Guest
Ik ben eigenlijk al heel blij dat renault niet de fout heeft gemaakt die bmw wel maakte met de i3:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D-C zei:Thiago zei:Reactie:
"De 'organische' vormen van de Scenic zorgen er wel voor dat het ontwerp een nogal lompe indruk maakt".
Lomp. lees ik dat goed? L.O.M.P.??
Ik ben zo'n beetje de grootste fan van de korte C4 Picasso.
In zwart, aubergine of zilver met chrome accenten is dat een hele toffe MPV.
Maar als er 1 van de 2 'lomp' zou ogen, de Picasso (zeker de Gr Picasso) of de Scenic IV, dan weet ik het wel.
Heb ik het nog niet over de TourVAN of SportVAN van onze sympathieke vrienden in Wolfsburg.
De Scenic is zo'n beetje de meest slanke sexy bitch on wheels this side of coupés!
Ja dat jij wel fan bent van de Scenic was me inmiddels wel duidelijk
Ik niet. Ik vind de Scenic pompeus.
RickM zei:Ook grappig te vernemen dat jij de subliem slanke Scenic pompeus noemt.
Thiago zei:Daewoo-Chevvy:
Grappig. Ik schrijf expliciet fan van de korte C4Pic te zijn, maak jij er Scenic van. Geen probleem. Ben ik Scenic fan.
Ook grappig te vernemen dat jij de subliem slanke Scenic pompeus noemt.
Pompeus: dat is een Amerikaanse sloep als de Caddy Escalade.
Of een Daewoo, any type.
Vezes zei:Thiago, alsjeblieft, mag het een onsje minder zijn?
Thiago zei:Evengoed zal ik - ach, ben de beroerdste niet - trachten rekening te houden met de beperkingen van anderen.
AnthonyRS zei:Maar de misser zit mijn inziens in de binnenruimte. Ik kon niet fatsoenlijk achter mijzelf zitten (1.80m).
Ami zei:Ik heb er ook in gezeten en het viel (ook) mij op dat de Scenic niet heel ruim is. Meer een design-bak (zoals bv ook DS-5), dan een MPV. Ben benieuwd naar 7 zitter.
AnthonyRS zei:Ik heb er afgelopen vrijdag even ingezeten op de beurs. De auto ziet er absoluut top uit! Van binnen en van buiten weinig gekke dingen op te merken. Maar de misser zit mijn inziens in de binnenruimte. Ik kon niet fatsoenlijk achter mijzelf zitten (1.80m).
Nissan GT-R zei:Geen Rouge Flamme? Ach, Rouge Carmin ziet er mooi uit, de 2 blauwtinten ook. De rest hoeft niet echt![]()
Roder zei:Nissan GT-R zei:Geen Rouge Flamme? Ach, Rouge Carmin ziet er mooi uit, de 2 blauwtinten ook. De rest hoeft niet echt![]()
Renault lijkt óf Rouge Flamme óf Rouge Carmin aan te bieden, zie Talisman en Mégane.
Voor mij graag een Jaune Miel/Noir Etoile!
Roder zei:Ja die is er zeker, zoals te zien is de een two-tone en de ander niet...
Nee, het gaat echt om het bi-color, zoals ook op de captur.theovn zei:Is het niet met en zonder panoramadak cq voorruit?
Juist niet. Die vlakke blinkende plaat met een display met te grote randen is bij de Scenic nog groter en dominanter.iDS zei:Het dashboard van de Scenic ziet er zoveel mooier uit dat dat van de Talisman en Mégane: de doorlopende vorm van scherm naar middenconsole en de plaatsing en vorm van de centrale ventilatieroosters. Sluit mooi aan bij de Espace en komt zoveel hoogwaardiger over als de dashboards van de sedanmodellen.