Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GebruikersNaamInGebruik zei:Ik heb de Renault Grand Scenic Intens 130PK 5p. besteld (leaseauto). Heb uiteraard ook een proefrit gemaakt. Het is geen snelheidsmonster maar hij rijdt prima! En wat een mooie en praktische auto! Super ruime kofferbak (765L). Ben zelf niet al te lang (1,75m) dus beenruimte is geen issue met 3 kleine kinderen. Helaas is de levertijd vertraagd van begin mei naar eind juli / begin september. Bummer!
opdegrens zei:GebruikersNaamInGebruik zei:
Ben even benieuwd hoe de motor is bevallen tijdens de proefrit. "Stotterde" de motor ook tussen ca 50 en 70 KM ?
opdegrens zei:GebruikersNaamInGebruik zei:Ik heb de Renault Grand Scenic Intens 130PK 5p. besteld (leaseauto). Heb uiteraard ook een proefrit gemaakt. Het is geen snelheidsmonster maar hij rijdt prima! En wat een mooie en praktische auto! Super ruime kofferbak (765L). Ben zelf niet al te lang (1,75m) dus beenruimte is geen issue met 3 kleine kinderen. Helaas is de levertijd vertraagd van begin mei naar eind juli / begin september. Bummer!
Ben even benieuwd hoe de motor is bevallen tijdens de proefrit. "Stotterde" de motor ook tussen ca 50 en 70 KM ?
adinsx zei:opdegrens zei:GebruikersNaamInGebruik zei:Ik heb de Renault Grand Scenic Intens 130PK 5p. besteld (leaseauto). Heb uiteraard ook een proefrit gemaakt. Het is geen snelheidsmonster maar hij rijdt prima! En wat een mooie en praktische auto! Super ruime kofferbak (765L). Ben zelf niet al te lang (1,75m) dus beenruimte is geen issue met 3 kleine kinderen. Helaas is de levertijd vertraagd van begin mei naar eind juli / begin september. Bummer!
Nog altijd geen goede oplossing vanuit de importeur opdegrens?
GebruikersNaamInGebruik zei:Ik heb de Renault Grand Scenic Intens 130PK 5p. besteld (leaseauto). Heb uiteraard ook een proefrit gemaakt. Het is geen snelheidsmonster maar hij rijdt prima! En wat een mooie en praktische auto! Super ruime kofferbak (765L). Ben zelf niet al te lang (1,75m) dus beenruimte is geen issue met 3 kleine kinderen. Helaas is de levertijd vertraagd van begin mei naar eind juli / begin september. Bummer!
jorissti zei:GebruikersNaamInGebruik zei:Ik heb de Renault Grand Scenic Intens 130PK 5p. besteld (leaseauto). Heb uiteraard ook een proefrit gemaakt. Het is geen snelheidsmonster maar hij rijdt prima! En wat een mooie en praktische auto! Super ruime kofferbak (765L). Ben zelf niet al te lang (1,75m) dus beenruimte is geen issue met 3 kleine kinderen. Helaas is de levertijd vertraagd van begin mei naar eind juli / begin september. Bummer!
Heb er ook een mogen bestellen als leaseauto in December en deze is nu ook twee maanden vertraagd.
Wordt eind mei ipv eind maart...
Gaat lekker bij Renault, met auto's bouwen gaat het al niet vanzelf.....
Problemen met leverancier onderderdelen is me verteld.
adinsx zei:Las vorige week inderdaad een bericht op een Frans forum dat de productie weer op gang is.
Ferre zei:adinsx zei:Las vorige week inderdaad een bericht op een Frans forum dat de productie weer op gang is.
En waar ze nu deurpanelen van de Zen gaan inbouwen op de Intensom levertermijnen wat in te korten...
Bose voorlopig met de correcte deurpanelen, maar ook een langere levertermijn...
GebruikersNaamInGebruik zei:Ferre zei:adinsx zei:Las vorige week inderdaad een bericht op een Frans forum dat de productie weer op gang is.
En waar ze nu deurpanelen van de Zen gaan inbouwen op de Intensom levertermijnen wat in te korten...
Bose voorlopig met de correcte deurpanelen, maar ook een langere levertermijn...
ohh..? Waar haal je deze informatie vandaan? En is dit dan een tijdelijke maatregel en worden dan achteraf de deurpanelen van de Intens alsnog gemonteerd?
Ferre zei:GebruikersNaamInGebruik zei:Ferre zei:adinsx zei:Las vorige week inderdaad een bericht op een Frans forum dat de productie weer op gang is.
ohh..? Waar haal je deze informatie vandaan? En is dit dan een tijdelijke maatregel en worden dan achteraf de deurpanelen van de Intens alsnog gemonteerd?
Van mijn dealer, ik veronderstel dat ze dit enkel gaan doen om sneller te kunnen leveren en dat er dan achteraf andere worden gemonteerd, hoop ik toch voor degene die een Intens aangekocht hebben![]()
GebruikersNaamInGebruik zei:Ferre zei:GebruikersNaamInGebruik zei:Ferre zei:adinsx zei:Las vorige week inderdaad een bericht op een Frans forum dat de productie weer op gang is.
Van mijn dealer, ik veronderstel dat ze dit enkel gaan doen om sneller te kunnen leveren en dat er dan achteraf andere worden gemonteerd, hoop ik toch voor degene die een Intens aangekocht hebben![]()
Mijn dealer is niet scheutig met informatie. Enige standpunt dat ze innemen is levering eind juli / begin augustus. Details blijven achterwege.
Ferre zei:Dan is mijn dealer heel open hierin, alle info die hij weet, laat hij dan ook weten...
Gisteren goed nieuws gekregen van Renault zelf. Bose gemaakt op 20 maart en volgende week geleverd bij dealer. Ze verontschuldigden zich over de slechte communicatie betreffende Apple Carplay en Android Auto...Ze wisten wel niet of dit nu op mijn wagen zou zitten of niet. Blijkbaar is de communicatie met het Franse hoofdkantoor niet optimaal...
Ik vrees dat je dan even moet overleggen met je garage of de invoerder...GebruikersNaamInGebruik zei:Hoe werkt dat precies met de dashboarden en panelen van de Zen op de Intens? Ik heb toch betaald voor de Intens materialen?
Steve s zei:Hey Allen,
Ik snap het niet goed meer want ik heb bericht gekregen van mijnn dealer dat mijn auto nu in belgie is en deze word geleverd aan mij op 20/5.
Dat is een Grand Senic Bose edition full option.
Hoe komt dat jullie nog niet weten mijn is besteld in januari?
Ferre zei:Steve s zei:Hey Allen,
Ik snap het niet goed meer want ik heb bericht gekregen van mijnn dealer dat mijn auto nu in belgie is en deze word geleverd aan mij op 20/5.
Dat is een Grand Senic Bose edition full option.
Hoe komt dat jullie nog niet weten mijn is besteld in januari?
Mijne op 23/01 besteld, GS4 BOSE, maar nog geen bericht...20 euro/dag compensatie kan vlug oplopen zo...was voorzien 28/04.
Dat is natuurlijk niet leuk. Nu komt transportschade wel vaker voor, zoals een beschadigde bumper, of als gevolg van bv. een gevallen rij plaat. Als de schade maar onzichtbaar hersteld wordt, en niet al te groot was, dan is dat niet erg in mijn ogen.Steve s zei:Hey allen
Even een update normaal Was mij levering voorzien van de grand scenic bose op 20/5 nu krijg ik te horen van de garage dat er transport schade Is en dat de verzekering van de transport firma moet komen kijken eerst alvorens dat ze het kunnen herstellen en ze weten niet wanneer dit Is ?? :-( :-(
KadettRT zei:Je gaat toch geen herstelde auto accepteren als nieuw?!