Guest
Gave collectie en prachtige werkplek. Ik denk dat iedereen van een dergelijke situatie droomt
. Goed bezig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

ronald39 zei:hoi radar . ik denk er over na . als ie weg gaat dan is ie voor jou

Barri zei:En het lijkt je ook allemaal zo makkelijk af te gaan! Even dit, even dat![]()
Moderator
Fryske Hynder 126560 zei:Nou ik niet.....eerder een nachtmerrie....met de groeten uit Snits. Mijn welgemeende advies: koop gewoon één fijne auto en ruim die oude meuk op. Het wordt nooit meer wat.
Fryske Hynder 126560 zei:Nou ik niet.....eerder een nachtmerrie....met de groeten uit Snits. Mijn welgemeende advies: koop gewoon één fijne auto en ruim die oude meuk op. Het wordt nooit meer wat.
Moderator
Fryske Hynder 126560 zei:Begrijp goed, ik bedoel het absoluut niet vervelend. Maar je hebt er een hoop werk en zorg aan, er gaat toch geld in zitten en waarvoor.... Zo bedoel ik het, en met één recente auto met aircootje en navi rijdt je zoveel fijner.
ronald39 zei:De daily is mijn werkbus een T 5
Fryske Hynder 126560 zei:Begrijp goed, ik bedoel het absoluut niet vervelend. Maar je hebt er een hoop werk en zorg aan, er gaat toch geld in zitten en waarvoor.... Zo bedoel ik het, en met één recente auto met aircootje en navi rijdt je zoveel fijner.

ronald39 zei:dank radar . pb me je adres ff . dan stuur ik die deel 3 op
Radar zei:ronald39 zei:dank radar . pb me je adres ff . dan stuur ik die deel 3 op
zojuist een PBtje verstuurd!
thnx alvast!

Radar zei:ziet er goed uit !