Peugeot 308 (SW p. 26)

Is er al meer bekend over het aanbod velgen op de 14% versie?
Standaard zal geloof ik de 16" topaz geleverd worden, maar ik vraag mij of bijvoorbeeld ook de 17" of 18" te kiezen zal zijn
Mijn laatste contact met peugeot bracht het volgende (eind augustus):

De nieuwe Peugeot 308 met 14% bijtelling zal volgend jaar geintroduceerd worden. Afhankelijk van de typegoedkeuring kan pas te zijner tijd aangegeven worden of de auto typegoedgekeurd wordt voor één type velg of dat u de keuze heeft uit meerdere type velgen.

Weet iemand of er er al meer over bekend is inmiddels?

Geiz zei:
Is er al meer bekend over het aanbod velgen op de 14% versie?
Standaard zal geloof ik de 16" topaz geleverd worden, maar ik vraag mij of bijvoorbeeld ook de 17" of 18" te kiezen zal zijn
Mijn laatste contact met peugeot bracht het volgende (eind augustus):

De nieuwe Peugeot 308 met 14% bijtelling zal volgend jaar geintroduceerd worden. Afhankelijk van de typegoedkeuring kan pas te zijner tijd aangegeven worden of de auto typegoedgekeurd wordt voor één type velg of dat u de keuze heeft uit meerdere type velgen.

Weet iemand of er er al meer over bekend is inmiddels?

Ik neem aan dat de Peugeotdealer ook velgen als accessoire aanbiedt? Montage daarvan gebeurt na levering aan dealer, staat los van de homologatie (als in het proces waarin de fabrieksnorm voor de CO2-uitstoot vastgesteld wordt). Het enige wat je moet weten is welke velgen geschikt zijn om te monteren.

Je kunt altijd de velgen die je af-fabriek kunt bestellen ook achteraf bestellen. Vaak wordt er wel wat meer voor gerekend (of dit terecht is weet ik niet), maar het kan dus wel.

Er zou over onderhandeld kunnen worden natuurlijk, de garage blijf nl. t.z.t. wel met een x-aantal ongebruikte velgen zitten.

speedtouch zei:
HVP zei:
Ik neem aan dat de Peugeotdealer ook velgen als accessoire aanbiedt?

Ik heb ze zelfs al bij de dealer zien staan, de velgen in kwestie! Ze waren er eerder dan de auto zelf!;)

Welke type was dat dan naast de standaard Topaze?

Gewoon als accessiore bestellen dan telt het ook niet mee als bijtelling. Alle Opties (fabriekaf) juist wel.

Vraag met niet naar types, ik weet wel dat de ene set was glanzend zwart met aluminium (ong. zoals op de 2008 leverbaar is) en de andere waren mat zilver grijs. (Eén van de dealers zelf krijgt een zwarte 308(die hij zelf gaat halen morgen in Oosterhout)).

E-One zei:
Gewoon als accessiore bestellen dan telt het ook niet mee als bijtelling. Alle Opties (fabriekaf) juist wel.

Ik zeg toch: achteraf, dus niet af-fabriek laten monteren. De velgen, zoals Saphir, zijn ook gewoon achteraf te monteren.

speedtouch zei:
Vraag met niet naar types, ik weet wel dat de ene set was glanzend zwart met aluminium (ong. zoals op de 2008 leverbaar is) en de andere waren mat zilver grijs. (Eén van de dealers zelf krijgt een zwarte 308(die hij zelf gaat halen morgen in Oosterhout)).

Ik wil een zwarte bestellen dus zie hem graag in het echt. Welke dealer is dat?

Deze zwart glanzende velgen zitten oa op de 2008:
0010204710.jpg

speedtouch zei:

Bedoel je nu accessoire-velgen of types die afhankelijk van de uitvoering standaard geleverd worden?

Ik wil gewoon "one-tone" wielen zonder teveel draaiingen, hoekjes en bochtjes. 8-)
Daarnaast ben ik niet zo'n fan van gepolijste wielen. Door straatvuil en steenslag blijven ze nooit lang mooi.

Gilletti zei:
Bedoel je nu accessoire-velgen of types die afhankelijk van de uitvoering standaard geleverd worden?

Dat zal ik hun eerst moeten vragen en dat wordt dan morgen, want zo dadelijk vertrekken ze naar Oosterhout en komen pas 's avonds terug.
Ik hoop er morgen op terug te komen (of eerder als ik het weet).

Als ik het in de Servicebox goed heb gezien, heeft de 308 een ET-waarde van ca. 44.
Dit maakt dat de wielen van de 508 zouden passen, en die van de RCZ dus niet. De RCZ zit rond de 27.
Wellicht zitten er in het 508 assortiment nog wat acceptabele wielen voor je?

Goedemorgen,

Net de nieuwe 308 opgehaald, 3 demo's intotaal (2 x 125 pk thp en 1 x 115 pk diesel), rijdt heerlijk! Behoorlijk wat bekijks op de A59, nu lekker naar huis met dat ding.
Wij hebben 18" velgen met banden ingekocht (de velgen van de introductie/folder) met klantenprijs van 1299 euro EN behoudt van de huidige velgen (bijvoorbeeld voor winterbanden). Tevens zijn er bij de introductie transportsetjes beschikbaar (trekhaak afneembaar, dakkoffer, mattenset, witte plaat) voor 999 euro.

identiteitonbekend zei:
Goedemorgen,

Net de nieuwe 308 opgehaald, 3 demo's intotaal (2 x 125 pk thp en 1 x 115 pk diesel), rijdt heerlijk! Behoorlijk wat bekijks op de A59, nu lekker naar huis met dat ding.
Wij hebben 18" velgen met banden ingekocht (de velgen van de introductie/folder) met klantenprijs van 1299 euro EN behoudt van de huidige velgen (bijvoorbeeld voor winterbanden). Tevens zijn er bij de introductie transportsetjes beschikbaar (trekhaak afneembaar, dakkoffer, mattenset, witte plaat) voor 999 euro.

Ook goedemorgen. ;)

Wederom bedankt voor de interessante info.
18" hoeft voor mij niet maar een paar mooie 508 17" Style 05 (Allure) velgen zou wellicht niet misstaan.

Zou de THP125 nou werkelijk veel onderdoen voor de THP155?
Op papier wel, maar gevoelsmatig?

Ook een transportset zonder de dakkoffer? Die zou ik persoonlijk namelijk niet hoeven.
Is dat een landelijke actie of alleen bij jullie dealerschap?

Gilletti zei:
20% minder vermogen en 20% minder koppel.
Lijkt mij wel dat je dat gaat merken.
Maar met de THP125 ben je beslist geen sukkelaar.

Vanmiddag even vlug de showroom in gespiekt. Kon helaas niet echt veel zien, bovendien was het een zwarte auto die met de kont naar de ruiten stond. Van het weekend o.i.d. nog maar eens goed gaan bekijken.

Vanmorgen tegengekomen in Voorthuizen. Ook een zwarte.
Redelijk anoniem uiterlijk, zeker vergeleken met zijn voortganger.

Wat ik een beetje jammer vind zijn de ledstrips die opgebouwd zijn uit losse ledjes. Misschien persoonlijk, maar ik vind dat wat "aftermarket" aandoen. Dat had wat mij betreft een mooie volle streep moeten zijn.
Ben, als stationwagonliefhebber, wel benieuwd naar de SW.

Rembrandt zei:
Wat ik een beetje jammer vind zijn de ledstrips die opgebouwd zijn uit losse ledjes. Misschien persoonlijk, maar ik vind dat wat "aftermarket" aandoen. Dat had wat mij betreft een mooie volle streep moeten zijn.
Ben, als stationwagonliefhebber, wel benieuwd naar de SW.

Mee eens, had al bedacht dat ik de dagrijverlichting wil uitschakelen als ik hem koop.
Of is dat verplicht tegenwoordig?

Station vind ik ook meestal mooi(er) maar is eigenlijk niet nodig. Daarom de meerprijs er (nu) niet voor over.

Gilletti zei:
identiteitonbekend zei:
Goedemorgen,

Ook goedemorgen. ;)

18" hoeft voor mij niet maar een paar mooie 508 17" Style 05 (Allure) velgen zou wellicht niet misstaan.

Ook een transportset zonder de dakkoffer? Die zou ik persoonlijk namelijk niet hoeven.

Morgen,

Ik heb nog geen prijzen helaas van de overige acc. Er is ook een hele mooie set 17" beschikbaar (van de allure).
Het zijn helaas set prijzen, nog steeds erg scherp (trekhaakje van een 508 ben je al 1070 kwijt). Voor zo ver ik weet hebben wij die zelf ingekocht en een prijs gegeven. Wellicht dat ze actief zijn aangeboden door PNE. Ben in ieder geval blij dat ik ze heb besteld, komt wel veel vraag naar.

Ik heb zelf nu de 125 PK THP, ik vind er weinig verschil in zitten. Ik vind het een heerlijke combinatie (ik ga van een 200pk GTI naar deze, wat een verademing zeg)

identiteitonbekend zei:
Gilletti zei:
identiteitonbekend zei:
Goedemorgen,

Ook goedemorgen. ;)

Morgen,

Ik heb nog geen prijzen helaas van de overige acc. Er is ook een hele mooie set 17" beschikbaar (van de allure).
Het zijn helaas set prijzen, nog steeds erg scherp (trekhaakje van een 508 ben je al 1070 kwijt). Voor zo ver ik weet hebben wij die zelf ingekocht en een prijs gegeven. Wellicht dat ze actief zijn aangeboden door PNE. Ben in ieder geval blij dat ik ze heb besteld, komt wel veel vraag naar.

Ik heb zelf nu de 125 PK THP, ik vind er weinig verschil in zitten. Ik vind het een heerlijke combinatie (ik ga van een 200pk GTI naar deze, wat een verademing zeg)

Wanneer komt die overige ACC lijst beschikbaar? Online? Ben nog op zoek naar instaplijsten, DVD hoofdschermen...en velgen uiteraard. Wil as vrijdag bij de dealer in Hoorn alvast een offerte laten maken voor de 14% BLE, maar liefst zo compleet mogelijk ook al kunnen acc ook later nog erop worden geplaatst en door worden berekend in de leaseprijs...

E-One zei:
identiteitonbekend zei:
Gilletti zei:
identiteitonbekend zei:
Goedemorgen,

Ook goedemorgen. ;)

Morgen,

Wanneer komt die overige ACC lijst beschikbaar? Online? Ben nog op zoek naar instaplijsten, DVD hoofdschermen...en velgen uiteraard. Wil as vrijdag bij de dealer in Hoorn alvast een offerte laten maken voor de 14% BLE, maar liefst zo compleet mogelijk ook al kunnen acc ook later nog erop worden geplaatst en door worden berekend in de leaseprijs...

Middag,

Ik begreep tijdens de introductie dat dit rond de 24e bekend moet worden. Ik heb gister al een 40 tal acc. folders "gejat" (zijn eigenlijk nog niet beschikbaar). Kan er wel eentje opsturen? Hoewel je mij ook de moeite kunt besparen en al vast in deze link kunt snuffelen:
https://www.peugeot.nl/media/deliacms/media/80/8090-2079f0.pdf

Reminder, de 14% diesel wordt vanaf maart geproduceerd. Levering medio April.

Persoonlijk vind ik de EMERAUDE 17” velgen mooi, lijken op de velgen van de Melbourne 308 uitvoering.

Heb er daarnet in mogen rijden (125 PK THP), binnenkort een wat grotere proefrit, nu wilde ik alleen maar wat 1e indrukken opdoen. Het allereerste wat me opviel was het bedieningsgemak van de display voor navigatie, climate controle etc., daar heb je niet lang voor nodig om te bestuderen. Auto maakt echt een hoogwaardige indruk, de zit is prima, stuur ligt lekker in de hand; de auto schakelt lekker licht. A.s. weekend hebben ze show. Ik denk dat ik maar eens een offerte laat uitbrengen!;)

Goed om de acc lijst te hebben! Daar zat ik nog op te wachten. Ik zie de items die ik graag wil hebben zonder extra bijtelling.

- dvd entrypack
- verlichte instaplijsten
- verchroomde stootlijsten
- verchroomde binnenspiegelkop
- Tetrax xway
- 230 volt usb
- parfumeur
- en de CD speler al is het alleen voor het mooie randje
- VELGEN: twijfel ik tussen de 18 inch saphir noir en de 17 inch rubis

Ligne S sla ik over.

Kan de cd-speler als accessoire besteld worden en dus achter gemonteerd?

Bedenk je trouwens wel dat die chromen binnenspiegelkap nog wel eens lelijk kan spiegelen in de voorruit.

Leuk om door heen te neuzen :)

Poekoek zei:
t
Kan de cd-speler als accessoire besteld worden en dus achter gemonteerd?

Bedenk je trouwens wel dat die chromen binnenspiegelkap nog wel eens lelijk kan spiegelen in de voorruit.

Leuk om door heen te neuzen :)

Ja, hij staat erbij dus ik ben benieuwd hoe de dealer dat gaat doen. Zal vast makkelijk zijn want anders doen ze het wel fabrieksaf. Scheelt weer 150 euro ipv Optie. Ja, ik ben een leaserijder die niet een auto neemt als liefhebberij maar met de best bang for your buck...

Ik snap je redenering m.b.t. veel zaken buiten de bijtelling wel hoor :)
Bij mij zou het ook om lease gaan, maar wat ik vaak zie is dat opties minder per maand kosten op het leasebedrag dan accessoires, aangezien die laatste worden 100% worden afgeschreven over de looptijd. Onder aan de streep maakt het dan erg weinig verschil. Zoals gezegd, dat is mijn situatie.

Die accessoirefolder is inmiddels ook gewoon via de Peugeot site te benaderen.

Sommige dingen vind ik echt meuk maar er zitten wel wat handige dingen tussen.
Ik denk aan instaplijsten (niet verlicht) en opbergvak onder de hoedenplank.

Ik ben vanavond ook even binnengewipt bij de dealer (Visser in Nijkerk). Ze hebben er nu 3, allen in Allure uitvoering. Ik mocht even een rondje rijden met de THP 125. Rijdt prima, zit prima, alles ziet er goed uit en voelt goed aan. Touchscreen werkt ook heel mooi en goed, uiteraard geen tijd genomen om alles uitgebreid uit te proberen, maar de eerste indruk is zeker een goede!
De bestelling naar de leasemaatschappij gaat deze week de deur uit!

Wat betreft de wielen: onder de 14% HDi zit af fabriek sowieso niet groter dan 16 inch, dus dan moet je wel aan de accessoires. Die ligne-S wielen vind ik mooier dan de Rubis (beide 17 inch) Maar: ik vond de Topaze wielen er nog niet eens zo verkeerd uitzien! Ik laat het voorlopig ff zo denk ik.

Hans406 zei:
Ik ben vanavond ook even binnengewipt bij de dealer (Visser in Nijkerk). Ze hebben er nu 3, allen in Allure uitvoering. Ik mocht even een rondje rijden met de THP 125. Rijdt prima, zit prima, alles ziet er goed uit en voelt goed aan. Touchscreen werkt ook heel mooi en goed, uiteraard geen tijd genomen om alles uitgebreid uit te proberen, maar de eerste indruk is zeker een goede!
De bestelling naar de leasemaatschappij gaat deze week de deur uit!

Wat betreft de wielen: onder de 14% HDi zit af fabriek sowieso niet groter dan 16 inch, dus dan moet je wel aan de accessoires. Die ligne-S wielen vind ik mooier dan de Rubis (beide 17 inch) Maar: ik vond de Topaze wielen er nog niet eens zo verkeerd uitzien! Ik laat het voorlopig ff zo denk ik.

Persoonlijk vind ik 16 inch topaze net te iel.

Poekoek zei:
Ik snap je redenering m.b.t. veel zaken buiten de bijtelling wel hoor :)
Bij mij zou het ook om lease gaan, maar wat ik vaak zie is dat opties minder per maand kosten op het leasebedrag dan accessoires, aangezien die laatste worden 100% worden afgeschreven over de looptijd. Onder aan de streep maakt het dan erg weinig verschil. Zoals gezegd, dat is mijn situatie.

Leasebedrag neemt je werkgever voor zijn rekening dus merk je niks van als die hoger wordt door een accessoire te nemen. Die moet meer betalen voor jouw auto. Mits je niet over je max leasenorm gaat, want dan kom je in het gebied van eigen bijdrage. Opties komen bij de waarde van de auto en dus vormt dat je bijtelling. Mijn leasenorm is 900 euro pm excl. brandstof dus ja ik laat het liever terugkomen aldaar. Maar weer on topic.

Levering 14% medio april 2014 was het toch?

Dat is overal anders natuurlijk. Bij ons is het zo: als je onder je leasebedrag blijft, krijg je dat geld bij je loon. Ga je er overheen dan betaal je bij. Dus in mijn geval maakt het wel degelijk uit.

Maar inderdaad back on-topic :)

ik dacht al: de demo's zijn bij de dealers hier in de buurt aangekomen. Vanmiddag in een klein uur 4 (!) verschillende exemplaren tegengekomen, zelfs 2 achter elkaar binnen een paar minuten. Allemaal zwart. En helaas allemaal een beetje, euh, onopvallend.

Even bij de dealer gegluurd. Hier staat een donker(paars)blauwe Première. Niet mijn kleur.

De 16" Topaze vallen me mee qua grootte en kleur. Misschien leuk voor de winterset.
In de zomer zou ik dan voor 17" opteren. De wielkasten lijken sowieso beter gevuld dan bij de oude 308.

In een donkere kleur inderdaad wel wat anoniem. Bovenaan staat bij mij daarom toch Rouge Rubi.

Gilletti zei:
Even bij de dealer gegluurd. Hier staat een donker(paars)blauwe Première. Niet mijn kleur.

Klopt wel, net als bij Rouge Noir bij de 208 moet je hem bij een bepaalde lichtval zien. In de showroom, zoals ik hem in Breda zag, komt hij niet zo goed uit de 'verf'. Metallic rood en zilvergrijs zijn meer de kleuren voor deze auto, denk ik.

E-One zei:
Goed om de acc lijst te hebben! Daar zat ik nog op te wachten. Ik zie de items die ik graag wil hebben zonder extra bijtelling.

- dvd entrypack
- verlichte instaplijsten
- verchroomde stootlijsten
- verchroomde binnenspiegelkop
- Tetrax xway
- 230 volt usb
- parfumeur
- en de CD speler al is het alleen voor het mooie randje
- VELGEN: twijfel ik tussen de 18 inch saphir noir en de 17 inch rubis

Ligne S sla ik over.

Morgen,

Voor zo ver ik weet, heb je ook dat randje als je de CD-speler niet besteld. Heb het net in het modelboek nagekeken.
Ik denk dat de 17" velgen een stuk comfortabeler zijn.

De 14% versie gaat maart in productie, levering medio April (afhankelijk van wanneer je besteld, bestellingen lopen al aardig op).

Hi identiteitonbekend,

Ik waardeer je reacties en je geeft ook super info. Hoe kan dat toch?

Dus de CD speler zit stiekem achter het randje en de dealer maakt hem active in de computer ;) voor 150 Euro?

Hoe langer ik hier ben hoe meer ik neig naar kleur zilver (was zwart) en geen 18 inch, maar juist de 17 inch Rubis zeker ivm rijcomfort en iets sneller optrekken.

Offerte hoop ik morgen of volgende week rond te krijgen en die gaat dan naar de leasemaatschappij...huidige wagen moet er 1 Mei uit, maar eerder mag ook gezien de 'kosten' en de mogelijkheid om zonder boete iets eerder kwijt te kunnen

E-One zei:
Hi identiteitonbekend,

Ik waardeer je reacties en je geeft ook super info. Hoe kan dat toch?

Dus de CD speler zit stiekem achter het randje en de dealer maakt hem active in de computer ;) voor 150 Euro?

Hoe langer ik hier ben hoe meer ik neig naar kleur zilver (was zwart) en geen 18 inch, maar juist de 17 inch Rubis zeker ivm rijcomfort en iets sneller optrekken.

Offerte hoop ik morgen of volgende week rond te krijgen en die gaat dan naar de leasemaatschappij...huidige wagen moet er 1 Mei uit, maar eerder mag ook gezien de 'kosten' en de mogelijkheid om zonder boete iets eerder kwijt te kunnen

Middag E-One,

Graag gedaan! De prijs van de CD-speler als acc. durf ik niet te noemen (uberhaupt of deze als acc. beschikbaar komt) Bij de 208 is deze destijds gecanceld ivm productie (maar die zit dan ook in het dashboard kastje). Het is even wachten tot de officiele introductie tot de prijzen van de acc. bekend zijn.

Mag ik je een advies geven? Ga voor de kleur Gris Artense (wel even bij de dealer bekijken, is een nieuwe kleur die als eerst leverbaar was op de 2008). Dat is een zilvergrijze kleur met iets meer warmte, heel sjiek (kleur van de folder). Die 17" Rubis zeker doen, veruit de mooiste velg die beschikbaar is met toch een prima comfort.

Stoot de Blue Lease Executive (BLE) 14% nog steeds 84 gr Co2 volgend jaar als hij echt uitkomt? Dit ivm bijtellinggrenzen van 2014. De brochure is van 15 juli, maar wie zegt dat die nieuwe E6 motor straks niet alsnog in maart/april getest wordt met meer dan 85 gram??!! Of is er uiteraard een uitgebreide test met het E6 blok gedaan aangezien hij volgens mij tijdens de introductie in de UK op 1 januari reeds daar al leverbaar wordt?

E-One zei:
Stoot de Blue Lease Executive (BLE) 14% nog steeds 84 gr Co2 volgend jaar als hij echt uitkomt? Dit ivm bijtellinggrenzen van 2014. De brochure is van 15 juli, maar wie zegt dat die nieuwe E6 motor straks niet alsnog in maart/april getest wordt met meer dan 85 gram??!! Of is er uiteraard een uitgebreide test met het E6 blok gedaan aangezien hij volgens mij tijdens de introductie in de UK op 1 januari reeds daar al leverbaar wordt?

Middag,

Dit is de definitieve uitstoot. De motor wordt voor heel Europa (voor zo ver ik weet) pas vanaf maart geproduceerd. De eerste batch gaat uiteraard naar Nederland ivm de bijtelling. Het wordt wel heel spannend voor de SW. Ik denk dat de Blue Lease SW straks precies op 85 gram komt. Ze kunnen uiteraard nog het trucje met het aanhanggewicht uithalen (net als bij de golf, het aanhanggewicht terugschroeven naar 1000 kg en daar door op papier nog weer een paar gram mee besparen). Overigens wel handig om te weten, de 14% diesel heeft 1400 KG trekgewicht.

Wat fotootjes:

peugeot-308-hatchback-benzine-blauw-027--63272456-Medium.jpg

peugeot-308-hatchback-benzine-blauw-028--63272479-Medium.jpg

peugeot-308-hatchback-benzine-blauw-004--63272482-Medium.jpg

peugeot-308-hatchback-benzine-blauw-011--63272502-Medium.jpg

peugeot-308-hatchback-benzine-blauw-002--63272439-Medium.jpg

https://www.autoweek.nl/occasion?id=5GJ2V&merk=Peugeot&model=308&min_year=2013

Dark Blue leuk! Ik ga toch voor zwart want ben ik fan van. Ga wel even de Gris Artense in het echt aanschouwen.

Ik heb wel aan licht interieur gedacht en gezien op filmpjes, maar dat is voor mijn gevoel zo Ford Granada 3.0 - stijl en dus niet in mijn straatje. Dus wordt een donker met chroomaccenten iets meer tot hun recht

Wie kan er al iets vertellen over de ervaring met de geluidsinstallatie? Op de BLE kan niet de Denon als extra worden aangevinkt en op de accessoirelijst stond ook niks. Valt de standaard installatie al in de smaak?

E-One zei:
Wie kan er al iets vertellen over de ervaring met de geluidsinstallatie? Op de BLE kan niet de Denon als extra worden aangevinkt en op de accessoirelijst stond ook niks. Valt de standaard installatie al in de smaak?

Niet uitgebreid beluisterd in mijn korte proefritje van gisteravond, maar wel een slinger gegeven aan de mooie ronde knop: ik vond het geluid wel prima, geen vervormingen, best wel helder. Maar goed, ik ben dan ook geen audiofiel. Ik neem aan dat t geen versie met Denon was, want dan had dat geloof ik op de tweeter roostertjes gestaan.

Naar ik vernomen heb zijn alle demo's Première uitvoeringen, dus zonder Denon.

Gister wel vernomen dat de velgen van de 508 helaas niet passen. Type "Emeraude" is daarom een goede kanshebber voor de zomerset.
Ben niet zo van de aftermarket wielen, hoewel de Borbets van de winterset op mijn vorige 308 wel erg stonden.

En hier zijn real life foto's van een exemplaar met 18 inch en de kleur Gris Artense: https://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239584954&asrc=st|s

Normaal ben ik niet zo'n fan van grijs en zo, maar deze kleur vind ik wel chique. Persoonlijk zou ik de 18 inch wielen wel met grijze inleg nemen. Uit ervaring weet ik dat het hoogglans zwarte maar erg kort mooi blijft (ivm remstof).

0239584954001.jpg

0239584954018.jpg

Terug
Bovenaan