Guest
Ziet er in vergelijking met de andere suv coupes van de Duitse collega's, zeer beschaafd uit. Wat mij betreft had de Cayenne er vanaf begin zo uit mogen zien, zeer geslaagde toevoeging in ieder geval.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
s velthuis zei:Een coupe was ooit een lage driedeurs. Tegenwoordig is een verhoogde vijfdeurs liftback suv ook al een coupe. Een shooting brake mag gewoon een verlengde vijfdeurs suv zijn.
Mijn vierdeurs sedan heeft een Webasto dakraampje. In de breedte ligt de motor in het midden.
Ik heb meteen m'n auto op Marktplaats geadverteerd als roadster met middenmotor.
s velthuis zei:Een coupe was ooit een lage driedeurs. Tegenwoordig is een verhoogde vijfdeurs liftback suv ook al een coupe. Een shooting brake mag gewoon een verlengde vijfdeurs suv zijn.
Mijn vierdeurs sedan heeft een Webasto dakraampje. In de breedte ligt de motor in het midden.
Ik heb meteen m'n auto op Marktplaats geadverteerd als roadster met middenmotor.