ronald's garage met een volvo amazon / land rover en een sparta sport

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
bij het nog wat nalopen van apk punten . als voor bereiding van de echte apk in december . kom ik nog wat verborgen schatten tegen :S

dus opzoek naar andere . maar gelukkig gevonden op een 1/2 uurtje rijden (:P)

dat was een masseltje . voor weinig en dichtbij

vanavond de aandrijf assen en nieuwe remcilinders en remleidingen weer gemonteerd

morgen weer verder . :T . proost

zo de 412 is weer klaar op naar de volgende

de volvo amazon begon steeds meer een lapjes kat te worden qua herstel werk met een iets andere kleurtint groen ,

en het echte herstelwerk , kom je dan ook tegen ,

en zo ben je lekker bezig . en krijg ik last met urineren . zit er een tumor in de blaas .

die is er nu uit . maar dan kom je in de medische molen en zit je div dagen in het ziekenhuis testen te doen .

hoop dat alles wat meevalt ,

want zit liever in men hok dan daarzo .

Die 412 is echt geweldig. Wat een mooie auto is dat. (tu)
Sterkte met de onderzoeken. Even belangrijkere zaken dan auto's.

iedereen bedankt voor het medeleven . vandaag de puncties gehad . en dat is me 100% meegevallen . nu wachten op volgende week vrijdag voor de uitslagen

nou , mee valt het dus niet , klein kansje om hier te mogen blijven , maar we gaan er voor ,
vorige week de eerste 3 daagse chemokuur gehad , en die doet nu hopelijk zijn werk , ik schrijf hopelijk want heb er behalve dak moe ben geen last van , dus das dan weer een pre ,

ook maar weer het hok in om de amazon in de kleur te krijgen
schuren

en afplakken

en nog meer plakken

en de verf

en het resultaat

heb om 8.30 de houtkachel aan gezet en het is er een graad of 22 , droogt t lekker snel
goed gegaan op 1 condens druppel op de motorkap

beetje meezit deze week weer opbouwen

tja .veel keus hebik niet :S
beetje met de hobby bezig . denk er dan ook ff niet aan

Netjes hoor, die spuitklus aan de Amazon! (tu)

En je doet best luchtig over je ziekte/aandoening vind ik. Heel veel sterke in ieder geval! Laten we hopen op een spoedig en fijn herstel!

Dapper bezig hoor. (tu)
Maar ik begrijp het best, bij ons is het ook gewoon therapie.

Sterkte en beterschap.

Greetzz Renate.

bedankt allemaal . en je kunt wel zien dat het niet professioneel gespoten is . en 50 € aan verf . maar dat maakt mij niet uit . ze ziet er weer redelijk uit .

ben blij dat het er op zit .

Ziet er niet eens zo heel erg slecht uit (vooral niet als je het omrekent naar het professioneel spuiten ervan). Ik ben benieuwd naar scherpe foto's van de lak, als alles er weer op en aan zit.

Lees nu trouwens pas je bericht over je gezondheid. Klote man, kan er niet meer van maken. Veel beterschap in ieder geval. Zo krijgt het werken aan je bolide ineens een heel andere lading.

heel veel sterkte....

wel leuk dat je zo creatief het lakwerk erop maakt...oftewel..handmade Volvo! Uniek in zijn soort...heeft ook wel wat vind ik....

Helaas geen goed nieuws dus. Beterschap! Ik ben ook wel benieuwd naar meer foto's van de Volvo als het af is, lijkt goed geslaagd.

thanks allemaal .

probeer deze week m af te monteren . en dan wat fotos overdag te maken . tis mijn 3e auto die ik met dit type gammaverf spuit . en het resultaat is goed . maar een prof job is veel mooier .

Heel veel sterkte. Ik hoop dat de kuur aanslaat! Fijn dat je afleiding hebt met de auto's.

ronald39 zei:

zo de eerste auto is verkocht . door alle toestanden er niet aan toegekomen om er een goed baasje voor te vinden . morgen wordt ze opgehaald . ook al een vracht onderdelen verkocht . jammer maar helaas . kan men vriendin niet met een bult oud ijzer laten zitten

langzaam wat opruimen . dan doet dat iig niet zoveel pijn .

verder de 2e driedaagse kuur gehad . voel me erslapje bij . maar niet ziek of misselijk . dusdas weer een voordeel

Ehm: "langzaam opruimen"?

Daar heb ik even geen antwoord op.

Greetzz Renate, die nu even helemaal uitgepraat is. . .

Dat is natuurlijk geen leuke reden om te verkopen. Gelukkig heb je nog genoeg speelgoed over en leek dit Landrover project wel afgerond (al blijf je natuurlijk altijd bezig met dit soort auto's).

PascalD zei:
Ziet er leuk uit deze Volvo.

dank je

Hoe gaat het verder met je?

de ene dag beter dan de andere .

niets smaakt meer . maar je moet wel eten om aante sterken . :(

Kom ik na enige tijd nog eens in dit topic,
lees ik het nare nieuws.
Veel sterkte alvast van mijn kant.
Hoedanook,
je houdt er de moed in en zit nog boordevol plannen,
en de juiste mentale ingesteldheid kan wonderen verrichten,
dus dat zit alvast wel goed.
En wat de 412 en Volvo betreft: die zien er verbazend goed uit!

Ik ken je dan wel niet, toch wil ik je veel sterkte toewensen!

Je hebt overigens een prachtige volvo! (tu)

Pfoe, om die reden een auto verkopen, dat is wel een héél nare reden! :(

De Volvo ziet er trouwens goed uit! Best netjes gespoten zo te zien!

Altijd naar om te lezen over deze ziekte, wat mij altijd weer verbaast is de lust om de strijd aan te gaan. De een strijd en wordt geleefd, legt alles aan de kant, en hier hebben we Ronald die nog even de garage deels opruimt, de Volvo nog onderhanden neemt, de boerenkool die niet meer smaakt, en een kuurtje tussendoor.

Klasse prestatie!

de laro zou toch al weg . maar was er nog niet toe gekomen een goede baas te zoeken . . en tja dat duett verhaal is nu wel uit/afgesteld . heb met de huidige eigenaar afgesproken dat ie m weer te koop zet . en als ik er weer heil in zie en ze is er nog . dan haal ik er op (tu)

weinig auto nieuws MAAR WEL GOED NIEUWS OVER DE KUUR . HIJ SLAAT AAN . DE TUMOREN ZIJN ENORM AFGENOMEN . pjuuw . dat is het mooiste nieuws van 2013 , nu bezig met de 3e kuur . geen autonieuws maar moest het ff kwijt

Héé, das goed nieuws. (tu)

Fijn dat je 't even laat horen. :-D

Op naar een fijn(er) 2014.

Greetzz Renate.

Heftig zeg. Was net je topic weer even aan het doorspitten toen ik het nieuws over je gezondheid las. Gelukkig lees ik het net pas met de laatste toevoeging dat de kuur aangeslagen is.

Voor jou en je gezin in ieder geval alvast een voorspoedig en gezond 2014 toegewenst.:-D

Grtz Michel

Goed om te lezen.....

ik wens je de beste wensen alvast voor 2014..!!

..en ja...dit zou je gewoon van de daken willen schreeuwen dit nieuws!

Terug
Bovenaan