Carfanatic
Wegverkenner
polo/308 zitten in een andere klasse 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carfanatic zei:polo/308 zitten in een andere klasse![]()
SailingDuck zei:En dan nog mag je wel een vergelijking trekken met je vorige auto toch? Zal ik ook doen, maar mijn huidige is 15 jaar oud, dus allicht dat die beter gaat rijden![]()
ENTE zei:Ook grappig: de BLE SW die nu bij de dealers staan hebben dus nog wel LED plafonnières en instapverlichting in de buitenspiegels. Ondertussen geruisloos uit de specificaties verdwenen.
niels77 zei:Nog maar een paar plaatjes. Gisteren bij Hans Lammers (Aalsmeer) een blanc Nacre BLE 1.6 hdi gezien. Dit zal m dan gaan worden, zonder de stickers natuurlijk (zie middelste foto!)
![]()
rickm zei:Carfanatic zei:polo/308 zitten in een andere klasse![]()
Onderschat de slimheid van sommigen maar niet!
Weet zeker dat er mensen zijn die bv een Clio en MB M min of meer dezelfe klasse toedichten:
die van een 5 deurs auto met 4 wielen en een stuur.
driel24 zei:Lage toeren valt heel erg op.
Mcsluis zei:driel24 zei:Lage toeren valt heel erg op.
Wat bedoel je hiermee? is dit positief of negatief?
Erik1967 zei:Blue lease versie volgens mij.
NitroNL zei:Erik1967 zei:Blue lease versie volgens mij.
Aan het dak en de neus te zien is het een BLE.
marco71 zei:welke uitvoering is deze grijze van hierboven
Jeetje80 zei:NitroNL zei:Erik1967 zei:Blue lease versie volgens mij.
Wat is er met het dak dan?
Jeetje80 zei:NitroNL zei:Erik1967 zei:Blue lease versie volgens mij.
driel24 zei:marco71 zei:welke uitvoering is deze grijze van hierboven
Het is een BLE 1.6 hdi 120 pk
Gris artense
driel24 zei:Jeetje80 zei:NitroNL zei:Erik1967 zei:Blue lease versie volgens mij.
De auto heeft een panorama dak. Dit dak zit standaard op een BLE
Jeetje80 zei:driel24 zei:Jeetje80 zei:NitroNL zei:Erik1967 zei:Blue lease versie volgens mij.
Klopt, maar een optie op een andere versie.... Dak zegt niks, zou een active met pannorama dak kunnen zijn....
driel24 zei:Jeetje80 zei:driel24 zei:Jeetje80 zei:NitroNL zei:Erik1967 zei:Blue lease versie volgens mij.
Klopt, maar een optie op een andere versie.... Dak zegt niks, zou een active met pannorama dak kunnen zijn....
Maar de velgen kloppen ook.
De chrome rand om de ramen. Het gerinte glas. De active neus.
EN...... ik rij erin ;-)
driel24 zei:![]()
Mooie wagen! Gefeliciteerd! Kun je ons even bevestigen of er bij jou inderdaad LED plafonnières en instapverlichting in de buitenspiegels van je BLE zitten?
Alvast dank voor je bericht, en hopelijk bevestiging![]()
rickm zei:Geen wonder, die wachttijden.
Wat de 306, 307 en 308 I niet lukte gebeurt wel met de 308 II: Op het podium:
https://bestsellingcarsblog.com/2014/06/01/france-1-22-may-2014-peugeot-308-up-88-to-climb-on-podium/#more-43348
Deedrieen zei:rickm zei:Geen wonder, die wachttijden.
https://bestsellingcarsblog.com/2014/06/01/france-1-22-may-2014-peugeot-308-up-88-to-climb-on-podium/#more-43348
Je mag hopen dat PSA met deze aantallen snel weer in de zwarte cijfers terecht komt. 6 auto's van PSA in de top10!
Hopen dat de afleverdatums nu niet nog sneller zullen oplopen.
niels77 zei:Mooie wagen! Gefeliciteerd! Kun je ons even bevestigen of er bij jou inderdaad LED plafonnières en instapverlichting in de buitenspiegels van je BLE zitten?
Alvast dank voor je bericht, en hopelijk bevestiging![]()
driel24 zei:Mcsluis zei:driel24 zei:Lage toeren valt heel erg op.
Wat bedoel je hiermee? is dit positief of negatief?
Met 120 km/uur +- 1800 toeren = positief
MOTORHEAD83 zei:gisteren een mailtje gehad van de dealer. Ik had gevraagd of ze 13 juni gaan redden met afleveren van de auto. 1.5 week geleden stond de levering in NL op week 22. Kreeg gisteren het bericht dat de levering in NL pas week 29 wordt. Hoop dat dit een foutje is. Ben benieuwd wat ik morgen voor een antwoord krijg.
E-One zei:MOTORHEAD83 zei:gisteren een mailtje gehad van de dealer. Ik had gevraagd of ze 13 juni gaan redden met afleveren van de auto. 1.5 week geleden stond de levering in NL op week 22. Kreeg gisteren het bericht dat de levering in NL pas week 29 wordt. Hoop dat dit een foutje is. Ben benieuwd wat ik morgen voor een antwoord krijg.
Wat een slecht nieuws! Hoop dat ik dat niet morgen in mijn mailbox vind. Betreft het een HB?
rickm zei:Deedrieen zei:rickm zei:Geen wonder, die wachttijden.
Je mag hopen dat PSA met deze aantallen snel weer in de zwarte cijfers terecht komt. 6 auto's van PSA in de top10!
Hopen dat de afleverdatums nu niet nog sneller zullen oplopen.
Het lijkt een kwestie van tijd of Peugeot kondigt een productieverhoging aan.
Bv via doorwerken in de vakantie.
driel24 zei:Toeren foto. (niet scherp.. maar dat komt doordat het avond was en met een telefoon)
100 km/u en 140 km/u
![]()
![]()
Mangoöloog zei:Zojuist nog maar eens gebeld naar de dealer wat de status is van mijn in januari bestelde 308HB benzine. De laatste update die ik had was dat de auto deze of volgende week geleverd zou worden.
Net is er in het systeem van peugeot gekeken en daar zagen ze dat de auto inmiddels wéér is opgeschoven, nu naar week 29. Weer 6 weken er bij dus. En wederom moet ik hier zelf over bellen.
Ik vind dit zo langzamerhand echt te belachelijk voor woorden. Na bestelling was de eerste indicatie in de maand Maart, nog voor dat de productie van de E-HDI's op gang zou komen, en daarna is het met tussenpozen van zo'n 6 weken vooruit geschoven.
Volgens de dealer heeft dit te maken dat de fabriek z'n planning heen en weer blijft schuiven. Wat mij betreft moeten ze zich maar gewoon eens een keer aan de planning gaan houden die ze in eerste instantie maken want dit is gewoon echt niet meer te doen.