Flickr werkt even niet mee, dus ik kan niet laten zien hoe het er nu uitziet. Op het voorspatbord zat ook nog een klein deukje, dat had ik zelf nog niet eens gezien. In ieder geval zit het aan de achterkant van de bumper met tie wraps vast en aan de voorkant met zwarte tape. Ziet er niet uit, maar volgens de schadehersteller kon ik op deze manier rustig ermee naar Spanje.
Pas 6 oktober wordt de auto gerepareerd, het weekend ervoor zouden we er nog meer naar de Nurburgring, maar dat is wel de laatste locatie waar je met een gehavende auto wilt rijden, dus dat moeten we maar even verzetten.
Kun je niet een vervangende auto huren of meekrijgen die je mee mag nemen naar het buitenland?
Ik denk niet dat dat kan, de auto is gewoon rijdbaar en functioneert op zich goed.
Heel erg vervelend! Niet om flauw te doen maar de motorkap lijkt ook wel iets ontzet te zijn?
Ik denk dat de bumper ontzet is; het hele deel vooraan rond de motorkap is bumper.
Het is naar, vervelend, je zit er niet op te wachten.. maar 'gelukkig' is het je 75 niet. Toch?
Dan was inderdaad de ramp niet te overzien geweest

Ik denk niet dat er zomaar ergens een bumper voor een 75 America op de plank ligt.
Het slechte mens in mij twijfelt dan toch of de camera achter de voorruit een rol heeft gespeeld bij de afweging om een briefje achter te laten. Briefje of niet, naar om je auto zo terug te vinden en zeker zo'n fraaie Alfa.
Foutje kan gebeuren natuurlijk, maar ik vraag me af hoe iemand dit voor elkaar krijgt, de auto lijkt ook nog best ver terug in het vak te staan. Hopelijk wordt het allemaal goed opgelost. Voordeel bij een nadeel, het scheelt je wel weer insecten verwijderen na zo'n lange vakantierit...
De dashcam werkt alleen als je rijdt. Ik weet dat ze ook bestaan die aan gaan op het moment dat je auto wat beweegt als deze stil staat, maar dat doet die van mij niet. Het zou natuurlijk kunnen dat het een preventief effect heeft gehad. Nog een ander voordeeltje is dat ik straks weer een steenslagvrije bumper heb.
Ha ik herken de plek waar de foto met de 75 is gemaakt. Het 'Loont' om daar met de bloemen in de bloei wat mooie plaatjes te schieten!
Heel scherp, ik snap hem inderdaad

We wonen aan die kant van de stad, het is voor ons heel dichtbij.
Boekenmarkt was wel leuk he?
Klopt, maar ook heel druk, je kon vaak amper bij de kraampjes komen. Maar wel leuke dag gehad.
Heel strak parkeren en niet opletten hoe ver de deur open kan. Je weet wel

Ik zag een mooie foto vanuit de showroom van Wim Prins.
Een klassieker wil je inderdaad niet buiten aan de staat parkeren. Het is zonde dat de auto na een paar jaar krasjes, putjes en beginnende roest heeft. Mooie Abarth, de 75 komt er ook vandaan.