Guest
dj_ko zei:Jarno™ zei:dj_ko zei:roy1975 zei:Jarno™ zei:Mark, is de cd-speler fatsoenlijk benaderbaar? Net wat zitten proberen in de auto en ik neig meer naar de Brodit-houder dan naar de hoge Kuda. De laatste vind ik iets mooier als houder, maar nadat de daadwerkelijke telefoonhouder erop zit zie je daar toch niets meer van. Dan houd je functie over, en volgens mij is het dan fijner om niets voor de ventilator/scherm te hebben. En ook iets rustiger gevoel voor het dashboard als geheel.
Iemand een goedkoop adresje voor deze brodit proclip. De houder voor m'n Iphone heb ik al
Het gaat op type 854952 van brodit.
Goedkoopste op myhandsfree.nl voor 21 euro. Iemand al goedkopere gescoord ? ;-)
Ik denk dat je hem niet heel veel goedkoper gaat vinden, ik ben zelf ook al een tijdje aan het zoeken.
Maar ik bestel hem pas wanneer ik ook daadwerkelijk mn peugeot binnen heb.
Ik bestel al jaren deze spullen bij PDAPlus.nl en heb dat gisteren ook gedaan. Na optellen van betaalkosten en verzendkosten zit je dan net onder de prijs van wat myhandsfree.nl vraagt: €27.90 vs €27.94![]()
PDAplus heb ik inderdaad ook goede ervaringen meeZitten trouwens vlakbij de VW dealer in Naarden (mocht je in de buurt komen)
De clip kost bij myhandsfree.nl toch 21 ??
https://www.myhandsfree.nl/contents/nl/p50249_Brodit_Proclip_854952_Peugeot_308_2014_-_(854952).html