ronald's garage met een volvo amazon / land rover en een sparta sport

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
Leuk gedaan! Ben wel benieuwd naar foto's in het daglicht. Eigenlijk moet je er nog oude reclame op laten schilderen :D

Beste Ronald goed nieuws en je hebt er weer een keurige aanhanger bij.

Ik zag op de blauwe variant het mistachterlicht hangen onder de bumper. Ik dacht, laat ik waarschuwen vanwege de verplichte lamp op de aanhanger. Maar.... ik weet ook niet alle regel(tje)s. Vanaf wanneer was dat ook al weer??

Sinds 1 juli 2006 moeten aanhangwagens tot 750 kg verplicht voorzien zijn van een of meer mistachterlichten. Deze verplichting geldt ongeacht het bouwjaar van de aanhanger. Wel geldt er een uitzondering: indien de trekkende auto geen mistachterlicht heeft, dan hoeft de aanhangwagen die ook niet te hebben. Voor aanhangwagens die zwaarder zijn dan 750 kg (dus voorzien van een eigen kenteken) geldt dat zij één of twee mistachterlichten moeten hebben, als ze zijn gebouwd na 31 december 1997. Als de aanhangwagen eerder is toegelaten, is een mistachterlicht niet verplicht.
uit: https://www.bovag.nl/faq/?categoryID=12

Kijk dat wist ik dus nog niet: Bij het trekken door de rode 412 (zonder mistachterlicht) is er blijkbaar geen verplichting.
Maar aangezien je met meerdere voertuigen deze kar wilt gaan trekken en ik niet alle voertuigen uit je garage goed heb kunnen bekijken of daar wel een mistpit op zit is het te overwegen om het oude mistachterlicht erop te plaatsen? Misschien wordt het lot van de "Vari-kar" tot een populair uitleenobject waarbij deze achter moderne auto's komt te hangen...

NB Blinderen zoals de oude grijs kentekenauto's of een oude reclame zijn leuke aanvullingen.:)

Goed nieuws! De aanhanger is leuk geworden, ik sluit me verder bij Barri aan een leuke ouderwetse reclame erop zou het afmaken. (tu)

mistlamp hoeft idd niet . want heb ze op trekkende voertuigen ook niet .
tje en reclame . wat zou er op moeten . het is niet een super strak ding en gaat zwaar gebruikt worden voor stookhout . op en aanmerkingen / ideeen
zijn welkom .

Een kwetsbare mistlamp achterop is ook niet alles.....
Een idee:

Ronald’s garage
voor al uw oldtimer onderhoud
levert ook stookhout :D

de eerste proefritjes zijn gemaakt

zat nog wat een wiebeltje in . maar heb de veren wat strakker aangetrokken . en 1 band veranderd die had een platvlak .

ligt lekker achter de auto . moet m nog maat eens vol gooien en zien wat ie dan doet . maar verwacht daar geen problemen mee

Ziet er netjes uit Ronald. Heerlijk boedelbakkie. Alleen nog geen reclameuitingen erop?
Ben benieuwd hoe het loopt indien volgeladen met stookhout.

Er zit nogal eens verschil in tussen de ene en de andere kar. Het is inderdaad fijn als zo'n kar onopgemerkt achter de wagen hangt. Het is alleen minder fijn dat je vaak ongemerkt te hard gaat rijden. Je weet het wel; aankoppelen, witte nr plaat, verlichtingscheck. Maar toch, voorjaarszonnetje in het gezicht, rustig optrekken en even later ongemerkt zit je op de 100. Ehh ik had toch een kar bij me??
Herkenbaar?:D

ja zeker herkenbaar B) .

en de reclame . heb ook nog een glas in lood bedrijfje . misschien dat dat er op komt .

Uw reclamewens is ons bevel:

Ronald’s garage
levert op verzoek ook stookhout

En is uw kind een brokkenpiloot
Ronald maakt alle maten glas in lood! :}

Altai zei:

Ronald’s garage

En is uw kind een brokkenpiloot
Ronald maakt alle maten glas in lood! :}

Ronald’s garage
Voor al uw oldtimer onderhoud

en is uw kind een brokkenpiloot
Ronald maakt alle maten glas in lood!

Kwaliteit is mijn kenmerk
en ik lever nooit half werk :}

[sub]n.a.v. A3 white leuk op een halve aanhanger[/sub] (tu)

Die laatste is inderdaad de leukste combi (hoewel de andere ook leuk zijn).

Ik zou alleen nog een imperiaal op de aanhangwagen zetten. Geeft denk ik zeker bij de laatste combi een leuk geheel.

De anderen waren voor de proefritjes. Hiermee, dat is toch het echte werk.B)

Leuk altijd zo'n aanhangertje
Gezien het doel van de aanhanger snap ik dat er geen glas meer in zit. Maar gewoon glas had ik persoonlijk wel mooier gevonden.

Zwart plexiglas tegen de raamopeningen aan zou wel mooi zijn. Dan lijkt het glas. Alleen folie of zwart lakken zoals iemand eerder zei geeft niet echt een glas effect. Plexiglas wel.

helaas moet ik de boel opruimen . nu te koop alles . de 4 autos en een berg onderdelen . heb geen zin in bandentrappers . als je echt belang bij iets hebt kom je en bied je . :(

pb of bel 0650438389 / 0683268790

Hee, wat lees ik nu?? Ik sta niet snel met mijn mond vol tanden.... Hoe moeten we dit nu lezen? Het ging begin van het jaar zo goed en dan zo'n somber bericht en een blauw teleurgesteld gezichtje. :( Of er is ellende in de relatie of ernstiger.
Ik zat helemaal klaar om te zien hoe je aanhanger/reclameobject er definitief uit zou komen zien.
Ronald, ik wens je in ieder geval sterkte.

Zo, ik had gehoopt op een positiever bericht. In ieder geval heel veel sterkte. Mocht ik iets voor je kunnen betekenen dan laat het me weten.

ja helaas is het de gezondheid . na de chemo is er nog5 % blijven zitten en groeit weer . artsen zijn niet positief qua herstel . ben wel bezg met bestralen om de boel rustig tehouden . en ga morgen naar het avl n a dam . hoop dat ze daar nog wat kunnen .

Heel veel sterkte Ronald. Ik lees je topics altijd met plezier, ondanks de nare bijsmaak soms. ik wens je veel moed en kracht toe.

Tja, wat moet je hier nu op zeggen... Heel veel sterkte iig!

Vwb verkoop: misschien is het makkelijk om even een lijstje te posten wat je nu te koop hebt en wat je er ong voor wil hebben, om eea te bespoedigen?

Inderdaad heel veel sterkte gewenst, ik heb je topic met veel plezier gelezen tot nu toe. Ik vond het mooi om te lezen dat het weer beter ging met je gezondheid, dit nieuws is dan extra zuur. Normaals heel veel sterkte gewenst.

Lieve hemel, ik bezoek dit topic voor het eerst. Ben verbijsterd door wat jij allemaal voor elkaar krijgt! (tu)

En dan zoiets triests te lezen op deze pagina... :,(
Ik wens je alle sterkte, heb meerdere malen de vernietigende werking van deze ziekte gezien.
Geniet zolang je nog niet te ziek bent om te genieten! (tu)

bedankt allemaal . qua onderdelen is het zoveel . denk aan motoren . versn bakken . plaatwerk . verlichting .eigenlijk alles aan een auto . heb div projecten/slopers gekocht voor onderdelen .

en genieten doen we zeker .

hoef er de wereld niet voor . pb maar wat je zoekt .

dit was het over de verkoop . wil er hier geen advertentie rubriek van maken . :}

Ik kan alleen maar zeggen veel sterkte.

Veel succes met de verkoop, zie als Volvo liefhebber wel wat leuks staan maar zou het nooit zo willen kopen. Dat zou me niet het juiste gevoel erbij geven.

Groetjes,
Jan

Ronald, ondanks de opbouw van de berichten ben ik toch geschrokken. Ook zit ik er tegenaan te hikken want ik weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen/schrijven. Ik wens jou en je geliefden veel sterkte en hoop dat jullie de komende tijd met en van elkaar kunnen genieten.
Nogmaals sterkte en succes met de verkoop.

Sterkte kerel....

Moeilijke keuze, maar wss wel de beste....

Misschien weet ik nog wel iemand die misschien nog bij een auto belang heeft...

Allemachtig Ronald, jij wordt zo wel door de emoties heen geslingerd zeg.

Juist omdat ik denk dat jij een positief ingesteld mens bent is het des te meer schrikken nu.

Ik wens je heel veel sterkte en doorzettingsvermogen.
Verder weet ik niet wat ik moet zeggen/schrijven.

Greetzz Renate.

bedankt allemaal . ben zeker een positief ingesteld mens . maar ook realistisch . morgen eerst naar het avl horen wat zij er nog vanzeggen .
en de medische wereld versteld laten staan .

Audi80Coupé zei:
. Mocht ik iets voor je kunnen betekenen dan laat het me weten.

als je belang hebt bij autos en/of onderdelen bel me maar . maken we er een prijsje van

O man, wat moeten we hier nou op zeggen? Vreselijk bericht, we blijven hopen op het beste. Succes met de verkoop :(.

Terug
Bovenaan