een setje T-greep dopsleutels gehaald. 8-)

Greetzz Renate.

lekker knutsel dagje . weinig meters maken . maar het moet wel stevig en vast .

en als laatste

morgen de rest . dit was het bewerkelijkste deel ,

blij dat het zover klaar is

keuren hoeft niet hij/zij blijft onder de 750 kg .
maar moet natuurlijk wel veilig zijn .

en het gaat weer door . ff passen

en bo denk . ik ga maar vast een plekje uitzoeken

de ramen er uit . alles word dicht gelast ,

en natuurlijk da laatste is een taaie en breekt

deze week dus de ramen en deursponningen dicht lassen en nog wat bij de achterklep .
en ff denken over wat voor kleur ze moet krijgen ,
ik heb qua trekkende voertuigen
blaauw
groen
rood
grijs

deze kleuren worden het niet .

ik vind wit een vreselijke kleur voor een auto ,

Ik vind die beesten echt geweldig :)
Heb er een zwak voor, komt denk ik ook vooral door de familie Flodder :p
Door hun wil ik ooit in m'n leven nog een zwarte bouvier.

Wel jammer dat je ze tegenwoordig bijna niet meer ziet :(

ze zien er altijd wat woest uit en kleine kinderen zij er toch wel bang voor . maar heb nog nooit zo"n lieve hond meegemaakt

Mijn ouders hebben er vroeger ook een gehad. Mooie beesten. Misschien zie je ze juist door de familie Flodder zo weinig. ;)

Kleur is een lastige. Ik dacht dat het dezelfde kleur zou worden als je 'hele' 412. Misschien beige? Of een andere tint blauw of groen dan je nu hebt? Zo'n klassieke lichtere tint (richting azuurblauw/mintgroen)?

Dakloos zei:
Mijn ouders hebben er vroeger ook een gehad. Mooie beesten. Misschien zie je ze juist door de familie Flodder zo weinig. ;)

ik denk dat het komt door het woest uiterlijk . echt . de meeste mensen zijn bang . en het is zoln goeiesukkel

Kleur is een lastige. Ik dacht dat het dezelfde kleur zou worden als je 'hele' 412.

dat vind ik niet mooi . het moet er wat uitspatte/niet bij horen .

maar idd . licht groen is ook een goeie

Leuk zeg!
Cremewit dan? Is wat sprekender dan gewoon wit.

De motor is er al uit neem ik aan? Hij ligt wel mooi horizontaal zo te zien, heb je de torsieas al bijgesteld soms?

denk dat het idd creme wit zal worden . net als het dak van de laro . daar heb ik ook nog een potje van staan . ik heb m met de knik in de dissel . waterpas gemaakt . motor is er uit en daar onder komt een vloer . met reserveband en eventueel lading .

de ramen zijn dicht gemaakt en afgekit . maar dan moet het niet hard gaan waaien . nu zitten er allemaal takjes en blad resten in (td)

ff laten drogen deze week en er afsnijden . nog de aanhechting lassen tussen voorschot en carrosserie en schuren .
wil m dit weekend gaar spuiten

zo op de foto valt het wel mee .:p

eerst het goede nieuws . de tumoren zijn weg . alleen nog wat littekens te zien . dus voorlopig GEEN chemokuur meer .
dan de aanhanger

geplamuurt en geschuurd
ontvetten en morgen in de kleur .bruin met een creme scheedeltje

Gefeliciteerd Ronald! Dat is goed nieuws!! (tu)

Aanhangwagen wordt toch niet wit? Ben wel benieuwd naar het resultaat!

dank je wel . nee . creme is toch een wat te besmettelijke kleur . als donker rood te veel van het goede is .kan altijd het dak nog creme wit

ronald39 zei:
dank je wel . nee . creme is toch een wat te besmettelijke kleur . als donker rood te veel van het goede is .kan altijd het dak nog creme wit

Donkerrood gaat er denk ik icm de auto erg verkleurd uitzien, maar ben benieuwd. :-D

Hé Ronald, dat is geweldig nieuws man, gefeliciteerd. :-D Kun je eindelijk weer rustig slapen.

En de momenten dat je wakker bent ben je trouwens ook lekker bezig. :D

Greetzz Renate.

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Donkerrood gaat er denk ik icm de auto erg verkleurd uitzien, maar ben benieuwd. :-D

doe k er een andere auto voor . (:P)

maar zie wel hoe het komt .

Goed om te lezen!, en "zie wel hoe het komt": groot gelijk!

Je gaat toch niet over de stickers heen spuiten, toch?

helaas . de donker rode verf wil niet spuiten en verdunt wil het niet mengen . dus is ze bruin geworden . met een creme dakje . fotos komen morgen als ze aangekleed is;)

kijk...dat zijn goede berichten!

Nu lekker genieten van de hobby...en ben benieuwd naar het eindresultaat van de donor auto tot aanhanger!!

TADAAAAAAAAAAA , hier is ze . ik vind het wel geslaagt

en zo was ze nog compleet

van de week nog binnen in wat panelen maken , en weer een project klaar

haha . ja die heb ik al liggen . maar wil ze op spatlappen monteren . en daar moet ik ff tijd voor maken :-D

heb ik aan gedacht . maar het is een kar en die moet beladen worden met stookhout ed . dus glas is nogal fragiel . vandaar . en ik wou de achterraam gebruiken voor mijn auto i.v.m achterruit verwarming :}

Terug
Bovenaan