Peugeot 308 (SW p. 26)

image_29.jpg

Eerste live foto van een zwarte GT.

Omdat ik een zwarte GT-line in bestelling heb ben ik wel geïnteresseerd in nog meer foto's. Dus als je iets tegenkomt....

nordic_blue zei:
ENTE zei:
Als early adopter tegen de niet verkrijgbaarheid van AdBlue aangelopen. Bij geen enkel Total station (verplicht voor mij en tevens preferente leverancier van Peugeot als ik de stickers op de 308 moet geloven) verkrijgbaar in kleine flacons.
Ook de dealer is nog niet ingespeeld op de AdBlue 308; geen mogelijkheid tot aanschaf van flesjes. En voor even bijvullen was in het grote Peugeot Paleis geen tijd op zaterdag....wachten tot de beurt is de remedie.

Zit vlak voor de 25K beurt en systeem begint nu te piepen dat ik nog maar 2K kan rijden. Nu zijn er de laatste dagen van die dagen tussen dat het erg hard gaat met de kilometers, dus dat gaat spannend worden!

De dealer wist nog wel te vertellen dat je het systeem niet zelf kan/mag resetten als je zelf bij gaat vullen.
Zou dus betekenen dat zelf bijvullen helemaal geen optie is, want de auto start gewoon niet als je de melding niet kan opheffen.

Iemand al ervaring?

Ik heb toevallig a.s. maandag een afspraak bij de dealer om de AdBlue bij te vullen. Het is een afspraak waarop ik kan wachten (heb vrijdag gebeld en kon de maandag al terecht).
Kreeg de melding bij ca. 22.000 km. Voor mijn gevoel werd de auto de laatste paar duizend kilometer iets minder zuinig, maar kan ook aan mijn rijgedrag gelegen hebben. Of wel of niet bijvullen zelf mogelijk wordt weet ik niet, ik begin er in ieder geval niet aan. Die 2 keer per jaar even wachten overleef ik wel.

Ik moest ook UREUM/ADBLUE bij laten vullen en kon bij een dealer meteen even tussendoor terecht. Men dacht dat het wel 15min zou duren, maar ze krijgen mijn lampje (en dus de warning) niet gereset. Ze zeggen dat omdat je het zelf zou kunnen kopen/bijvullen er geen mogelijkheid is om het te resetten en dus het vanzelf als 'op goed niveau' moeten worden uitgelezen doro het vlottertje en daarmee de melding weg gaan. Ik heb nu dus nog steeds de WARNING (nog 2100km) op het dashboard!

Iemand ook ervaring mee? Anders ga ik van de week weer aan de bel trekken bij de dealer dat het nog niet verdwenen is.
P.S. Het klopt dat de auto iets minder zuinig ging rijden de laatste 1000kms, Van 1 op 20, naar 1 op 19 voro de 130pk diesel Hatchback BLE.

Voor mijn gevoel ging de wagen 'inhouden'.
Ben doorgereden tot de beurt, systeem gaf nog 600km aan en begint constant te piepen en diverse lampjes sprongen aan.

Ik zou sowieso aan de bel trekken. Op een gegeven moment start de boel namelijk niet meer!

ENTE zei:
Ben doorgereden tot de beurt, systeem gaf nog 600km aan en begint constant te piepen en diverse lampjes sprongen aan.

Ik zou sowieso aan de bel trekken. Op een gegeven moment start de boel namelijk niet meer!

Heb ik weer. Het lampje gaat niet uit...2100km and counting down!

E-One zei:
ENTE zei:

Heb ik weer. Het lampje gaat niet uit...2100km and counting down!

Het waarschuwingslampje is UIT. Na 20km en een stuk of 4x starten had het systeem nu door dat het 100% was bijgevuld. Misschien dat hij juist te vol zat en het vlottertje iets moest dalen om het goed te registreren.

En dan zie je dit als je 's ochtends bij de auto komt: (Linkjes ipv foto's om databundel te besparen voor de mobiele lezers)

[Klik 1]
[Klik 2]

(td)

Auto afgesleept en twee tijdelijke zomerbanden eronder. Mijn winterbanden waren nergens op voorraad. Volgende week dinsdag de twee nieuwe winterbanden eronder.

Hetzelfde ook al eens meegemaakt met mijn Astra-J 140PK sport

[Klik 3]

En ja, de auto is inmiddels alweer eens door de wasstraat gehaald. Hij staat weer te blinken. :-)

Dan kom je er nog goed van af, ik ken een Peugeot dealer waarbij ze de lichtmetalen velgen van alle op het voorraadterrein staande 308's gestolen hebben!

J_P_P zei:
Vijanden in de buurt? Of waren andere auto's ook lek geprikt?

Bij de Opel was het een gerichte actie. Er lag ook een briefje onder de voorruit. Uit het briefje bleek als snel dat het niet voor mij bedoeld was.
Dit keer was er ook een andere auto waarvan de banden lek geprikt waren, maar nee geen vijanden. :-) Wel een reden dat wij gaan verhuizen, nu alleen nog wachten tot het huis gebouwd is, :-(

speedtouch zei:
Dan kom je er nog goed van af, ik ken een Peugeot dealer waarbij ze de lichtmetalen velgen van alle op het voorraadterrein staande 308's gestolen hebben!

Dan komt die dealer er nog goed vanaf, Er zijn landen waar kinderen van vier, 30KM moeten lopen in de hoop wat water te kunnen drinken.

(M.a.w. leed/frustratie/irritatie/boosheid vergelijken is zinloos. ;-) )

dat is idd erg zuur als je zowat gebeurd.

Bij ons in de straat hebben in de nieuwjaarsnacht van verschillende auto's de spiegels eraf getrapt. (waaronder bij die van mijn vader).

azge37.jpg

Vandaag mijn 308 SW Limited Gris Moka op mogen halen bij de dealer.
Wat een fijne auto is dit, vergeleken met de Renault Megane die ik hiervoor reed. :)

Rayman2k5 zei:
azge37.jpg

Wat een fijne auto is dit, vergeleken met de Renault Megane die ik hiervoor reed. :)

Feli!, Maar toch chroom? Ik dacht dat de chromen strips juist niet op de limited zaten. Gelukkig wel!

Mcsluis zei:
Rayman2k5 zei:
azge37.jpg

Mooie car!! Veel plezier en veilige km ermee:-D

Feli!, Maar toch chroom? Ik dacht dat de chromen strips juist niet op de limited zaten. Gelukkig wel!

De limited is exact hetzelfde als de BLE, maar dan zonder chromen dakrails en chromen rails in kofferbak, simpelweg omdat deze niet meer leverbaar waren eind van het jaar, vandaar de limited. Persoonlijk vind ik deze uitvoering zonder dakrails een stuk chiquer staan, zeker in het zwart.

308SW BLL zei:
Mcsluis zei:
Rayman2k5 zei:

Mooie car!! Veel plezier en veilige km ermee:-D

De limited is exact hetzelfde als de BLE, maar dan zonder chromen dakrails en chromen rails in kofferbak, simpelweg omdat deze niet meer leverbaar waren eind van het jaar, vandaar de limited. Persoonlijk vind ik deze uitvoering zonder dakrails een stuk chiquer staan, zeker in het zwart.

Thanks!!

Zoals 308SW BLL al zei is het eigenlijk een BLE, maar persoonlijk vind ik het "missen" van de dakrails ook mooier.
Mijn vorige auto was zwart, vandaar dat ik "persé" geen zwart wilde, verandering van spijs.. doet eten.. zeg maar ;)
Ik vond de kleur Gris Moka uit de kleurenreeks het mooiste tot z'n recht komen op de 308, maar dat is uiteraard smaak.

lymfo zei:
Afgelopen vrijdag heb ik mijn 308 sw BLE (rich oak ) mogen ophalen :-D Twee weken later dan verwacht door drukte bij de lederinbouw.

Wat rijdt de auto super :D

Alleen wat mij opvalt en wellicht komt dat door mijn beleving, maar als ik de temperatuur zet op >20 grd, Airco uitzet, maar wel het automatisch laat regelen wordt het binnen niet warm (ritten lander dan 1,5 uur).

Zijn er meer mensen die dit ondervinden?

De dag na mijn bericht heb ik met een winterjas, handschoenen en muts in de auto gereden. Zelfs op standje HI werd er geen warme lucht geblazen.
De volgende dag was ik van plan om een tripje naar de dealer te maken, maar eerder in dit forum werd al gesproken over het zelfoplossend vermogen van de 308 en dit is wederom het geval..Tot op heden kan ik met een gerust hart met een korte broek in de auto zitten zonder het koud te hebben.

lymfo zei:
De dag na mijn bericht heb ik met een winterjas, handschoenen en muts in de auto gereden. Zelfs op standje HI werd er geen warme lucht geblazen.
De volgende dag was ik van plan om een tripje naar de dealer te maken, maar eerder in dit forum werd al gesproken over het zelfoplossend vermogen van de 308 en dit is wederom het geval..Tot op heden kan ik met een gerust hart met een korte broek in de auto zitten zonder het koud te hebben.

Laat toch even je thermostaat(huis) nakijken. Was bij mij ook al vrij snel kapot en is onder garantie vervangen.
Dat was ook het enige mankement en inmiddels rijd ik al 1 jaar en 23.000 kilometer probleemloos.
Veel plezier van jouw 308!

Over zelfoplossend vermogen gesproken: er is zowaar weer een tik hoorbaar in de achtervering. Rij nu even zonder belading in de achterbak, daar kan ie dus niet tegen.
Gewoon ramvol plempen zo'n SW(:B

Gilletti zei:
Laat toch even je thermostaat(huis) nakijken. Was bij mij ook al vrij snel kapot en is onder garantie vervangen.
Dat was ook het enige mankement en inmiddels rijd ik al 1 jaar en 23.000 kilometer probleemloos.
Veel plezier van jouw 308!

Bedankt zal ik doen, ook gezien het onderstaande..

ENTE zei:
Sterker nog: er is een update voor. Vreemd dat ze nieuwe 308jes niet meteen aanpassen *-)

Was dit trouwens zo'n terugroepactie?

Ja, klopt.
Bij mijn SW hebben ze onlangs bij de 25K beurt iets geprutst met het kachelhuis.

Vorige week ook eindelijk mijn 308 in ontvangst mogen nemen. Fijne auto!

20141229_140247_zpse9ee0ab4.jpg

20141229_142131_zps805788a4.jpg

Ik zal binnenkort betere foto's maken

Morgen krijgen ik een connect apps dongel van de dealer om het uit te testen voor een paar maanden.ben benieuwd

Mooie wielen, inderdaad(tu)

Vanmiddag even een filmpje geschoten. Stapvoets over een drempeltje in de parkeergarage. Let op de verfijnde klanken van de achtervering....:,(

Wel goed nieuws vanuit het AutoPaleis: de kras en pit als aandenken aan de 25K beurt worden verholpen. Netjes(tu)

Heren, net een 308sw bleu lease limited topaze besteld.

Nu zit ik met nog wat onduidelijkheid

Zit er op deze versie het volgende:
-Acheruitrij camera. zo niet kan dit achteraf ?.
-bocht verlichting

Misschien kan ik beter vragen wat het verschil is tussen executive lease en limited

Ook wil ik vragen of er iemand ervaring heeft met led of xenon aftermarket setjes.

M@use, Ik zou eens beginnen met dit topic door te lezen. Meeste is al behandeld.

Valt je BLL nog in de 14% bijtelling? Denk het haast niet.

M@use zei:
Heren, net een 308sw bleu lease limited topaze besteld.

Nu zit ik met nog wat onduidelijkheid

Zit er op deze versie het volgende:
-Acheruitrij camera. zo niet kan dit achteraf ?.
-bocht verlichting

Misschien kan ik beter vragen wat het verschil is tussen executive lease en limited

Ook wil ik vragen of er iemand ervaring heeft met led of xenon aftermarket setjes.
*Geen camera, alles is achteraf in te bouwen ook andere systemen.. Bochtenverlichting zit überhaupt niet op de 308.
*Verschil is dat de limited geen dakrails en geen chromen strips in kofferbak heeft (omdat deze simpelweg niet meer leverbaar waren in de eindejaars 14% oorlog (:B ) maar verder exact hetzelfde als de executive. Dus wel chromen omlijsting rond de ramen, extra getinte achteruit en zijruiten. Panorama dak enz enz.

*Beste kun je Pilot (merk) setje kopen 6000k, is mooi wit licht en pilot heeft een mooie lichtstraal zonder dat de wereld voor je verblind word. nut smiley

J_P_P zei:
feddesman zei:
Morgen krijgen ik een connect apps dongel van de dealer om het uit te testen voor een paar maanden.ben benieuwd
Anders ik wel ;)

Ik kan mijn (helaas teleurstellende) ervaringen vast met je delen:
- Start niet automatisch op, moet elke rit opnieuw handmatig ingesteld worden. Dit bespaart Peugeot dataverkeer, maar is belachelijk voor zo'n duur accessoire. Als boordcomputer, radio en navigatie automatisch opstarten, moet dat met Apps ook kunnen.
- Start erg langzaam op. Is mede afhankelijk van het gsm signaal. Die is hier in de grensstreek ronduit slecht.
- De boordcomputer heeft gewoon te weinig rekenkracht om alles soepel te laten draaien.
- Peugeot navigatie werkt NIET samen met de verkeersinfo app!!!
- Opstarten duurt zo lang dat je in de file staat voordat je de info op je scherm hebt.
- Navigatie van de app is ronduit flut! Alleen simpele visuele instructies, geen geluid. Kent geen automatische herberekening van route. Omslachtige en slechte gegevensinvoer.
- Ingevoerde en opgeslagen informatie is regelmatig verdwenen. App start dan op of het de eerste keer is.
- De restaurant app laat kennelijk alleen betalende klanten zien, want ik mis er een heleboel.
- Er kunnen 4 apps tegelijk op het scherm weergegeven worden, alleen kun je niet zelf kiezen welke. Het zijn altijd dezelfde 4.
- De brandstof app werkt feilloos en geeft de laagste prijzen in de buurt aan en werkt wel samen met de Peugeot navigatie.
- Dit geldt ook voor de app die helpt zoeken naar vrije parkeergarages. Stuurde mij tijdens de Luikse markt op zondag (en die is echt druk) naar een vrije parkeerplaats direct naast de markt.

In feite zijn het allemaal toepassingen die TomTom, al dan niet tegen extra betaling, al lang in het navigatiesysteem verwerkt heeft. Peugeot zou er goed aan doen om, zoals bij sommige concurrenten al mogelijk is en al dan niet tegen betaling, via bluetooth en dataverkeer van de smartphone actuele informatie te integreren met de boordcomputer of navigatiesysteem. Dit moet zelfs met een software update mogelijk zijn. De "Link MyPeugeot" app werkt op dezelfde manier en bewijst dat het kan.
Deze connect apps dongel is veel te duur voor een ronduit slecht werkende toepassing

308 ipv 207cc zei:
J_P_P zei:
feddesman zei:
Anders ik wel ;)

- Start niet automatisch op, moet elke rit opnieuw handmatig ingesteld worden. Dit bespaart Peugeot dataverkeer, maar is belachelijk voor zo'n duur accessoire. Als boordcomputer, radio en navigatie automatisch opstarten, moet dat met Apps ook kunnen.
- Start erg langzaam op. Is mede afhankelijk van het gsm signaal. Die is hier in de grensstreek ronduit slecht.
- De boordcomputer heeft gewoon te weinig rekenkracht om alles soepel te laten draaien.
- Opstarten duurt zo lang dat je in de file staat voordat je de info op je scherm hebt.
- Navigatie van de app is ronduit flut! Alleen simpele visuele instructies, geen geluid. Kent geen automatische herberekening van route. Omslachtige en slechte gegevensinvoer.
- Ingevoerde en opgeslagen informatie is regelmatig verdwenen. App start dan op of het de eerste keer is.
- De restaurant app laat kennelijk alleen betalende klanten zien, want ik mis er een heleboel.
- Er kunnen 4 apps tegelijk op het scherm weergegeven worden, alleen kun je niet zelf kiezen welke. Het zijn altijd dezelfde 4.
- De brandstof app werkt feilloos en geeft de laagste prijzen in de buurt aan en werkt wel samen met de Peugeot navigatie.
- Dit geldt ook voor de app die helpt zoeken naar vrije parkeergarages. Stuurde mij tijdens de Luikse markt op zondag (en die is echt druk) naar een vrije parkeerplaats direct naast de markt.

In feite zijn het allemaal toepassingen die TomTom, al dan niet tegen extra betaling, al lang in het navigatiesysteem verwerkt heeft. Peugeot zou er goed aan doen om, zoals bij sommige concurrenten al mogelijk is en al dan niet tegen betaling, via bluetooth en dataverkeer van de smartphone actuele informatie te integreren met de boordcomputer of navigatiesysteem. Dit moet zelfs met een software update mogelijk zijn. De "Link MyPeugeot" app werkt op dezelfde manier en bewijst dat het kan.
Deze connect apps dongel is veel te duur voor een ronduit slecht werkende toepassing
Dit is dus geen aanrader.

J_P_P zei:
308 ipv 207cc zei:
J_P_P zei:
feddesman zei:
Anders ik wel ;)

Dit is dus geen aanrader.

Nog even een aanvulling.
Ik weet niet of het door de kou kan komen en er veel aan stond in de auto (stoelverwarming, achterruit- en spiegelverwarming), maar vanmorgen wilde de connect apps niet eens opstarten. Zwart scherm met 4 lege rechthoekjes waar normaal de keuzemogelijkheden in staan.
Totdat Peugeot een snellere processor in de boordcomputer zet en de slechte 3g ontvangst vervangt door een betere en snellere 4g inderdaad geen aanrader.

Vandaag gekeken op de Peugeot site en de nieuwe uitvoeringen staan erop van de SW. De Blue Lease Premium en de Blue Lease GT-Line!
Beiden hebben nu Full-LED verlichting en specialen velgen. Ook krijg je meteen een hele lijst aan extra opties en standaart premium stoelen erin.

De BLP is niet voorzien van een panoramadak en de GT-Line weer wel. Helaas is er op de BLE geen 2.0L meer beschikbaar... Ook op de BLP niet! Dus ik ben genootzaakt om een GT-Line te kiezen met 2.0L en standaart "17 rubis velgen.

Niet dat ik het erg vindt dat ik de GT-Line moet pakken B) Vooral de speciale kleur blauw spreekt mij aan!

Bedankt voor de terug koppeling TOP.

Kan iemand mij vertellen welke aansluiting op de radio zit om een camera later achteraf nog in te bouwen.
Deze ga ik dan wel met infrarood leds bestellen, als ik het zo lees op het forum.

tips welke of welk model graag !!

Floris.kw zei:
@Megane1981

De zitpositie is mij na 1,5 week ook niet echt optimaal.
De voetsteun is voor mij gevoel te dichtbij, maar hoe rechter je de rugleuning zat hoe beter je je voet kwijt kunt.
Ben zelf nu dus al 2 weken steeds alles aan het verzetten om tot de ideale positie te komen.
Een stuk lastiger dan mijn voorgaande 6 auto's, waarvan er 3 Peugeot waren!

USB3.0 sticks pruimt het systeem prima.
Mijn USB stick is ook USB 3.0 en 64GB groot
Ik heb nu (1000km) een redelijke zitpositie gevonden. Stoel iets lager, leuning relatief rechtop.
Digitale snelheidsmeter zie ik dan prima, km-stand half/half, afhankelijk van hoe ver ik weggezakt zit haha.
Heb wel nog steeds het idee dat die voetsteun links toch te dichtbij zit (m'n vrouw zei laatst hetzelfde), maar we zijn er inmiddels aardig aan gewend.

Eerste negatieve ervaring met de navigatie ook gehad... meestal doet ie prima z'n werk, maar laatst 'vergat' de stem een afslag te melden die wel in beeld stond :S Ook de getoonde bordjes van de afslagen zijn soms wat verwarrend. Onlangs in Duitsland werd het 2e bord getoond, waar ik eigenlijk de eerste had moeten hebben. Verwarrend.. maar goed om te weten nu. Rijeigenschappen op de Autobahn waren wel erg aangenaam. Zonder moeite naar de 180km/u en dat voelde binnenin nog zeer smooth en met wat power over.

Nog wel een vraagje over de 'follow me home' verlichting. Ik was in de veronderstelling dat dit ook gold voor de voor- en achterlichten, maar het lijkt of nu slechts nog de spiegellampjes 30 sec blijven branden na uitzetten vd motor. Komt iemand dit bekend voor? Of zijn mijn verwachting gewoonweg niet correct? ;)

Ik merk wel dat de versnellingen wat 'langer' zijn dan mijn vorige Megane. Rotonde in z'n 3 is bijv niet echt een aanrader. Ook de 6e pak ik nu minder snel dan vroeger. Op een 80km/u weg met verkeer voor m'n neus blijf ik liever in de 5, want de 6 is dan wel erg laag in de rpm. Pas bij vrij baan en iets vlotter doorrijden (90km/u) kan ie voor mijn gevoel naar de 6. [sub](1.6 diesel BLE trouwens)[/sub]

Megane1981 zei:
Nog wel een vraagje over de 'follow me home' verlichting. Ik was in de veronderstelling dat dit ook gold voor de voor- en achterlichten, maar het lijkt of nu slechts nog de spiegellampjes 30 sec blijven branden na uitzetten vd motor. Komt iemand dit bekend voor? Of zijn mijn verwachting gewoonweg niet correct? ;)
Dit geldt ook voor de voor- en achterlichten. Je hebt nog een instelling verkeerd staan. Bij mij blijft alles 30 sec. aan staan. Instapverlichting blijft over het algemeen langer branden, die moet je gewoon even los zien van de 'follow me home' verlichting

Megane1981 zei:
Floris.kw zei:
@Megane1981

De zitpositie is mij na 1,5 week ook niet echt optimaal.
De voetsteun is voor mij gevoel te dichtbij, maar hoe rechter je de rugleuning zat hoe beter je je voet kwijt kunt.
Ben zelf nu dus al 2 weken steeds alles aan het verzetten om tot de ideale positie te komen.
Een stuk lastiger dan mijn voorgaande 6 auto's, waarvan er 3 Peugeot waren!

USB3.0 sticks pruimt het systeem prima.
Mijn USB stick is ook USB 3.0 en 64GB groot
Ik heb nu (1000km) een redelijke zitpositie gevonden. Stoel iets lager, leuning relatief rechtop.
Digitale snelheidsmeter zie ik dan prima, km-stand half/half, afhankelijk van hoe ver ik weggezakt zit haha.
Heb wel nog steeds het idee dat die voetsteun links toch te dichtbij zit (m'n vrouw zei laatst hetzelfde), maar we zijn er inmiddels aardig aan gewend.

Eerste negatieve ervaring met de navigatie ook gehad... meestal doet ie prima z'n werk, maar laatst 'vergat' de stem een afslag te melden die wel in beeld stond :S Ook de getoonde bordjes van de afslagen zijn soms wat verwarrend. Onlangs in Duitsland werd het 2e bord getoond, waar ik eigenlijk de eerste had moeten hebben. Verwarrend.. maar goed om te weten nu. Rijeigenschappen op de Autobahn waren wel erg aangenaam. Zonder moeite naar de 180km/u en dat voelde binnenin nog zeer smooth en met wat power over.

Ik merk wel dat de versnellingen wat 'langer' zijn dan mijn vorige Megane. Rotonde in z'n 3 is bijv niet echt een aanrader. Ook de 6e pak ik nu minder snel dan vroeger. Op een 80km/u weg met verkeer voor m'n neus blijf ik liever in de 5, want de 6 is dan wel erg laag in de rpm. Pas bij vrij baan en iets vlotter doorrijden (90km/u) kan ie voor mijn gevoel naar de 6. [sub](1.6 diesel BLE trouwens)[/sub]

Als je van een beetje uittesten houdt, zou je het volgende eens moeten testen:
Zet de verbruikmeter ipv de digitale snelheidsmeter tussen de klokken, zet de versnelling in 4 en dan kijk je wat het verbruik bij 80km/h is.
Daarna doe je hetzelfde in de 5e versnelling.
Als het goed is zal het toerental in de 4e versnelling rond 2000 toeren zijn.
Het verbruik is nagenoeg gelijk tov de 5e versnelling. Ik kan nog steeds niet achterhalen wat nu zuiniger is.
De 6e versnelling gebruik ik nagenoeg nooit. Alleen op autosnelwegenn.
Ook ik heb een 120 pk diesel.

Ben benieuwd.

Groet Philip

Wist niet eens dat je de digitale snelheidsmeter kon wijzigen voor de verbruiksmeter. Of kan dat ook echt niet bij een BLE?

Floris.kw zei:
De leasemaatschappij stond steeds in de cc van de communicatie en hebben het overgenomen i.v.m. zoals zij het noemden "tenenkrommende communicatie van de dealer naar de klant toe". De leasemaatschappij zorgt voor een Pioneer set(TS-WH500A , GM-D1004) als audio upgrade en laten dit binnenkort inbouwen.

Beste Floris, kan je me laten weten of de pioneer set al is ingebouwd en wat de ervaringen zijn?

Opast zei:
Wist niet eens dat je de digitale snelheidsmeter kon wijzigen voor de verbruiksmeter. Of kan dat ook echt niet bij een BLE?

Als jij pack security met kleurendisplay tussen de tellers hebt, dan kan je het scherm verschillende functies laten weergeven. Zelf laat ik het scherm de maximumsnelheid op die weg aangeven.

Zijn er mensen die gebruik maken van de Link MyPeugeot gebruiken op de smartphone?
Na 2 januari geeft hij bij mij geen nieuwe ritten meer weer. Ik zie wel de synchronisatie informatie, dat er nieuwe ritten zijn gesynchroniseerd.
Maar ik zie ze niet terug in de app helaas.

Zelfs de app leeg halen en opnieuw koppelen, levert hetzelfde resultaat op :(
Meer mensen hier last van ?

Squall zei:
Zijn er mensen die gebruik maken van de Link MyPeugeot gebruiken op de smartphone?
Na 2 januari geeft hij bij mij geen nieuwe ritten meer weer. Ik zie wel de synchronisatie informatie, dat er nieuwe ritten zijn gesynchroniseerd.
Maar ik zie ze niet terug in de app helaas.

Zelfs de app leeg halen en opnieuw koppelen, levert hetzelfde resultaat op :(
Meer mensen hier last van ?
Ik heb nog routes na 2 jan. (BB Q10. Met probleem dat ik alleen kan syncen als BT media sharing uit staat)

Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met de app. De routes t/m vandaag staan er in. (iPhone 5S)

Groeten Jos

ENTE zei:
Mooie wielen, inderdaad(tu)

Vanmiddag even een filmpje geschoten. Stapvoets over een drempeltje in de parkeergarage. Let op de verfijnde klanken van de achtervering....:,(

Heej, dat filmpje lijkt mij gemaakt te zijn in de parkeer garage onder de Mediamarkt in Zwolle............ Ga ik door voor de koelkast? :D

Ik was zaterdag bij de Peugeot dealer, proefrit gemaakt in een 308 SW. Maar ja, door de 20% bijtelling ipv. 14% bijtelling zal het waarschijnlijk toch een 'gewone' 308 worden. Wel wist de verkoper te vertellen dat hij verwacht dat de SW snel weer in de 14% valt. Met wat aanpassingen zit ie zo weer onder de juiste maximale uitstoot. Iemand hier dit ook al ergens gehoord? Of misschien echte info?

Terug
Bovenaan