DB Vrijaldenhoven zei:
@Martinspire: ik heb geen tutorial voor je want het werkte bij mij meteen. Ik heb de nieuwste apk gedownload, geïnstalleerd, telefoon via USB met de Mégane verbonden en er kwam meteen een android auto 'knopje' in mijn r-link scherm te staan.
Inmiddels heb ik het hele android auto weer verwijderd. Voegt wat mij betreft niks toe.
Ik krijg dus niks te zien. Heb een S7 met Echoerom erop, misschien dat dat nog uitmaakt, maar hij lijkt hem alleen te zien als opslag.
RikRace zei:
Mooie bak, lekker ruig ook. Ben benieuwd wat de specs gaan worden, hoe hij er van binnenuit uit ziet en wat ie moet gaan kosten. Verwacht dat ie in Nederland wederom onbetaalbaar is voor de doelgroep waar hij voor bestemd is.
Ben er ondertussen achter dat de ACC niet aangepast kan worden (erg jammer dat een vierde tik van de afstand dat niet gewoon uitschakelt) en ook een fatsoenlijke equalizer lijkt hopeloos. Zal Renault er nog eens over mailen. Zeker van een Bose versie had ik wel wat meer settings verwacht op audio-vlak. Ook Android Auto nog niet aan de praat gekregen. Ook andere kabeltjes maakt niet uit. Eerste deukje zit er inmiddels ook al in. Op de 1 of andere manier is naast het Renault Sport logo onder de linker portier (dus naast de instaplijst) een klein deukje ontstaan. Volgens mij zat die er bij levering niet in, maar wel zonde. Al kan ik deze nog altijd laten uitdeuken denk ik. Komt bij de eerste beurt wel en verder ook niet zichtbaar vanuit buiten.
Dan nog wat zaken die ik niet thuis kon brengen:
1) Kun je de hoogte van de LED verlichting nog aanpassen? Bij ouderwetse verlichting heb je altijd zo'n schuifje om hem wat hoger te zetten, maar bij deze zie ik hem niet zitten. Boekje meldt wel wat over halogeen-schroefje maar weet eigenlijk niet of die er bij LED ook op zit. Nou zag ik wel dat hij aanpast naargelang er meer personen achterin zitten, maar vooralsnog wil ik hem standaard gewoon wat hoger. Hoeft niet eens veel te zijn, maar genoeg om iets verder het licht te krijgen. Groot licht is ook echt een bak licht trouwens. Verbaas me welke borden allemaal gaan oplichten in de verte
2) Kun je de coyote app ook nog disablen? Of is verwijderen de enige optie? Ik vind Flitsmeister namelijk superieur aan Coyote dus heb hem niet echt nodig. Maar op de 1 of andere manier kun je een app niet permanent uitschakelen. Enige wat Flitsmeister mist is popups, maar ik ben toch al aan de geluidjes gewend, dus dat heb ik ook niet echt nodig. En FM praat nu door Coyote heen, dus daar versta ik inmiddels ook niks meer van haha.
3) Gister kaarten ook even geupdate en nu geeft ie soms "geen kaarten voor deze locatie beschikbaar" (oid) aan. Geen idee waarom en als ik navigatie open is ie verder gewoon beschikbaar. Erg vreemd. Had ook dat een notificatie van een app die geactiveerd was niet weg wilde, maar ondertussen is die weer wel foetsie.
4) Bij automatische airco, zie ik soms dat ie de airco-modus zelf uitzet. Je merkt dat vrij snel eigenlijk (zeker nu met dat natte weer), toch wil ik hem eigenlijk wel automatisch hebben staan, maar vind ik hem vervolgens ook wel snel de ventilatoren uitschakelen als de temperatuur is bereikt. Lijkt erop dat ik maar manueel moet gaan werken, maar heeft iemand hier nog wat tips over? Heb het idee dat ie na het bereiken van de temperatuur wel gewoon door mag gaan.
5) Tussen de automatische handrem en het opbergvak zit een klein vakje. Heeft dat verder nog een bepaald nut?
6) Wat zijn jullie instellingen voor de persoonlijke multi-sense? En waarom?
Begin in ieder geval steeds meer te wennen aan de auto. Motor loopt erg goed en de snelheid bevalt me wel. Ook ligt ie echt strak in de bochten, mede ook door de goede Continental banden. Verschillen tussen rij-profielen van multi-sense merk ik niet echt. Alleen bij sport dat ie dus zo hoog in de toeren gaat lopen, maar verder? Jammer dat in sommige schermen ook de help-functie ontbreekt om wat meer uit te leggen over functies. Zonder het boekje vind ik bv aandrijflijn en aandrijving wat onduidelijk. Boekje geeft daarin ook geen duidelijkheid en het lijkt me vooral de vertaling die wat gebrekkig is daarin. Misschien dat ik in het Engels ook nog eens door de interface moet lopen