Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
- sturen zou wat directer mogen. Wat wazig rond midden stand.
1 van de motorstanden moet je dan niet op sport zetten, want die reset hem telkens weer (degene die ervoor zorgt dat ie langer in zijn toeren blijft hangen voor ie schakelt waarschijnlijk.danielauto zei:Stuur staat inderdaad op Sport. Echter, elke ochtend staat dat kreng weer op standaard.
Hangjas zei:der Magistrat zei:Mijn Lumia 640 past er erg mooi in, ik ga proberen morgen eens te meten voor je (als ik het niet vergeet).
Alvast bedankt voor het opmeten.
der Magistrat zei:Hangjas zei:der Magistrat zei:Mijn Lumia 640 past er erg mooi in, ik ga proberen morgen eens te meten voor je (als ik het niet vergeet).
Alvast bedankt voor het opmeten.
Wat vliegt de tijd! Goed: 16cm op 6cm.![]()
tenner de hond zei:Als het aan mij had gelegen was hij ook blauw geweest....maar de vrouw wou geen blauw.. en wie is de baas? Juist de vrouw.
Dus weer een zwarte.. nr 3 achter elkaar. En telkens zeg ik: geen zwarte meer.
De zetelverwarming is geen probleem nu staat die op de hoogste stand tot maart 😊.
De cruise control op 150'is ook geen probleem ,als je gas geeft moet je 100% alert zijn anders loopt het wel eens fout.
De snelheidsbord herkenning werkt dat goed?
De HUD is die wat overzichtelijk?
en de DAB radio werkt die goed met de haaienvin? zelf hebben we pas een vw golf 8 gekocht maar daar werkt de DAB echt heel slecht van met de haaienvin antenne.
Martinspire zei:Kun je die sharkfin ook naderhand monteren trouwens?
Hoezo moet er bekleding los voor een sharkfin? Of is dat omdat je anders de antenne niet kunt losdraaien oid?adinsx zei:Martinspire zei:Kun je die sharkfin ook naderhand monteren trouwens?
Zeker, zie mijn topic. Ik heb hem zelf gemonteerd met de dealertechnicus. Het is wel even wat werk. Binnenbekleding rechterzijde kofferbak loshalen en hemelbekleding.
Martinspire zei:Als het een minuutje werk is, vind ik het prima, maar dit klinkt als meer werk![]()
Een sharkfin wordt gelakt, een antenne is dat niet. Daarbij verwacht ik niet dat ie dezelfde kleur heeft.
Verder heb ik net als jij grijze spiegels, dat zou nog wel kunnen maar zelfs daar kun je het niet in krijgen zo te zien.
En gezien je bereik er ook niet beter van wordt, laat ik mn antenne lekker zitten
tenner de hond zei:De verkopen raade me aan geen alcantara te nemen omdat die idd snel slijt.
zelf heb ik nu een audi en die is voorzien van leer , na 120000 km is dat nog zo goed als nieuw hier zie je nog geen krakje in.
ik hoop dat deze renault megane me niet gaat teleurstellen want ik heb in hèt verleden een renault 19 16v gehad (1990) nieuw gekocht maar maar dat was een echte ramp...alles ging daaraan stuk en de service van de dealer was ver te zoeken.
tenner de hond zei:Heeft de megane een opbergvakje voor een zonnebril?ik kom het nergens tegen in de brochure. .
opdegrens zei:Wellicht had je beter kunnen wachten op de nieuwe 1.3 TCe.
SN- zei:In het begin stond het verbruik van de GT ook zo hoog. normaal zou het verbruik tussen de 7 en 8,5 zitten met af en toe eens door te duwen. Naar mate met tijd reset de computer deze soms automatisch.