Peugeot 308 (SW p. 26)

Eric64 zei:
Jeetje80 zei:
klEvert zei:
De automaat in de 308SW is toch ook een ETG? Of vergis ik me?
Wat voor automaat is dit? (De dealers die ik sprak gaven me niet echt de indruk van de hoed en de rand te weten).
Een conventionele met koppelomvormer? Een soort DSG of Powershift-achtige bak? En met het sport pack krijg je dan ook flippers? De folder en de website spreken elkaar enigszins tegen.

Erg benieuwd want ik wil de 308SW Premiere 1.2 automaat bestellen......

Als het goed is een echte ouderwetse automaat!!!

Het word een nieuwe bak: EAT 6 dat is een gerobotiseerde 6 bak, basis is de normale 6 bak , maar uitgevoerd met quickshift module.

wat bedoel je met 'basis is de nomale 6 bak''. Normale 6 bak automaat, 6 bak handgeschakeld?

En wat betekent quickshift? Is er al een auto met deze versnellingsbak?

P308SWII: interesse in foto's blijft. Foto van its_me_leon is de kleur (dank daarvoor), maar niet de juiste uitvoering (Première/Allure). Gaat natuurlijk om het totaalplaatje van velgen, neus en kleur ;)

klEvert zei:
Eric64 zei:
Jeetje80 zei:
klEvert zei:
Wat voor automaat is dit? (De dealers die ik sprak gaven me niet echt de indruk van de hoed en de rand te weten).
Een conventionele met koppelomvormer? Een soort DSG of Powershift-achtige bak? En met het sport pack krijg je dan ook flippers? De folder en de website spreken elkaar enigszins tegen.

Het word een nieuwe bak: EAT 6 dat is een gerobotiseerde 6 bak, basis is de normale 6 bak , maar uitgevoerd met quickshift module.
wat bedoel je met 'basis is de nomale 6 bak''. Normale 6 bak automaat, 6 bak handgeschakeld?

Nee deze bak is er nog niet ( volgens de dealer ), het is een robot die de normale ( handgeschakelde bak ) schakelt.
Deze nieuw bak gaat vanaf augustus in productie

HanTheMan zei:
Volgende probleem wie o wie weet hier de oplossing op.

Ik heb Alert Zones gedownload (even voor 12maand gekocht 30 tientjes) en op de USB stick geinstalleerd alles volgens de gebruiksaanwijzing.
Wanneer ik de USBstick echter in de auto druk geeft hij de volgende melding:

Iemand enig idee? alvast bedankt!

Edit ik lees ineens dit op de website:

Op een beperkt aantal nieuwe auto's kan incompatibiliteit de installatie van de Peugeot Alert Zone. Als u het volgende bericht krijgt "ERROR CONTROL COMPATIBILITY" kunt u kontakt met ons opnemen en ons uw order number doorgeven om een compatibele update van de "Peugeot Alert Zone" te verkrijgen.

Dat wordt dus mailen ;)

Oplossing heb ik niet, maar ik had het gisteravond ook met de Mei/Juni update Alert Zones voor 8 euro. Lijkt alsof jij al verder bent. Ik heb ook nog 3 andere usb sticks geprobeerd en uiteraard op fat32. Ook nog de losse zipfile gedownload en die uitgepakt. Geen soelaas. Steeds compatibiliteits error.

Jij zegt dat je moet mailen. Heb je al een adres? En zende zij dan een zipfile die wel werkt in de new 308? Maar die hebben we gewoon geselecteerd tijdens de aankoop, waarom zouden ze die dan op de site laten staan?

Voor als je het nog niet had gezien...de JUKEBOX functie is echt handig. (:P)

Gisteravond en vanochtend heb ik de JUKEBOX gevuld met 3x een USB stick van 1Gb ( groter had ik even niet liggen) en dat is echt handig. Vraag is even hoe groot de interne harde schijf/flash capaciteit van de JUKEBOX is in het Media systeem. Ik lees op Franse Forums dat het om 8Gb gaat dus dat zal wel flash opslag zijn (niet zo storingsgevoel zoals een harde schijf in een BMW). Ik ben wel heel blij met deze functie! Lekker je veel gedraaide albums kant en klaar in je media systeem zetten (inlc. album jpg en je kunt 'vegen' door je collectie). Geen usb stick of ipod meer nodig. Bluetooth streaming gebruik ik nog wel voor Spotify en Soundcloud.

Zoals gezegd vandaag even wezen kijken en een paar plaatjes geschoten.
Helaas stond de auto binnen en was de lichtval 'ongelukkig' maar je krijgt toch een beetje een idee.

DSCN0302_zpsdaeefa61.jpg

DSCN0303_zpsd65182cd.jpg

DSCN0305_zpsb99e10e0.jpg

DSCN0306_zpsa0b76535.jpg

DSCN0307_zps909c41a7.jpg

Kan hem dus vrijdagmiddag halen, zal daarna nog wat betere foto's plaatsen!

Fraaie kleur(tu)

Wat staat ie daar ongelukkig tussen de bandenopslag en het balanceer apparaat (?) op een gammele pallet :S

Dat wordt dus mailen ;)

Ik heb gemaild via de KONTAKT link onderaan die pagina waar de ERROR staat vermeld. Hopen dat ze een oplossing hebben. Vast een andere ZIP file...

E-One zei:
Dat wordt dus mailen ;)

Ik heb gemaild via de KONTAKT link onderaan die pagina waar de ERROR staat vermeld. Hopen dat ze een oplossing hebben. Vast een andere ZIP file...
Ik weet niet of je de zip file wilt delen? Kan ik het ook proberen.

Edit, ik zie trouwens dat je weer een account moet aanmaken om het bestand te downloaden... Hoe kan je vervolgens betalen (iDeal? PayPal?).. Ik maak liever niet overal en nergens een account aan.

Mark de Asfalttijger zei:
E-One zei:
Dat wordt dus mailen ;)

Ik weet niet of je de zip file wilt delen? Kan ik het ook proberen.

Edit, ik zie trouwens dat je weer een account moet aanmaken om het bestand te downloaden... Hoe kan je vervolgens betalen (iDeal? PayPal?).. Ik maak liever niet overal en nergens een account aan.

Haha, de zipfile mag je hebben als je bij mij 'zonder inlog' de helft overmaakt naar mijn IBAN. :O

Een extra account maken is geen probleem lijkt mij. Ik had er al een uit 2012 toen ik voor mijn vader zijn 308 toendertijd de flitsers had gedownload en geinstalleerd zonder issues.

Ik heb hier met Paypal betaald.

Vandaag en gisteren door de regen naar huis gereden!
Mijn ruitenwissers glijden niet soepel over de ruit! Ze hakkelen er overheen, vooral als de regen wat minder valt.
Iemand die dit ook heeft ?

RudJong zei:
Mijn ruitenwissers glijden niet soepel over de ruit! Ze hakkelen er overheen, vooral als de regen wat minder valt.

In die situatie kun je toch overschakelen naar interval? Ook zou je kunnen proberen de wissers eerst te 'reinigen'.

speedtouch zei:
RudJong zei:

In die situatie kun je toch overschakelen naar interval? Ook zou je kunnen proberen de wissers eerst te 'reinigen'.

De wissers stonden op automatisch wissen, dus passen zich aan de hoeveelheid water aan!
Ik kan ze wel reinigen, echter de auto heeft pas 1500 km gereden....

RudJong zei:
speedtouch zei:
RudJong zei:

De wissers stonden op automatisch wissen, dus passen zich aan de hoeveelheid water aan!
Ik kan ze wel reinigen, echter de auto heeft pas 1500 km gereden....
Dan lijkt me de wisser en voorruit even wassen juist een goed idee. Ik heb het wel eens als ik een te luxe programma kies in de wasstraat. Mooi al die blinkende wax, maar niet fijn op je raam.

De 308 en 308 SW worden alleen geleverd met een handgeschakelde bak of met een 6-traps automaat met koppelomvormer.

De gerobotiseerde handbak van PSA is niet leverbaar op de 308 en 308 Sw en komt ook niet.

De 6-traps automaat met koppelomvormer wordt geleverd door de firma Aisin.
De laatste generatie heeft de feature "quickshift" waarmee wordt aangegeven dat de schakeltijden nog korter zijn. Ik heb begrepen dat deze bak zelfs sneller schakelt dan een DSG van VAG.
Dit is ook de eerste automaat die door PSA wordt gebruikt waarbij er geen verschil zit in acceleratietijden tussen handgeschakeld en automaat.

Deze automaat wordt leverbaar vanaf productie juli 2014.
Hij is te bestellen icm de 1.2 130 pk benzine of de 2.0 bluehdi met 150 pk.

Als je de bak neemt met de 1.2 130pk en het sport pack neemt, krijg je flippers.
Op de 2.0 blue hdi automaat is sport pack niet leverbaar

Eric64 zei:
klEvert zei:
Eric64 zei:
Jeetje80 zei:
klEvert zei:

Nee deze bak is er nog niet ( volgens de dealer ), het is een robot die de normale ( handgeschakelde bak ) schakelt.

De 308 en 308 SW worden alleen geleverd met een handgeschakelde bak of met een 6-traps automaat met koppelomvormer.

De gerobotiseerde handbak van PSA is niet leverbaar op de 308 en 308 Sw en komt ook niet.

De laatste generatie heeft de feature "quickshift" waarmee wordt aangegeven dat de schakeltijden nog korter zijn. Ik heb begrepen dat deze bak zelfs sneller schakelt dan een DSG van VAG.
Dit is ook de eerste automaat die door PSA wordt gebruikt waarbij er geen verschil zit in acceleratietijden tussen handgeschakeld en automaat.

Als je de bak neemt met de 1.2 130pk en het sport pack neemt, krijg je flippers.
Op de 2.0 blue hdi automaat is sport pack niet leverbaar.

@Eo64360 bedankt voor je heldere uitleg. Waar heb je deze informatie gevonden?

Eo64360 zei:
Eric64 zei:
klEvert zei:
Eric64 zei:
Jeetje80 zei:
klEvert zei:

+

Het lijkt er op dat jouw dealer en de mijne niet op de zelf golflengte zitten.
De uitleg over de bak niet.
De informatie over levering niet
Mijn in februari al bestelde 1.2 130 pk automaat gaat niet voor augustus in productie.....( zou eigenlijk in juli al geleverd worden )

Eric64 zei:
Eo64360 zei:
Eric64 zei:
klEvert zei:
Eric64 zei:
Jeetje80 zei:
klEvert zei:

+

Het lijkt er op dat jouw dealer en de mijne niet op de zelf golflengte zitten.
De uitleg over de bak niet.
De informatie over levering niet
Mijn in februari al bestelde 1.2 130 pk automaat gaat niet voor augustus in productie.....( zou eigenlijk in juli al geleverd worden )

Omdat ik ook van plan ben om een 1.2 automaat te bestellen heb ik zelf wat onderzoek gedaan op internet.
Daar heb ik dan ook alle informatie vandaan.
Onder andere hier; https://www.peugeot.com/en/news/the-new-peugeot-308-sw-presented-for-the-1st-time-at-geneva-motor-show

Ik doe dit eigenlijk altijd omdat mijn ervaring met de kennis van dealers niet zo heel goed is.
Ongelofelijk dat jouw dealer aangeeft dat het een gerobotiseerde handbak betreft.

De enige informatie die ik vertrouw van een dealer is datgene wat hij rechtstreeks uit het systeem kan halen.
In dat opzicht zou ik ook eerder de door de dealer aangegeven productie datum aanhouden dan de oorspronkelijk geplande juli.

Omdat ik ook van plan ben om een 1.2 automaat te bestellen heb ik zelf wat onderzoek gedaan op internet.
Onder andere hier; https://www.peugeot.com/en/news/the-new-peugeot-308-sw-presented-for-the-1st-time-at-geneva-motor-show

Ik doe dit eigenlijk altijd omdat mijn ervaring met de kennis van dealers niet zo heel goed is.
Ongelofelijk dat jouw dealer aangeeft dat het een gerobotiseerde handbak betreft.

De enige informatie die ik vertrouw van een dealer is datgene wat hij rechtstreeks uit het systeem kan halen.
In dat opzicht zou ik ook eerder de door de dealer aangegeven productie datum aanhouden dan de oorspronkelijk geplande juli.

Eo64360 zei:

Als ik het daar lees komt er inderdaad een bak in van aisin, ik hoop dat je gelijk hebt, echter de informatie over de productie las de dealer voor uit z,n systeem, dus vrees ik echt dat het pas augustus op z'n vroegst word....

Meen hier ergens gelezen te hebben dat de gerobotiseerde handbak niet meer terugkomt in deze klasse en zeker niet bij het nieuwe 'premium' Peugeot. Alleen de 'mindere' goden van PSA krijgen nog een ETG of 2tronic.
Ondanks dat sommige mensen het hier een prima alternatief vinden en de bak door z'n eenvoud de lucht in prijzen zal PSA deze beslissing niet genomen hebben omdat het zo'n fijne bak is:}

Ten opzichte van sommige handbakken die PSA monteert, die permanent aanvoelen alsof ze aan het eind van hun Latijn zijn, is zo'n 2Tronic wellicht nog wel te prefereren.

(Mijn referenties daarbij zijn overigens een Peug 307 1.6 benzine, een recente C4 1.4 vti, en een C3 1.6 e-hdi. Kilometrages destijds ca 80.000, 37.000 en 30.000.)

Fukuppy zei:
Ten opzichte van sommige handbakken die PSA monteert, die permanent aanvoelen alsof ze aan het eind van hun Latijn zijn, is zo'n 2Tronic wellicht nog wel te prefereren.

(Mijn referenties daarbij zijn overigens een Peug 307 1.6 benzine, een recente C4 1.4 vti, en een C3 1.6 e-hdi. Kilometrages destijds ca 80.000, 37.000 en 30.000.)

Ach, mijn referenties zijn > 500.000km in PSA modellen met prima tot uitstekende handbakken t.o.v. 120.000km in een rijdende ramp qua schakelen; juist ja de EGS van PSA:D

De kilometrages die ik noemde waren bedoeld om aan te geven dat de auto's nog in goede staat waren, zelf heb ik er nooit meer dan een aantal dagen in hoeven rijden. Als ik die auto's voor langere tijd had gereden was ik er waarschijnlijk wel gewend aan geraakt. Maar dat neemt niet weg in alledrie de auto's de versnellingsbak een totale aanfluiting is, zeker vergeleken met wat er elders op de markt te krijgen is. Veel te lange slagen, hakerig, soms centimeters speling als de pook in een versnelling staat, ielig aanvoelende pook...Daarom kan ik me voorstellen dat de 2tronic/ETG soms te prefereren is, al is dat per saldo ook gewoon een slechte bak.

Zo, nu mijn SW 1.6HDi Allure de eerste 2000km achter haar (het is een meisje *-) B) ) kiezen heeft was het tijd voor de eerste zondag-schoonmaak (lees: uitgebreidere schoonmaak). Wat mij opviel is dat de dealer de aangebrachte was niet al te netjes heeft uitgewreven.. overal en nergens witte doffe plekken, gelukkig is dat na vandaag verleden tijd en is rood ook echt rood!

Andere zaken die mij opvielen zijn na de 2000km:
-Dat het stokje welke de motorkap omhoog houdt uit zijn bevestiging was geschoten, dit merkte ik vorige week ook al op en is blijkbaar een structureel iets. Het is btw ook wel een erg lullig rubbertje waar hij in vastgeklemd moet blijven zitten...
-Ik wou de bijrijdersstoel even naar achter zetten en greep in een enorme kabelboom/relaisblok, welke blijkbaar loshing achter de verstel-hendel? Ik weet niet of andere berijders dit ook hebben? zoniet moet ik even naar de dealer terug om dit te laten herstellen.
-Dat de Jukebox veel sneller is als afspelen vanaf USB-stick. Na het selecteren van een ander liedje in een andere (sub-)folder begint de Jukebox direct met afspelen, vanaf USB duurt dit een aantal seconden voordat het systeem het bestand heeft gevonden ofzo... Vanaf nu zet ik dus alle albums die ik altijd af wil kunnen spelen op de Jukebox.. De wisselende bestanden (TOP40 / Slam! 40 etc.) blijf ik wel afspelen vanaf USB.
-Ik heb zelf met een inbusbout de LED-koplampen 1 tikje (halve draai) hoger gezet, waardoor deze nu net ff verder schijnen, zonder daarbij het overige verkeer tot hinder te zijn uiteraard. Ik vond ze net ff te dichtbij staan en kijk liever even wat meer vooruit :)

Meer kan ik nu ff niet verzinnen.. wordt wellicht vervolgd.

Ohjah, nog even een toevoeging:

-Het standaard geluidssysteem is gewoon slecht. Ik zit er serieus aan te denken om de EBS subwoofer in te laten bouwen. Heeft er iemand hier (volgens mij wel.. weet alleen niet meer wie :P ) deze al ingebouwd zitten? Wil diegene even foto's plaatsen van de locatie en plaatsing van de subwoofer? Hoe zit het met bekabeling van/naar de sub? Ik rij een leasewagen en de sub moet bij einde contract ook weer makkelijk te demonteren zijn (dus ook de bekabeling). Ohjah, ik heb een thuiskomertje.. deze moet wel op zijn plaats blijven :)

-Ik heb gisteren een Brodit ProClip gekocht icm iPhone 5 houder voor op de middenconsole. Vanaf Ebay heb ik een 10cm USB < -- > Lightning kabeltje gekocht zodat mijn iPhone op de USB aansluiting aangesloten kan worden zodat deze oplaadt en gelijk als iPod kan dienen voor het systeem. Ik zal na installatie hiervan wel een paar foto's plaatsen ter indicatie.

speedtouch zei:
Da's al snel (maar dan wel mét schuifdak eindelijk)!

Ik denk dat dit gewoon het panoramadak is dat voor een gedeelte afgeplakt is en dat de facelift verder alleen bestaat uit het leeuwtje verplaatsen van mototkap naar grille zoals bij de 508.

MarcelBr zei:
speedtouch zei:
Da's al snel (maar dan wel mét schuifdak eindelijk)!

Ik denk dat dit gewoon het panoramadak is dat voor een gedeelte afgeplakt is en dat de facelift verder alleen bestaat uit het leeuwtje verplaatsen van mototkap naar grille zoals bij de 508.

Het gaat hier om een Chinese variant.

-Het standaard geluidssysteem is gewoon slecht. Ik zit er serieus aan te denken om de EBS subwoofer in te laten bouwen. Heeft er iemand hier (volgens mij wel.. weet alleen niet meer wie :P ) deze al ingebouwd zitten? Wil diegene even foto's plaatsen van de locatie en plaatsing van de subwoofer? Hoe zit het met bekabeling van/naar de sub? Ik rij een leasewagen en de sub moet bij einde contract ook weer makkelijk te demonteren zijn (dus ook de bekabeling). Ohjah, ik heb een thuiskomertje.. deze moet wel op zijn plaats blijven :)

-Ik heb gisteren een Brodit ProClip gekocht icm iPhone 5 houder voor op de middenconsole. Vanaf Ebay heb ik een 10cm USB < -- > Lightning kabeltje gekocht zodat mijn iPhone op de USB aansluiting aangesloten kan worden zodat deze oplaadt en gelijk als iPod kan dienen voor het systeem. Ik zal na installatie hiervan wel een paar foto's plaatsen ter indicatie.

Zou je ook een paar foto's willen plaatsen van de installatie zelf ? :-)
Wil mijn tomtom ergens hangen. (ben geen fan van de navigatie in de auto's)

Dit viel mij ook direct ook bij proefrijden en heb daarom gekozen voor EBS versterker en subwoofer. Mijn 308SW is inmiddels onderweg naar Nederland en wordt waarschijnlijk over 2 - 3 weken geleverd. Heb er dus nog geen ervaringen mee, maar hier kom ik eind van de maand bij je op terug ;). Op dit forum heb ik overigens wel al wat positieve reacties gelezen over het systeem en wisselende reacties over plaatsing van subwoofer (onder stoel bijrijder kan storend zijn door trillingen).

Klopt, die mijn EBS subwoofer is heel mooi rechts aan de zijwand in de kofferbak gemonteerd. Daar waar een woofer hoort. Mijn dealer heeft hem ook gekalibreerd, want er zitten nog iets van 5 stelschroefjes op. De bediening (bass draaiknop) hebben ze gemonteerd in de middenconsole, onderin bij de usb en aux ingang.

Voor het bevestigen van een telefoon of een navigatie kan ik de Tetrax Xway aanbevelen. Die heb ik als accessoire kunnen bestellen (en dus in leasebedrag pm), maar is ook los te koop.

tetrax-xway_600.jpg

hqdefault.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=fsnOlwDannA

Ik heb hem nog niet gekocht naar aanleiding van diverse berichten,maar als het geen problemen geeft dan zal ik hem eens aanschaffen,

Vanmiddag heb ik mijn 308sw opgehaald. Paar punten die opvallen:
- schitterend panorama dak
- afneembare trekhaak: mooi weggewerkt systeem achter de bumper, over voor de stekkeraansluiting. Deze is weg te klappen. Dealer heeft er ook netjes witte kentekenplaat bij gedaan en een verloopstekker.
- ik mis een 12volt aansluiting in kofferbak/achterin. Ik gebruik het alleen in de zomervakantie voor de koelbox, maar toch jammer.
- heerlijke motor
- de premiumstoelen zitten goed
- op achterklep een '14% logo'. Dealer wil deze niet verwijderen ivm bang voor lakschade.
- ik heb de standaard radio en vind het geluid zo slecht niet. In mijn megane estate was het 10x slechter

Bij oplevering werd er al wel meteen een reparatiepunt gevonden: een segment van de leuning van de achterbank klikt niet goed terug als deze vanuit de kofferbak is laten vallen. Als de leuning rechtstreeks ontgrendeld wordt is dit euvel er niet. Wordt tijdens 1e beurt of eerder (als het heel erg storend is). Het systeem werkt overigens erg mooi om vlak te worden, heb ik zo nog niet eerder gezien. Kan ook aan mijn onwetendheid liggen...

nordic_blue zei:
- ik mis een 12volt aansluiting in kofferbak/achterin. Ik gebruik het alleen in de zomervakantie voor de koelbox, maar toch jammer.

- op achterklep een '14% logo'. Dealer wil deze niet verwijderen ivm bang voor lakschade.

Allereerst: van harte!

12v in kofferbak door dealer 100% verzekerd dat deze er in zou zitten; heel vreemd. Alhoewel, mijn dealer kon de upgrade booster geluidsinstallatie niet bestellen in het systeem. Kon volgens hem niet...net als de premium stoelen....*-)

Logo is makkelijk zelf te verwijderen. Verwarm het met een föhn en dan voorzichtig met een katoenen dun draadje achterlangs, vervolgens lijmresten wegpoetsen. Voilà!

ENTE zei:
...net als de premium stoelen....*-)

Ik kwam gisteren bij de dealer en daar werd net een 5-deurs 308 1.2 THP 130 PK Active van de trailer gereden met premium stoelen (die van de Allure als ik het goed begreep), dat bleek een optie te zijn (Pack ergonomique?).

speedtouch zei:
ENTE zei:
...net als de premium stoelen....*-)

Ik kwam gisteren bij de dealer en daar werd net een 5-deurs 308 1.2 THP 130 PK Active van de trailer gereden met premium stoelen (die van de Allure als ik het goed begreep), dat bleek een optie te zijn (Pack ergonomique?).

Klopt. Op de Active was dat pakket altijd al bestelbaar. De BLE niet.

De BLE schijnt vanaf vandaag af fabriek leverbaar te zijn met Premium stoelen. Maar sommige hier hebben geluk zoals al eerder geschreven.

nordic_blue zei:
....
....

Volgens de prijslijst/specificatie:

Overzicht van de standaarduitrusting (vervolg)
De Allure beschikt daarnaast over:
...
Tweede 12V-aansluiting in de kofferruimte.
....

Geen idee of iemand dit kan bevestigen

P308SWII zei:
nordic_blue zei:
....
....

Volgens de prijslijst/specificatie:

Overzicht van de standaarduitrusting (vervolg)
De Allure beschikt daarnaast over:
...
Tweede 12V-aansluiting in de kofferruimte.
....

Geen idee of iemand dit kan bevestigen

Als ik dit lees wordt het geen koud bier ENTE. :T

Vandaag bestelling door LM goedgekeurd, verwacht begin oktober:
HB Blue Lease Premium, Gris Artense
Opties: Pack Sécurité, Vernis Metaallak, Keyless entry and start, extra getinte achterruit en achterste zijruiten
Accessoires: Inzetbak omkeerbaar, 18" Saphir met grijze inleg :T

Vanochtend met pech langs de A2 met mijn huidige Megane rammelbak GRRR
Maar een positieve noot is dat ik een 308 als vervangend vervoer heb meegekregen.

Denk dat ik de Megane gewoon niet meer ga ophalen....(:P)

Iemand tips ?

Ik speel muziek via USB maar de albumfoto's komen niet onderaan in beeld.
Moeten ze volgens een bepaald formaat/resolutie zijn ?

Terug
Bovenaan