Peugeot 308 (SW p. 26)

rickm zei:
MarcelBr zei:
Morgen wordt hij bestickerd en komt hij er idd zo uit te zien als de Polo van mijn collega :)
De eerdere foto was een photoshop ;)

Ben wel benieuwd wat mensen die rijles krijgen zeggen over de dash layout.
En het kleine stuurwiel.

De meesten zijn er positief over, ik had al een 208 als tijdelijke lesauto en die heeft natuurlijk zo'n zelfde klein stuur.

E-One zei:
HanTheMan zei:
E-One zei:
HanTheMan zei:
Vandaag even contact gezocht met HERE vanwege het probleem met de Alert Zones.
Blijkt een probleem te zitten in de versie van Mei/Juni dus nu krijg ik die van Maart opgestuurd zodat ik de Alert Zones in ieder geval kan activeren.

Thanx Han (je bent de Man). Kan je aangeven hoe je contact hebt gezocht, want ik het het KONTAKT linkje gebruikt voor een Webformulier, maar tot op heden geen reactie. Ook niet een copy van mijn vraag. Ik heb het zelfde euvel met Mei/Juni zoals ik eerder heb aangegeven.
Haha geen probleem.
Ja ik had het ook via het KONTAKT linkje gedaan maar de 4 dagen zijn nu wel verstreken.
Even googlen op HERE levert een telefoonnummer op :) 040-2981400
Daarna kreeg ik direct een mail met een wat oudere versie (deze werkt overigens).

Hopelijk lossen ze het nog netjes op we hebben wel recht op de nieuwste versie natuurlijk.

Vanmiddag ook gebeld met HERE. En na lang uitleggen wat ik al allemaal had geprobeerd, waren we eruit. Vanaf de site download je een file genaamd E4752011439036.ZIP, maar daarin zit een POI.BIN van 7 mei. Degene die ik vervolgens meteen per mail kreeg had een POI.BIN van 4 Juni. Dus het lijkt ook alsof we nu een juni versie hebben. Wel je bestelnummer in de aanslag houden als je ze belt. Ze moeten op de site dus nog een andere versie posten. Nu liep de update als een zonnethe. In 3 min klaar.
Grappig ik kreeg vandaag ook de juni versie in de mail :) misschien wel door jouw telefoontje!

Beste mede forummers en bezitters van de nieuwe 308

Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom.
De automatische afstand en het inhouden/afremmen.
Hoe is het mogelijk om dit aan te passen? Afstand van 2 sec is erg ruim, kan het alleen niet aangepast krijgen.
En zeker op de cruise control rijden met die automatische afstandhouding en het bijremmen is erg vervelend.

Ik hoop dat iemand van jullie er al uit is.... Alvast bedankt!

Afstand aanpassen kan als volgt:
1. Cruise controle aanzetten.
2. Het knopje op de bovenkant van de cruise controle pookje indrukken.
3. Op het touchscreen verschijnt nu de instellingen van de cruise controle, inclusief de afstand en een snel menu voor standaard snelheden.

Helaas wordt de afstand niet onthouden nadat de motor wordt afgezet.

Helemaal uitzetten van de distance controle kan via de auto configuratie en dat staat een paar pagina's terug beschreven.

sfs zei:
Afstand aanpassen kan als volgt:
1. Cruise controle aanzetten.
2. Het knopje op de bovenkant van de cruise controle pookje indrukken.
3. Op het touchscreen verschijnt nu de instellingen van de cruise controle, inclusief de afstand en een snel menu voor standaard snelheden.

Helaas wordt de afstand niet onthouden nadat de motor wordt afgezet.

Helemaal uitzetten van de distance controle kan via de auto configuratie en dat staat een paar pagina's terug beschreven.

De dynamische cruise control is niet uit te zetten via de configuratie. De melding of een auto Dichtbij is, is wel in te stellen via de configuratie. Dit zijn twee verschillende dingen.

Voor de mensen met een EBS subwoofer en/of versterker. Als je het volume op 20+ zet, geven de speakers dan ook nog de lage tonen weer? Dat klinkt namelijk in de basis setup voor geen meter, maar ben benieuwd of het met zo'n EBS systeem niet lelijke + subwoofer is.

Voor zover ik kon lezen, zag ik alleen wat aannamens dat dit niet het geval zou moeten zijn. ik wil het graag met zekerheid weten voordat ik nog zo'n upgrade erbij zet.

Het wachten begint nu lang te duren... in Mei besteld, de levering is een maand opgeschoven van Augustus naar half September.
Het gaat om een 308 BLP HB Dark Blue zonder verdere opties.

its_me_leon zei:
MarcelBr zei:
Vandaag in ontvangst mogen nemen:

10408661_822823454404244_2434141562540417944_n.jpg

Waar is die mooie belettering van eerdere foto's gebleven?

En vandaag bestickerd:

10489983_471886006278989_7408879456698949611_n.jpg

P308SWII zei:

Hoe is het mogelijk om dit aan te passen? Afstand van 2 sec is erg ruim, kan het alleen niet aangepast krijgen.
En zeker op de cruise control rijden met die automatische afstandhouding en het bijremmen is erg vervelend.

Als u geen handleiding bij de 308 hebt gekregen, dan onmiddellijk terug naar de dealer.
Hebt u wel een handleiding: open deze op pagina 142 en doe wat daar staat.

revolution-nl zei:
Het wachten begint nu lang te duren... in Mei besteld, de levering is een maand opgeschoven van Augustus naar half September.
Het gaat om een 308 BLP HB Dark Blue zonder verdere opties.

Apart.... Ik heb begin mei besteld, volgende week wordt het leer ingebouwd en de week er op kan ik rijden.... Wel een SW met een aantal opties trouwens....

HanTheMan zei:
E-One zei:
HanTheMan zei:
E-One zei:
HanTheMan zei:
Blijkt een probleem te zitten in de versie van Mei/Juni dus nu krijg ik die van Maart opgestuurd zodat ik de Alert Zones in ieder geval kan activeren.

Thanx Han (je bent de Man). Kan je aangeven hoe je contact hebt gezocht, want ik het het KONTAKT linkje gebruikt voor een Webformulier, maar tot op heden geen reactie. Ook niet een copy van mijn vraag. Ik heb het zelfde euvel met Mei/Juni zoals ik eerder heb aangegeven.
Haha geen probleem.
Ja ik had het ook via het KONTAKT linkje gedaan maar de 4 dagen zijn nu wel verstreken.
Daarna kreeg ik direct een mail met een wat oudere versie (deze werkt overigens).

Hopelijk lossen ze het nog netjes op we hebben wel recht op de nieuwste versie natuurlijk.

Vanmiddag ook gebeld met HERE. En na lang uitleggen wat ik al allemaal had geprobeerd, waren we eruit. Vanaf de site download je een file genaamd E4752011439036.ZIP, maar daarin zit een POI.BIN van 7 mei. Degene die ik vervolgens meteen per mail kreeg had een POI.BIN van 4 Juni. Dus het lijkt ook alsof we nu een juni versie hebben. Wel je bestelnummer in de aanslag houden als je ze belt. Ze moeten op de site dus nog een andere versie posten. Nu liep de update als een zonnethe. In 3 min klaar.
Grappig ik kreeg vandaag ook de juni versie in de mail :) misschien wel door jouw telefoontje!

Weet eigenlijk niet wat ik met deze Alert Zones moet want wat is die verouderd zeg!

Geen 8 euro waard, want zelf de flitspaal op de A10 bij afrit Landsmeer staat er nog op. Die is 2 jaar weg. Nee, dan was mijn nissan navi beter up to date. Nu krijg ik waarschuwing (en je kunt het geluid niet verlagen) terwijl er niks staat. Bagger. We hebben nog een update nodig. Ga vragen bij HERE maar krijg vast nul op het rekest.

P308SWII zei:

Bedankt voor de hulp. De foto's een paar pagina's terug heb ik gezien en toegepast.
De meldingen auto dichtbij ben ik al kwijt.
Het ging mij meer om de aanpassing van de afstand met het oog op het automatisch bijremmen wanneer de cruise control aanstaat.
Ik ga dit zeker proberen, had al zitten spelen met de cruise handel maar kwam niet verder...

Pagina 142 heb ik over het hoofd gezien... kwam bij 147 uit en daar ben ik mee bezig geweest.

Moet nu vast goed komen dankzij jullie hulp :)

E-One zei:
HanTheMan zei:
E-One zei:
HanTheMan zei:
E-One zei:
HanTheMan zei:

Haha geen probleem.

Weet eigenlijk niet wat ik met deze Alert Zones moet want wat is die verouderd zeg!

Geen 8 euro waard, want zelf de flitspaal op de A10 bij afrit Landsmeer staat er nog op. Die is 2 jaar weg. Nee, dan was mijn nissan navi beter up to date. Nu krijg ik waarschuwing (en je kunt het geluid niet verlagen) terwijl er niks staat. Bagger. We hebben nog een update nodig. Ga vragen bij HERE maar krijg vast nul op het rekest.

Vandaar dat ik ondanks de nav in de auto met TomTom rij.
Ik mis bij de ingebouwde Peugeot Nav : juiste Poi's, flitspalen, SAT-snelheid in scherm en iedere drie maanden nieuwe kaarten.

Alleen de ophanging... Bij de mijn vorige (5008) had ik zo'n klein raampje bij de spiegel. Nu niet en kan mijn
raam niet open. Denk dat ik deze brodit ga aanschaffen.

image.php

driel24 zei:
Ik mis bij de ingebouwde Peugeot Nav : juiste Poi's, flitspalen, SAT-snelheid in scherm en iedere drie maanden nieuwe kaarten.

Alleen de ophanging... Bij de mijn vorige (5008) had ik zo'n klein raampje bij de spiegel. Nu niet en kan mijn

Ja, dat is eigenlijk ook jammer. Ik ben toch wel erg gehecht aan mijn Flitsmeister :) en ben daarnaast ook super tevreden over de navigatie op mijn telefoon (Sygic). Betekent dat er uiteindelijk waarschijnlijk toch weer een telefoonhouder moet komen (heb mijn 308SW nog niet), al ben ik er nog niet uit welke. Zo minimalistisch mogelijk in ieder geval.

Los van dat ik zeker hoop dat de navigatie en aanvullende diensten goed gaan werken, kies ik zeer waarschijnlijk ook weer voor een houder voor mijn telefoon. Ik vind het persoonlijk toch erg fijn die binnen zicht te hebben. O.a. voor flitsmeister, maar ook voor het bellen. Daarnaast ben ik een spotify-gebruikers, dus wil ik de muziek op mijn telefoon kunnen bedienen.

Maar zal moeten zien hoe goed de integratie straks werkt als het zover is.

Obitorium zei:
driel24 zei:

Ja, dat is eigenlijk ook jammer. Ik ben toch wel erg gehecht aan mijn Flitsmeister :) en ben daarnaast ook super tevreden over de navigatie op mijn telefoon (Sygic). Betekent dat er uiteindelijk waarschijnlijk toch weer een telefoonhouder moet komen (heb mijn 308SW nog niet), al ben ik er nog niet uit welke. Zo minimalistisch mogelijk in ieder geval.

X-way Tetrax op de ventilatierooster links van het display werkt bij mij super en mooi 'adapted' op het dashboard.

E-One zei:
X-way Tetrax op de ventilatierooster links van het display werkt bij mij super en mooi 'adapted' op het dashboard.
Hoewel het hele subtiele oplossingen zijn, geef ik de voorkeur aan een houder die niet voor een ventilatierooster zit. Dus denk eerder aan de eerder genoemde houder links van het stuur of gewoon deze:
image.php

Kappade zei:
Voor de mensen met een EBS subwoofer en/of versterker. Als je het volume op 20+ zet, geven de speakers dan ook nog de lage tonen weer? Dat klinkt namelijk in de basis setup voor geen meter, maar ben benieuwd of het met zo'n EBS systeem niet lelijke + subwoofer is.

Voor zover ik kon lezen, zag ik alleen wat aannamens dat dit niet het geval zou moeten zijn. ik wil het graag met zekerheid weten voordat ik nog zo'n upgrade erbij zet.

Geloof me, 20+ wil je dan echt niet... 15 is al meer dan zat (en dan heb ik loudness uit staan...). Harder kan wel en lage tonen zat.
Grootste probleem bij sommige nummers met harder dan dat is dat de bass net niet op een lekkere frequentie terecht komt en vervelend begint te klinken. Verschilt per nummer en met wat pielen met de instellingen vast weg te krijgen, maar aangezien ik hem toch niet harder zet dan 15....

NB: Heb naast de EBS ook een upgrade van de standaard speakers laten uitvoeren voor EUR 200,-...
Dus mogelijk een reden om die er ook nog bij te pakken als je toch bezig bent :)

Ik had bij mijn bestelling van de SW ook een hondenrek meegenomen maar die bleek een maand geleden (nog) niet beschikbaar te zijn. Kan evt een bagagenet krijgen als alternatief maar wacht liever nog even. Iemand deze optie al gespot??? (op de reguliere 308 staat hij wel op de lijst).

ik weet niet wat jullie er van vinden maar al die losse beugels voor telefoon of/en ipad
vind het maar niks nu wij zo,n mooi opgeruimt daschbord hebben

Sinds een week de nieuwe 308SW 1.2 premiere 130 in Gris Moka in bezit, onderstaand 2 fotootjes.
foto2-001_zps837990c3.jpg

foto3-001_zps7afab820.jpg

Laat de typeaanduiding altijd verwijderen en ook de nummerplaathouder zonder reclame (die maak ik wel mondeling:p
Ziet er strak uit vind ik zelf:cool:
Wil nog wel iets met het geluid, een EBS set of een set van Integrated Sound
https://www.integrated-sound.nl/soundupgrades

Eerst maar wat kilometers maken en op vakantie met de nieuwe auto(y)

Ik volg al enige tijd met gezonde interesse dit forum en heb vorige week de knoop doorgehakt en mijn volgende leaseauto besteld. Het is een 308 SW 2.0 HDI Allure geworden vv. glazen dak en afneembare trekhaak in de kleur Blanc Nacré. Omdat ik de 16 inch Topaze velgen net even te klein vind, heb ik de 17 inch Ligne S velgen als accessoire achteraf bijbesteld. Verwachte levertijd is ergens in oktober.

Nu heb ik al gezocht, maar kan nog nergens foto's van deze combinatie vinden ( sw blanc Nacré met 17 inch Ligne S ). Is er iemand die deze combi al wel heeft gespot ? Ik hoor het graag !

speedtouch zei:
Heb je toevallig ook nog voor leer gekozen?

Nee geen leer, ik heb het bij Alcantara/Leer gehouden, de premium stoelen.
Wel driver sportspack, cd speler, achteruitrijcamera met dode hoek bewaking en actieve parkeerhulp.
Auto rijdt fantastisch en is superstil. Geluid 3-cilinder is even wennen maar na een tijdje weet je niet beter meer en het bezine verbruik is daardoor natuurlijk laag.
Benieuwd wat het verbruik op vakantie wordt ( Italië😎)

Beste forum bezoekers.
Binnenkort wordt mijn 308sw geleverd. Ik heb saphir 18 inch velgen besteld. De auto kan ik over een week of 2 max ophalen. Alleen staan de velgen in nabestelling. Wat eventueel maanden kan duren. Andere mensen ook dit probleem?

C308SW zei:
Beste forumleden en ( over het algemeen) 308 liefhebbers,

Na 5 maanden wachten is hij dan eindelijk afgeleverd!
308 SW 1.6 BlueHdi Allure zwart leer en verder "full-option".
Jammer dat de velgen ( Saphir Diamanté 18 inch ) nog worden nageleverd.

https://lh3.googleusercontent.com/-JzFdyeRr07Y/U6Rj_yxaq2I/AAAAAAAAA_Y/dhv8w-vgLMA/w1117-h628-no/IMG_4993.jpg

Ik lees dat bij jou ook de 18 inch saphir velgen in nabestelling staan. Heb je ze inmiddels? Ik kan volgende week 308 sw ophalen. Maar zelfde problemen.. Dealer geeft aan dat het maanden kan duren.... Ben dus benieuwd naar jou bevindingen en status.

ramdb zei:
Sinds een week de nieuwe 308SW 1.2 premiere 130 in Gris Moka in bezit, onderstaand 2 fotootjes.

Laat de typeaanduiding altijd verwijderen en ook de nummerplaathouder zonder reclame (die maak ik wel mondeling:p

Gaaf krijg dezelfde uitvoering, had zwart leer met premium stoelen, maar ben vandaag naar leer inbouw nederland geweest en daar waren bezig met een 308 sw gris moka met truffel bruin leer. mooooooooooooooi, dus switchen naar bruin leer.
Ook zonder type aanduiding = strakker en rustiger.

Eerst maar wat kilometers maken en op vakantie met de nieuwe auto(y)[/quote]

Gaaf krijg dezelfde uitvoering, had zwart leer met premium stoelen, maar ben vandaag naar leer inbouw nederland geweest en daar waren bezig met een 308 sw gris moka met truffel bruin leer. mooooooooooooooi, dus switchen naar bruin leer.
Ook zonder type aanduiding = strakker en rustiger.[/quote]

Benieuwd hoe dat er uit ziet, vast erg mooi(y)
Fotootje strakjes:)

Erik1967 zei:
ramdb zei:

Was het misschien niet chestnut brown (ipv truffel) met dark brown stiksel?!
Die van mij kan elk moment daar bekleed worden namelijk :)

ramdb zei:

Benieuwd hoe dat er uit ziet, vast erg mooi(y)
Fotootje strakjes:)

Dat ziet er erg goed uit. Heb zelf ook Gris Mokka besteld alleen moet ik het doen met de 16inch velgen. Wel leer overigens en heb gekozen voor een lichte kleur (zie showroom Peugeot 308 op dk-schweizer.nl). Alles uitgezocht op basis van staaltjes (inclusief kleur van de auto) dus ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

auto lease zei:
C308SW zei:

https://lh3.googleusercontent.com/-JzFdyeRr07Y/U6Rj_yxaq2I/AAAAAAAAA_Y/dhv8w-vgLMA/w1117-h628-no/IMG_4993.jpg

Ik lees dat bij jou ook de 18 inch saphir velgen in nabestelling staan. Heb je ze inmiddels? Ik kan volgende week 308 sw ophalen. Maar zelfde problemen.. Dealer geeft aan dat het maanden kan duren.... Ben dus benieuwd naar jou bevindingen en status.

Velgen nog niet leverbaar! Mijn ongenoegen hierover duidelijk gemaakt bij de dealer, temeer daar de bestelling dateert van januari 2014!
Dealer niet blij ; uit communicatie met Peugeot blijkt dat het probleem in de toelevering zit.
Geldt blijkbaar ook voor andere accessoires zoals trekhaken.

Bij deze kan ik bevestigen dat de nieuwe Juli-versie van de flitsers op peugeot.navigation.com wél naar behoren werkt. Dit in tegenstelling tot de voorgaande release. Overigens staat in de naamgeving van het geïnstalleerde bestand de datum van 2 juni. Het is en blijft ongetwijfeld oude meuk, een hoop flitsers die in werkelijkheid niet meer bestaan, maar hopelijk staan ook alle nieuwe flitspalen erin. In dat geval beter een keer te vaak dan te weinig gewaarschuwd. Mijn voornemen is om hiermee te blijven rijden tot eind dit jaar/begin volgend jaar de nieuwe maps update verschijnt (in een kaartupdate zitten de flitsers erbij).

C308SW zei:
auto lease zei:
C308SW zei:

Velgen nog niet leverbaar! Mijn ongenoegen hierover duidelijk gemaakt bij de dealer, temeer daar de bestelling dateert van januari 2014!
Dealer niet blij ; uit communicatie met Peugeot blijkt dat het probleem in de toelevering zit.

Jij hebt de velgen dus ook nog niet begrijp ik. Hebben ze jou een indicatie gegeven? Bij mij hebben ze het wellicht over maanden...

C308SW zei:

Wat een slapers bij PSA.....het lijkt alsof ze het succes van de 308 SW niet hebben zien aankomen terwijl ze toch beter moeten weten gezien het succes van de concurrent Megane in de afgelopen jaren.

Erg makkelijk om toeleveranciers de schuld te geven :T

auto lease zei:
Beste forum bezoekers.
Binnenkort wordt mijn 308sw geleverd. Ik heb saphir 18 inch velgen besteld. De auto kan ik over een week of 2 max ophalen. Alleen staan de velgen in nabestelling. Wat eventueel maanden kan duren. Andere mensen ook dit probleem?

Ik heb naar aanleiding van dit bericht meteen gemaild met mijn dealer... Zag de bui al hangen! Over twee weken rijden en geen 18''!!! Meneer kon me vertellen dat vooruitkijken regeren is en dat ze daar de velgen op voorhand hebben ingekocht. Resultaat; Ik heb over twee weken een complete auto!!!!

Zojuist onder het mom van "We waren toevallig in de buurt" naar de dealer gereden en een statusupdate gevraagd.

Laatste update is alweer van twee weken geleden, toen ik te horen kreeg (wederom op eigen initiatief) dat de auto inmiddels bij Gefco in Oosterhout staat. Daar staat de auto dus nog steeds.

Helaas met een andere verkoper gesproken dan de gene waar ik al die tijd al contact mee probeer te houden en hij vertelde dat ze desnoods, als Gefco het logistiek gezien niet aan kan, de auto zelf gaan halen. Het idiote is dat ik dat de laatste keer dat ik de "eigen" verkoper heb gesproken heb geopperd om het zelf met Gefco te gaan regelen aangezien ik dat bedrijf voor mijn werk ook bij vlagen aan de telefoon heb. Daarop kwam hij niet met het idee om de auto dan zelf te halen. Waarom komt deze verkoper dan wel daarmee als optie?

Afijn, morgen hoor ik sowieso óf van de man waarmee ik vanavond heb gesproken, óf van de "eigen" verkoper wat ze gaan doen om de 308 zo snel mogelijk af te leveren.

Ik ben benieuwd of het nog gaat lukken voordat ik mijn vakantie heb gepland... Ik zie het namelijk niet zitten om met een Twingo naar Zuid Frankrijk te rijden.

ramdb zei:
.....

Mooie kleur toch ook.
Heb zelf enorm zitten twijfelen Gris Moka of Rich Oak
Is uiteindelijk Rich Oak geworden, ook een 308SW 1.2 premiere 130.
Rij er nu een weekje in, wat een heerlijke auto

DSCN032201_zpsf1332732.jpg

P308SWII zei:
ramdb zei:
.....

Mooie kleur toch ook.
Heb zelf enorm zitten twijfelen Gris Moka of Rich Oak
Is uiteindelijk Rich Oak geworden, ook een 308SW 1.2 premiere 130.
Rij er nu een weekje in, wat een heerlijke auto

DSCN032201_zpsf1332732.jpg

Leuk om nu de foto's te vergelijken en het verschil tussen Rich Oak en Gris Moka goed te zien!
( afgezien van de kwaliteit foto's die altijd weer van invloed zijn). Toch ook niet verkeerd die Rich Oak, gefeliciteerd.
Enjoy en geniet van de Peug:p
Vanmiddag de Alert zones gedownload (8 euri) en geinstalleerd, zijn we gewaarschuwd bij de flitsers :D

Jeetje80 zei:
auto lease zei:
Beste forum bezoekers.

Ik heb naar aanleiding van dit bericht meteen gemaild met mijn dealer... Zag de bui al hangen! Over twee weken rijden en geen 18''!!! Meneer kon me vertellen dat vooruitkijken regeren is en dat ze daar de velgen op voorhand hebben ingekocht. Resultaat; Ik heb over twee weken een complete auto!!!!

Saphir Noir, of Diamanté?

C308SW zei:
Jeetje80 zei:
auto lease zei:
Beste forum bezoekers.

Saphir Noir, of Diamanté?

Diamantée

ENTE zei:
C308SW zei:

Wat een slapers bij PSA.....het lijkt alsof ze het succes van de 308 SW niet hebben zien aankomen terwijl ze toch beter moeten weten gezien het succes van de concurrent Megane in de afgelopen jaren.

Erg makkelijk om toeleveranciers de schuld te geven :T

Tja, misschien is bijsturen niet de kracht van PSA momenteel.

Aan de andere kant.. 'massaal' hetzelfde kiezen werkt ook niet mee
(of dealers / verkopers die hetzelfde aanbieden).

Renault ken(de) ook zo zijn probleempjes.. toen de Bose serie geïntroduceerd werd, was er op een gegeven moment ook een tekort aan dat systeem.
In bestelling staande auto's werden 'omgebouwd' naar een Dynamique (plus nog iets)...
Na de zomerstop bleken 'omgebouwde' bestellingen ineens weer leverbaar..o_O
Nee, was een leuke tijd voor klanten, dealers en leveranciers.. Ook toen wachttijden van zes maanden, gebruikelijk.

Tja, op 16 inch rijdt de auto ook hoor:T

Vanaf gisteren ben ik ook een Peugeot 308 SW rijder geworden. Het betreft een Gris Hurricane, BLE 1.6 Blue HDI met als enige optie de achteruitrijcamera...

En het eerste kwaaltje is al ontdekt :rolleyes: Het lijkt er op alsof de auto-diafragma van de achteruitrijcamera niet werkt (of is die er niet?). Gisternacht wou ik achteruit rijden en op het scherm was het bij wijze van spreken zwart beeld. Zelfs de achteruitrij lampen verschaften niet genoeg licht.

Is dit een bekende probleem?

Jarno™ zei:
E-One zei:
Hoewel het hele subtiele oplossingen zijn, geef ik de voorkeur aan een houder die niet voor een ventilatierooster zit. Dus denk eerder aan de eerder genoemde houder links van het stuur of gewoon deze:
Dat jullie nog steeds je interieur verpesten met die houders. BT is bijna standaard op elke auto.

Terug
Bovenaan