Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie 'm nu wel. Weird. Volgende keer eerst even refreshen... je neigt wel naar de Multivan lijkt het?Bij mij doet ie het wel.
En de auto uit Duitsland halen? Of mag dat niet?Poeh….eerste calculatie van de leasemaatschappij valt fors tegen.
Maakt de Multivan wel echt te duur. Wat opties inleveren zal daar niet helpen, helaas.
Nu eerst maar even oriënteren wat bij deze leasemaatschappij qua budget een beetje mogelijk is. Want ik heb geen zin om telkens een configuratie in te leveren en dan nul op rekest te krijgen. Dus ik wil even een inschatting van catalogusprijs/type auto wat nu al rondrijdt in deze catagorie zodat ik weet waar ik vanuit kan gaan.
Ondanks dat er genoeg andere opties zijn voelt het wel een beetje als teleurstelling dat deze Multivan niet kan. Vooral de two-tone zou (als duurste optie) moeten afvallen en dat is voor mij dan eigenlijk meteen een no-go.
Geen ideeEn de auto uit Duitsland halen? Of mag dat niet?
Dan mis je wel nog het chroompakket. Dat is bij Pon alleen maar een (gratis) optie op de two-tone en zorgt voor een chromestrip tussen beide kleuren. Rare (Pon-)constructie.Two tone is ook best duur af fabriek dacht ik. Is de helft wrappen niet een optie?
Een Multivan in two-tone is toch redelijk normaal?Verder ga ik maar eerst weer even “normaal doen” en kijken wat “normale mensen” in deze categorie leasen.![]()
Ik was er al een beetje bang voor in vergelijk met de andere auto’s in je lijstje stak deze er in mijn calculaties ook met kop en schouders bovenuit. Had je misschien de prijs excl. in je hoofd zoals Volkswagen deze op de website toont? (Vw schaart hem namelijk onder de bedrijfswagens)Poeh….eerste calculatie van de leasemaatschappij valt fors tegen.
Maakt de Multivan wel echt te duur. Wat opties inleveren zal daar niet helpen, helaas.
Nu eerst maar even oriënteren wat bij deze leasemaatschappij qua budget een beetje mogelijk is. Want ik heb geen zin om telkens een configuratie in te leveren en dan nul op rekest te krijgen. Dus ik wil even een inschatting van catalogusprijs/type auto wat nu al rondrijdt in deze catagorie zodat ik weet waar ik vanuit kan gaan.
Ondanks dat er genoeg andere opties zijn voelt het wel een beetje als teleurstelling dat deze Multivan niet kan. Vooral de two-tone zou (als duurste optie) moeten afvallen en dat is voor mij dan eigenlijk meteen een no-go.
Ligt eraan. Ik denk dat iemand met veel TSI- en/of DSG-problemen niet veel tijd nodig heeft om na te denken. Maar wat betreft bovenstaand model, welke fabrikant verkoopt deze nog niet?Van een Duits kwaliteitsmerk naar een Toyota... dat doet toch niemand?
Even overheen gelezen, nog gefeliciteerd met je nieuwe baan!ik werk er nog niet eens, hè!
Het is iets hoger.Als ik de Multivan door de calculator heen haal bij ons dan kom ik op €1200,00 ex btw (48 maanden, 40000km per jaar) heb ik alleen winterbanden als extra. Voor de rest is ie zo kaal als zijn kan….
Voor dat geld kan je een boel aangekleed leuks uitzoeken!![]()
Wagen zit “in the flow”. Staat klaar bij de dealer.Stockfoto's tellen niet mee![]()
Gemini vertelde mij dat het een 2025 Buick Enclave Avenir is. Dat leek me sterk, dus na een kleine correctie heb ik de juiste auto gevonden. Mooie keuze!Sneakpeak:
![]()
Ik heb geen foto’s gemaakt. Stom hè?Stockfoto's tellen niet mee![]()
Heel indrukwekkend inderdaad. Echt beetje zo’n flair van voor de Amerikaanse markt ontworpen aziaat, zoals de wat grotere Lexussen , Genesis etc. Persoonlijk zwak voorMooi dat die auto in het budget past. Zijn indrukwekkende auto's als je er eentje ziet rijden. Ben heel benieuwd hoe die bevalt in de praktijk.
Dat is ‘m, inderdaad.Dan is het de zelfde kleur die ik ook mooi vindt
![]()
@Rembrandt hele mooie auto heb je gekozen duimen dat het binnen de leasebedrag past.
Het is dus zeker dat je de CX-80 hebt gekozen? Gaaf en onverwachts! Arisan red is echt prachtig.
Moderator
He, daar reed ik donderdag nog! Had ik toch ff wat beter moeten kijken.Nou, ff op de fiets stappen en die IJssel over naar de Kayersdijk voor een foto.![]()
Dan is het de zelfde kleur die ik ook mooi vindt
![]()
@Rembrandt hele mooie auto heb je gekozen duimen dat het binnen de leasebedrag past.
Dan ben je vlak bij mij langs gekomen. Volgende keer even een stop doen.He, daar reed ik donderdag nog! Had ik toch ff wat beter moeten kijken.
Hij is 25 centimeter langer dan de CX-60.Zo’n 80 is nog groter dan de 60 toch? En die is al zo groot!