s velthuis
Startmotor
PS: erg fraaie tekening, hoe heb je die gemaakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ter lering voor mensen die zo gek zijn om wellicht nog eens een Alfa te willenQuadrifoglio Verde zei:Na 3,5 jaar en 91000km is de Giulietta eruit gegaan. Er zat toch een aantal dingen aan te komen die eigenlijk niet zouden moeten mogen bij een een auto van dergelijk bouwjaar en deze kilometerstand. Wellicht zouden de kosten hoog zijn (...)
en de lol was ervan af.
MWH zei:Gezien de eisen en alternatieven snap ik dat je hierop uitkomt. Alfa en Fiat snijden zichzelf in de vingers met hun getreuzel.
Ben ik ook benieuwd naar. Voor mezelf sprekende, ik heb vond de verschillen erg groot. Een Giulietta rijdt anders dan het gros van de C-segmenters als je het mij vraagt. Het begint al met de opstelling van de pedalen, bij de Giulietta staan ze alledrie op 1 lijn, waar bij de meeste auto's het gaspedaal verder van de bestuurder af staat dan koppeling en rem. Schijnt fijn te zijn als je heel and toe toepast ofzo. Dat zorgt ervoor dat je een andere rijpositie moet aannemen in de Alfa, ik moest daar heel erg aan wennen. Verder stuurt de Giulietta veel directer (ik zou zelfs zeggen nerveus) dan het gros van de andere modellen.s velthuis zei:MWH zei:Gezien de eisen en alternatieven snap ik dat je hierop uitkomt. Alfa en Fiat snijden zichzelf in de vingers met hun getreuzel.
Denk niet dat dat een vrijwillige keuze is...
Vraag me af of je in praktijk nog verschil ervaart in rijgedrag tussen bv een Leon en een Giulietta. Als je het emotionele aspect van rijden in een bepaald merk even uitschakelt.
Moderator
DeeTwee zei:[
Ben ik ook benieuwd naar. Voor mezelf sprekende, ik heb vond de verschillen erg groot. Een Giulietta rijdt anders dan het gros van de C-segmenters als je het mij vraagt. Het begint al met de opstelling van de pedalen, bij de Giulietta staan ze alledrie op 1 lijn, waar bij de meeste auto's het gaspedaal verder van de bestuurder af staat dan koppeling en rem. Schijnt fijn te zijn als je heel and toe toepast ofzo. Dat zorgt ervoor dat je een andere rijpositie moet aannemen in de Alfa, ik moest daar heel erg aan wennen. Verder stuurt de Giulietta veel directer (ik zou zelfs zeggen nerveus) dan het gros van de andere modellen.
Valt wel mee hoor, heb ik ook op m'n Focus. Icm een automaat biedt het meestal wel meer mogelijkheden.Neffie zei:Dat is best bijzonder ACC met een handbak. Ik wist niet dat dat mogelijk was.
hoe is het weggedrag?