sfs
Net ingestapt
Mcsluis zei:In mijn 308 BLP heb ik een EBS subwoofer en EBS versterker laten inbouwen. Zoals eerder aangegeven in dit topic heb een echo in de carkit zitten.
Dit betekent dat wanneer ik met iemand bel, de tegenpartij zichzelf na een halve seconde terughoort. Bellen is dus onwerkbaar.
De dealer geeft aan dat ze hebben getest met en zonder de EBS versterker, en dat de echo enkel aanwezig wanneer de EBS versterker is aangesloten.
Dit is dus behoorlijk naar, want nu heb ik een niet werkende carkit.
Zijn er meer mensen met de EBS versterker/subwoofer die dit probleem herkennen? Iemand tips voor hoe dit nu aan te pakken?
Met integrated sound versterker heb ik ook veel echo. Niet geprobeerd zonder de versterker. Bellen is niet heel relaxed in de auto. Bij normaal volume horen ze aan de andere kant een echo. Als je het volume heel laag zet, wordt de echo wel minder, maar dan wordt het bellen voor de bestuurder heel lastig omdat het geluid te zacht staat.
Collega rijdt 508 met integrated sound versterker en had ook altijd veel last van echo. Dit is uiteindelijk met een software update opgelost.