automies zei:
Op pagina 101 halverwege staat bij Forumlid Mcsluis een invuldocumentje op google docs. Als je ook klachten heb vul deze dan in. Mcsluis zal dan een mailtje dichten richting Peugeot..
Ik heb deze mail nog niet geschreven. Simpelweg omdat er maar zes forummers (including myself) dit lijstje hebben ingevuld. terwijl er meer actieve forummers zijn met klachten (Hint; Ente/Gilletti). Met een lijstje van vijf probleemsituaties gaan we wedstrijd niet winnen bij peugeot. Peugeot wimpelt het af op de EBS installatie, terwijl ook mensen met de af fabriekset het probleem ondervinden. Ik wil graag aantonen dat het probleem in de basis aan de peugeot ligt (onafhankelijk van de gebruikte telefoon) en niet aan een extra geluidsinstallatie.
Dus nogmaals verzoek om dit DOC in te vullen: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1gqIgQCkg3ixqdYjEnUBZCMPhWhqJApJKNe0YggZSwks/edit#gid=0
Daarnaast heb ik het idee dat forumers het probleem hier niet altijd goed begrijpen als er wordt geroepen, "mijn auto heeft geen probleem"
Doe mij dan maar een PM'tje met je telefoonnummer en dan kunnen we testen of ik een echo hoor. Want dat is de kern van het probleem, je hoort geen echo in je eigen wagen, maar de tegenpartij hoor zichzelf echoën.
Mijn vermoeden van het probleem is dat er in de software een bepaalde vertraging aangepast moet worden oid..