Hmm waarschijnlijk is van Mossel dan 'vergeten' om mijn software te updaten.
Net als dat ze vergeten waren om:
- De EBS set tijdig te bestellen
- Een alternatieve audio upgrade gelijkwaardig zou moeten zijn (Alpine set Consumentenverkoopprijs 150 Euro)
- Een alternatief geen nut heeft als deze later leverbaar is dan de origineel bestelde set (leverbaar eind januari)
- De auto te controleren op afval voor uitlevering (plastic zakjes van onderdelen of wat dan ook)
- De shortlease auto ook op te halen (na 2x de bevestiging te hebben gehad)
En last but not least...
- Vergeten waren om de auto af te leveren ! (10 november in NL, 9 december geleverd)
De leasemaatschappij stond steeds in de cc van de communicatie en hebben het overgenomen i.v.m. zoals zij het noemden "tenenkrommende communicatie van de dealer naar de klant toe". De leasemaatschappij zorgt voor een Pioneer set(TS-WH500A , GM-D1004) als audio upgrade en laten dit binnenkort inbouwen.
Ik rijd dit weekend even naar de lokale Peugeot dealer, waar ik al 3 Peugeots(privé) in onderhoud heb gehad.
1. De software update uit te voeren,
2. Een losse schroef achter het binnenwerk van de achterklep te verwijderen
3. De kentekenplaatshouder te verwijderen en één van hen zelf te monteren. Ik word liever niet geassocieerd met van Mossel Peugeot.
Als dit hun standaard is van service leveren, dan hebben zij onder deze naam ook geen lang leven beschoren.
Zo... dat is eruit ! Ze moeten in december nog 400 wagens leveren, dus veel succes voor degene die nog wachten